Miksi blondeista täytyy aina heittää herjaa..................meikä on blondi ja joskus saan kyllästymiseen asti kuulla noita blondivitsejä.....................
Vastaukset 9
- Joensuun poju
Blondit vaan tuntuu olevan vähän tyhmempii,se on vaan näin...(ei kaikki tietenkään!)
Mut meikä ainakin tykkää eniten blondeista kun ne on niin ihanii! =)- Susanna
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
- lammas
ja usein aika hyvän näkösii :P
- lonti
Susanna kirjoitti:
Tuntuu vain silleen aika uskomattomalta...........että tukan väri joteskin leimaa ihmistä...........joskus alkaa tosissaa ärsyttään noi äijien stereotypiat..............
ja on tosi kivaa käyttää paljo pilkkui!...............................................................................................................................
- BruNette
Blondi.. huumoria vähän..
Miksi 17 blondia seisoi baarin edessä??
Täytyi olla 18 et pääsee sisään!! - anxu
Aina Blondeista ollaan heittämässä herjaa...
mä olen blondi haloo!!! ihan sama jos vitsit olisi vaikka bruneteista...
Vastatkaa mun mailiin ilomielein! blondit kommentoikaa...
T:Anxu
!!!!!!!!!!!!!!..................??????????????
ps. maili on [email protected]- aito blondi
Mä oon blondi ja mun mielestä blondivitsit on kaikkein parhaita, kun ne ei oikeesti pidä paikkansa. Mä oon niin blondi, etten tajuu et meistä heitetään herjaa ;)
- Hiski
Blondi on riittävän kaunis ja kyllin tyhmä pitämään miehistä.
- yx vaan
blondivitsejä kerrotaan sen takia, jottei brunetet tunne itseään tyhmäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2651003Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105884
- 99819
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488