Ikävä voi tehdä sairaaksi

A...

Tänne on helppo kirjoittaa, jos ei uskalla kohdata suoraan ottamalla yhteyttä henkilöön. Itsellenikin, kun ei ole sinusta kuulunut mitään..Onkohan kaikki hyvin? Kaipaan...
Olen luullakseni ihan järjissäni itse ja en tungettele, jos et sinä halua, niin olen siinä luulossa. Silti rakastan sinua sydämessäni paljon. Rakastan silmiäsi, rakastan suudelmiasi, rakastan sitä mitä sinusta kerkesin nähdä..sisintäsi. Sinussa on monta virhettä, erehdystä...nekin näin. Rakastan sinua sellaisena kuin olet. Rakastin meitä kun olimme. Minulle jää ehkä vain muistot sinusta, mutta suljen ne sydämeeni ja pidän sinua lähelläni - ihan lähellä. OK, jonkinveran sairastunut ikävään tällä hetkellä..mutta ei haittaa :)

15

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjjkll

      no oletko mies vai nainen ja mistä alueelta kirjoittelet..

      • A...

        naikkonen :)


    • Lähelläsi hyvä olla

      sanoa hänelle että rakastit / rakastat? Ihminen joka ei kuule noita sanoja, luulee ehkä muuta, pelkää ja katoaa.

      • A...

        en muista...näytin enemmänkin teoilla... Kyllä siitäkin olisi pitänyt tajuta -kaikesta hyvästä yrityksestä olla tekemisissä. Taisin joskus mainitakin..en kuullut kauniita sanoja itsekään...aikoihin. Hyvä kehittyy hyvässä ilmapiirissä.


      • Lämmin lähelläsi
        A... kirjoitti:

        en muista...näytin enemmänkin teoilla... Kyllä siitäkin olisi pitänyt tajuta -kaikesta hyvästä yrityksestä olla tekemisissä. Taisin joskus mainitakin..en kuullut kauniita sanoja itsekään...aikoihin. Hyvä kehittyy hyvässä ilmapiirissä.

        hyvä että näytit myös rakkauden, ettei jäänyt pelkäksi intohimoksi. Ja hyvä että yritit olla tekemisissä, ettet välillä torjunut häntä. Joskus vaan kuullut sellaistakin tapahtuneen. :)


      • A...
        Lämmin lähelläsi kirjoitti:

        hyvä että näytit myös rakkauden, ettei jäänyt pelkäksi intohimoksi. Ja hyvä että yritit olla tekemisissä, ettet välillä torjunut häntä. Joskus vaan kuullut sellaistakin tapahtuneen. :)

        hänen mielestään ehkä. Ei hän sisälleni nähnyt kuitenkaan mitä siellä oli...tai ei vaan halunnut.
        Yritän olla viisaampi tulevassa elämässä :) . Yritän nyt selvitellä eteenpäin tästä. Ehdottomasti aikuiselämäni ihanin mies oli tämä. Miksi väärinkäsitykset pilaa kaiken... näinhän piti tietysti mennä kaiken ja tästä on vaan yksi tie --> toipuminen.
        ..nyt pitää lopettaa.....palataan ystävä :)


      • Lämpöä ja rauhaa
        A... kirjoitti:

        hänen mielestään ehkä. Ei hän sisälleni nähnyt kuitenkaan mitä siellä oli...tai ei vaan halunnut.
        Yritän olla viisaampi tulevassa elämässä :) . Yritän nyt selvitellä eteenpäin tästä. Ehdottomasti aikuiselämäni ihanin mies oli tämä. Miksi väärinkäsitykset pilaa kaiken... näinhän piti tietysti mennä kaiken ja tästä on vaan yksi tie --> toipuminen.
        ..nyt pitää lopettaa.....palataan ystävä :)

        paljon sanottavaa, mutta tiedät ne aikuisena muutenkin. Toivon kaikkea hyvää sinulle toipumisessasi, ystävä. :)


      • A...
        Lämpöä ja rauhaa kirjoitti:

        paljon sanottavaa, mutta tiedät ne aikuisena muutenkin. Toivon kaikkea hyvää sinulle toipumisessasi, ystävä. :)

        Onneksi on huumorintaju vielä tallella :) ..enkä ole ihan tosikko, vaikka haiku iskeekin joskus kovin :)


    • 24

      Jos kerran noin tunnet ja ikävöit, niin miksi et ota suoraan yhteyttä? Ehkä kannattais. Tänne toi sun postaukses hukkuu vaan muiden joukkoon.

      • A...

        Olen vahvasti siinä käsityksessä, että kyllä vastapuoli tietää sen. Kunhan kirjoittelin :)


      • 30
        A... kirjoitti:

        Olen vahvasti siinä käsityksessä, että kyllä vastapuoli tietää sen. Kunhan kirjoittelin :)

        Sinä vaikutat siltä että et ole yli hänestä, onko niin että hän ei halua sitten sinua, kun ette ole enää yhdessä, vaikka hän tietää fiiliksesi.


      • A...
        30 kirjoitti:

        Sinä vaikutat siltä että et ole yli hänestä, onko niin että hän ei halua sitten sinua, kun ette ole enää yhdessä, vaikka hän tietää fiiliksesi.

        hänestä mutta tiedän, että pärjään kyllä itse. Toki asiat ottaa aikansa..ja kun en ole kylmä ihminen. Ajattelen, se on luonnollista elämän kiertokulkua. En tiedä loppujenlopuksi mitä hän ajattelee..vaikeata. Mutta kannattaa tehdä itselle selväksi asiat ja uskoa joskus vähemmällä. Nuo signaalit on toiselta vaan niin poukkilevia..sanoisinko. Ehkä itsellä hajalla sisusta, mene ja tiedä. Pyrin järkeistämään asioita itselle.


    • A...2

      täällä toivottaa sulle paranemisia tuosta niin raastavasta "taudista".
      Meitä A... -naisia pyörii täällä aika monta. :)
      Miehet menevät vallan sekaisin. :)

      • A...

        Ihan kiva tänne kirjoitella joskus harvoin :)Jotenkin kun saa vaikka pienen myötätunnon, niin jaksaa taas :)) Kiitos teille kaikille !


    • jos toisest todella pitää miusta on kaikki tehtävä :)jos vaan on mahdollista yksikertasesti mie oon ite ollu tässä hiukan ulkon muutamasta asiasta hiukan aikaa yhen ihmisen takia etten tiedä mikä on tänhetken meininki!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      226
      1983
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1362
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1293
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1209
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      940
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      801
    7. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      800
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      776
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      736
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      724
    Aihe