Miksi blondeista täytyy aina heittää herjaa..................meikä on blondi ja joskus saan kyllästymiseen asti kuulla noita blondivitsejä.....................
Sanokaas..............................
9
1988
Vastaukset
- Joensuun poju
Blondit vaan tuntuu olevan vähän tyhmempii,se on vaan näin...(ei kaikki tietenkään!)
Mut meikä ainakin tykkää eniten blondeista kun ne on niin ihanii! =)- Susanna
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
- lammas
ja usein aika hyvän näkösii :P
- lonti
Susanna kirjoitti:
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
ja on tosi kivaa käyttää paljo pilkkui!...............................................................................................................................
- BruNette
Blondi.. huumoria vähän..
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä??
Täytyi olla 18 et pääsee sisään!! - anxu
Aina Blondeista ollaan heittämässä herjaa...
mä olen blondi haloo!!! ihan sama jos vitsit olisi vaikka bruneteista...
Vastatkaa mun mailiin ilomielein! blondit kommentoikaa...
T:Anxu
!!!!!!!!!!!!!!..................??????????????
ps. maili on [email protected]- aito blondi
Mä oon blondi ja mun mielestä blondivitsit on kaikkein parhaita, kun ne ei oikeesti pidä paikkansa. Mä oon niin blondi, etten tajuu et meistä heitetään herjaa ;)
- Hiski
Blondi on riittävän kaunis ja kyllin tyhmä pitämään miehistä.
- yx vaan
blondivitsejä kerrotaan sen takia, jottei brunetet tunne itseään tyhmäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505883Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364338Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502798- 312644
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv332591- 162538
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432105
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025