Miksi blondeista täytyy aina heittää herjaa..................meikä on blondi ja joskus saan kyllästymiseen asti kuulla noita blondivitsejä.....................
Sanokaas..............................
9
1936
Vastaukset
- Joensuun poju
Blondit vaan tuntuu olevan vähän tyhmempii,se on vaan näin...(ei kaikki tietenkään!)
Mut meikä ainakin tykkää eniten blondeista kun ne on niin ihanii! =)- Susanna
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
- lammas
ja usein aika hyvän näkösii :P
- lonti
Susanna kirjoitti:
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
ja on tosi kivaa käyttää paljo pilkkui!...............................................................................................................................
- BruNette
Blondi.. huumoria vähän..
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä??
Täytyi olla 18 et pääsee sisään!! - anxu
Aina Blondeista ollaan heittämässä herjaa...
mä olen blondi haloo!!! ihan sama jos vitsit olisi vaikka bruneteista...
Vastatkaa mun mailiin ilomielein! blondit kommentoikaa...
T:Anxu
!!!!!!!!!!!!!!..................??????????????
ps. maili on [email protected]- aito blondi
Mä oon blondi ja mun mielestä blondivitsit on kaikkein parhaita, kun ne ei oikeesti pidä paikkansa. Mä oon niin blondi, etten tajuu et meistä heitetään herjaa ;)
- Hiski
Blondi on riittävän kaunis ja kyllin tyhmä pitämään miehistä.
- yx vaan
blondivitsejä kerrotaan sen takia, jottei brunetet tunne itseään tyhmäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675560Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344234Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.921828- 631425
- 2611117
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126959Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45792Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31733Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39685