Holiday Club EI TOIMI !!!!

Pettynyt

LUPAUS
Holiday Club tarjoaa esittelyssä käyneille kahden hengen yöpymisen vapaa valintaisessa kylpylähotellissa. Lisäksi lippuja Jokereiden otteluihin. Tähän pyydettiin varaamaan 2 tuntia aikaa.

TOTUUS
Aikaa menee helposti 3 tuntia, josta minua ystävä etukäteen varoittikin. Lätkälippuja EI tietenkään saanut, koska ne oli tarkoitettu JO pelattuun matsiin.

Lahjakortin sai samantien, MUTTA kun soitin varatakseni huoneen, minulle alettiin MYYDÄ useampaa päivää. Kun kysyin, ettenkö saa tälle tavalliselle lauantaille huonetta lahjakortilla, kuten oli luvattu, niin vastaus oli EI. Minun PITÄÄ MAKSAA KAKSI YÖTÄ, ja jos ensi viikolla vielä on "MYYMÄTTÖMIÄ" huoneita, niin sitten saatamme saada huoneen! Olin etukäteen varmistanut haluamastani hotellista, että tilaa on. Huonetta vaan EI SAA varata itse hotellista, vaan se menee aina JÄRJESTELMÄN läpi, missä sitten voidaan pelata asiakkailla!

Lahjakortissa rajataan pois ainoastaan hiihtolomat, juhlapyhät ja erityistapahtumat. Haluamani yö/päivä EI OLE MIKÄÄN edellä mainituista!

ELI
Jos Holiday Club hoitaa näin pienen asian näin HUONOSTI, miten se kykenee hoitamaan ne maailmanlaajuiset vaihdot yms.

Ystäväni on useammin kuin kerran lentänyt OMALLA RAHALLA (lue: omalla vastuulla) ulkomaille ja saanut kuulla vast paikan päällä, ettei siellä ole mitään varausta! Ei kuulemma tunnu kivalta olla ulkomailla lomalla ilman huonetta, kun kädessä on paperi varauksesta, mutta huonetta ei saa! JA ON MAKSANUT ISON HINNAN ETUKÄTEEN.

2

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petteri

Hyvä kun kirjoitit tuon. Tässä taas esimerkki nykyajan yrityselämästä. Maksimaalinen voitto keinoja kaihtamatta. Suuria lupauksia, houkutuksia, mitkä suomeksi sanottuna usein on täyttä kusetusta. Ehkä me jo opimme tähän uuteen markkinatalouteen, missä paras huijari pärjää parhaiten.

• yrittäjä

Samaa mieltä, että suoraselkäistä yrittämistä ei enää arvosteta. Esimerkkisi on vain pieni osa tätä muoti-ilmiötä, jos niin voi sanoa. Itse olen niitä rehellisiä yrittäjiä. Se on helppoa, kun on tuote yms kunnossa.

Olen aina pitänyt tuollaisia yrityksiä huijauksena, mutta että kehtaavat olla noin röyhkeitä tosiaan niin pienissä asioissa, josta kerroit.

Varmaan lähinnä harmittaa, ellet jo ostanut jotain. En kyllä suosittele ostamaan, eikä kannata näemmä mennä edes tilaisuuksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      168
      11561
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8142
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6056
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      166
      5007
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      24
      4775
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      40
      4411
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      107
      4303
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      106
      3702
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80