Reskiteröidy lockerz-sivustoon niin voit saada sieltä pisteitä -vastaamalla päivänkysymykseen, kirjautumalla sisään ja kutsumalla kavereita "invitella=kutsulla" Pisteitä saa sieltä todella nopeasti, vaikka ei kutsuisikaan kavereita! Ja ostaa sitten siel voi vaikka ipodin tai meikkejä tai paitoja tai ps3! Eikä ole kusetusta, itse olen saanut sieltä jo paidan ja Wii:n.
Jos haluat rekisteröityä sinne niin tarviit inviten, huomaathan, että ilman "invetea=kutsua" et voi rekisteröityä. Inviten saat multa, kun lähetät mulle postia osoitteeseen:
[email protected]
Saatko liian vähän rahaa?
Paljonrahaa
3
1214
Vastaukset
- me too
Mäkin käyn tuolla :)
- fasdfas
jos ette haluu antaa tolle tyypille rahaa se on vaan lockerz.com pääsee ilmanm invitee
- fadsfasd
ei mitään enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770