Miksi blondeista täytyy aina heittää herjaa..................meikä on blondi ja joskus saan kyllästymiseen asti kuulla noita blondivitsejä.....................
Sanokaas..............................
9
1931
Vastaukset
- Joensuun poju
Blondit vaan tuntuu olevan vähän tyhmempii,se on vaan näin...(ei kaikki tietenkään!)
Mut meikä ainakin tykkää eniten blondeista kun ne on niin ihanii! =)- Susanna
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
- lammas
ja usein aika hyvän näkösii :P
- lonti
Susanna kirjoitti:
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
ja on tosi kivaa käyttää paljo pilkkui!...............................................................................................................................
- BruNette
Blondi.. huumoria vähän..
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä??
Täytyi olla 18 et pääsee sisään!! - anxu
Aina Blondeista ollaan heittämässä herjaa...
mä olen blondi haloo!!! ihan sama jos vitsit olisi vaikka bruneteista...
Vastatkaa mun mailiin ilomielein! blondit kommentoikaa...
T:Anxu
!!!!!!!!!!!!!!..................??????????????
ps. maili on [email protected]- aito blondi
Mä oon blondi ja mun mielestä blondivitsit on kaikkein parhaita, kun ne ei oikeesti pidä paikkansa. Mä oon niin blondi, etten tajuu et meistä heitetään herjaa ;)
- Hiski
Blondi on riittävän kaunis ja kyllin tyhmä pitämään miehistä.
- yx vaan
blondivitsejä kerrotaan sen takia, jottei brunetet tunne itseään tyhmäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418