Tallentava digiboksi hakusessa edullisesti

Ehkä edullisestikkin

Eli tallentava digiboksi on hakusessa omalla kovolla tai mahdollisesti USB-kautta tallennus ulkoiselle kovolle.
Ajastaminen pitäisi pystyä hoitamana näppärästi EPG:n kautta. Haluttaisiin tallentaa lähinnä salkkarit ja joskus elokuvia. Ei haittaisi vaikka olisi edullinenkin, tosin kannattaako köyhän halpaa ostaa. Telkkarina on Sony KDL-32D3000 (HD-ready). Tällä hetkellä asutaan kaapeliverkossa, mutta eihän sitä ikinä tiedä milloin muuttaa. =)

Eli mikä on halvin, järkevin ja toimivin ratkaisu? Kaikki vinkit ja kommentit ovat tervetulleita! Kiitokset!

Tämmöisen löysin yhdeksi vaihtoehdoksi verkkokaupasta:
LA Digital DVB-C 2000 hinta noin 78 euroa.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=36848

Hinta-laatusuhteeltaan paras taitaa olla HUMAX PVR9500C testivoittaja TM 3/08 Hinta nykyisin noin 300euroa. Aika kallis ja ei ole HDMI-liitäntää, onko hdmi:stä ylipäätään hyötyä minulle?

Yhtenä vaihtoehtona mietin Kansalaisboksia kombovirittimellä, hinta nykyisin noin 115euroa. Etuvoisi tulla esiin, jos joutuu muuttamaan.
http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2008/09/04/testissa_kansalaisboksi_kombotallennin
TAI
LA-digital dvb- TC2201 Hinta noin 80 euroa.
http://www.tekniikanmaailma.fi/kuva-ja-aani/testit/tm-testi-la-digital-dvb-tc-2201-digiboksi-seka-maanpaalliseen-etta-kaapelivas...

eli olisiko tämä viimeinen vaihtoehto ehkä hinta-laatusuhteeltaan paras minulle. Voisin käyttää sitä tarvittaessa molemmissa verkoissa ja ennen kaikkea se on halpa!

5

1825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama edelleen
      • cabelguy

Omakohtainen kokemus että Maximum c800 on susi! ja huom takuu vain 6kk!!

• Boksi ostettu

päädyin seuraavaan boksiin: LA DIGITAL DIGIBOKSI (T C) DVB-TC 2201 onoff.comista 79.90euroa ja siihen 150gigan buffalo kärkkäiseltä 38 eurolla. Paketille ei paljon hintaa tullut ja toimintaan olen ollut tyytyväinen. Ainoa miinus on EPG:n päivitys/tietojen ilmaisu. Muutaman päivän käytön jälkeen ei ole enään EPG:ssä näkynyt ohjelmatietoja??? Lähetän kyselyä menemään tänään...

Hinta-laatusuhteeltaan kuitenkin oiva paketti ja vaikka ei EPG toimi niin tallennuksen voi ohjelmoida silti ohjelmoida itse. Tietenkin olisi EPG:stä helpompi vain valita ohjelma...

• Kokeillanpas näin

"Hinta-laatusuhteeltaan kuitenkin oiva paketti ja vaikka ei EPG toimi " Noh, oppiihan tuonkin kanssa elämään. Pääasia kuitenkin, että rahaa säästyi, eikö niin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      120
      4019
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3203
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2902
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      41
      2426
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1704
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1506
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1486
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1381
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18