Holiday Club EI TOIMI !!!!

Pettynyt

LUPAUS
Holiday Club tarjoaa esittelyssä käyneille kahden hengen yöpymisen vapaa valintaisessa kylpylähotellissa. Lisäksi lippuja Jokereiden otteluihin. Tähän pyydettiin varaamaan 2 tuntia aikaa.

TOTUUS
Aikaa menee helposti 3 tuntia, josta minua ystävä etukäteen varoittikin. Lätkälippuja EI tietenkään saanut, koska ne oli tarkoitettu JO pelattuun matsiin.

Lahjakortin sai samantien, MUTTA kun soitin varatakseni huoneen, minulle alettiin MYYDÄ useampaa päivää. Kun kysyin, ettenkö saa tälle tavalliselle lauantaille huonetta lahjakortilla, kuten oli luvattu, niin vastaus oli EI. Minun PITÄÄ MAKSAA KAKSI YÖTÄ, ja jos ensi viikolla vielä on "MYYMÄTTÖMIÄ" huoneita, niin sitten saatamme saada huoneen! Olin etukäteen varmistanut haluamastani hotellista, että tilaa on. Huonetta vaan EI SAA varata itse hotellista, vaan se menee aina JÄRJESTELMÄN läpi, missä sitten voidaan pelata asiakkailla!

Lahjakortissa rajataan pois ainoastaan hiihtolomat, juhlapyhät ja erityistapahtumat. Haluamani yö/päivä EI OLE MIKÄÄN edellä mainituista!

ELI
Jos Holiday Club hoitaa näin pienen asian näin HUONOSTI, miten se kykenee hoitamaan ne maailmanlaajuiset vaihdot yms.

Ystäväni on useammin kuin kerran lentänyt OMALLA RAHALLA (lue: omalla vastuulla) ulkomaille ja saanut kuulla vast paikan päällä, ettei siellä ole mitään varausta! Ei kuulemma tunnu kivalta olla ulkomailla lomalla ilman huonetta, kun kädessä on paperi varauksesta, mutta huonetta ei saa! JA ON MAKSANUT ISON HINNAN ETUKÄTEEN.

2

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petteri

      Hyvä kun kirjoitit tuon. Tässä taas esimerkki nykyajan yrityselämästä. Maksimaalinen voitto keinoja kaihtamatta. Suuria lupauksia, houkutuksia, mitkä suomeksi sanottuna usein on täyttä kusetusta. Ehkä me jo opimme tähän uuteen markkinatalouteen, missä paras huijari pärjää parhaiten.

      • yrittäjä

        Samaa mieltä, että suoraselkäistä yrittämistä ei enää arvosteta. Esimerkkisi on vain pieni osa tätä muoti-ilmiötä, jos niin voi sanoa. Itse olen niitä rehellisiä yrittäjiä. Se on helppoa, kun on tuote yms kunnossa.

        Olen aina pitänyt tuollaisia yrityksiä huijauksena, mutta että kehtaavat olla noin röyhkeitä tosiaan niin pienissä asioissa, josta kerroit.

        Varmaan lähinnä harmittaa, ellet jo ostanut jotain. En kyllä suosittele ostamaan, eikä kannata näemmä mennä edes tilaisuuksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe