Joo kävin tossa koeajamassa '97 vuoden Primera GT:tä. Ihan kivalta tuntui ja pirteeltä. Muutenkin oli ihan passeli.
Millaisia vikoja on muille tullut ilmi tälläisestä tapauksesta? Kokemuksia?
Primera GT
8
2527
Vastaukset
- patukka
Tuolta löytyy varmaan vastaus mihin tahansa kysymykseen:http://www.dnsf.org/
- Normaali P11
Itse petyin GT:n suorituskykyyn, odotin 150hp:n näkyvän jossain, mutta käytännössä en huomannut juuri mitään eroa tavalliseen 2,0. Sikäli perus 2,0L on pirteä kulkija, mutta odotin GT:ltä paljon enemmän. Mutta tokihan GT:ssä on muitakin eroja ja varusteita perus 2,0 vrt. esim. ilmastointi.
Tehojen takia en itse ole valmis maksamaan GT:stä enempää kuin perus 2,0. Ilmastoinnista ja vakionopeudensäätimestä voin jo jotain maksaakkin.
Tuota GT primeraa koskee kaikki samat jutut kuin muitakin P11 primeroita, joiden vioista yms. on keskusteltu palstalla säännöllisin välein -> selaa vanhoja juttuja. (Kiteyttäen primerat ovat vähävikaisia autoja)
Tarkista kuitenkin erityisen tarkasti GT:n taustat, yleensä olleet nuorehkoilla tyypeillä -> saattaneet poljettaa aika rankasti vrt. perhe primera. Ei sillä etteikö primera kestäisi poljetusta...- -Monica-
Hankala tuohon kommentoida, kyl se ihan tehokkaalta mulle tuntuu, kun edellinen auto oli 1.6 almera :) ilmastointi ja kaikkee muuta sähköhööpeliä siit löytyypi.
- Normaali P11
-Monica- kirjoitti:
Hankala tuohon kommentoida, kyl se ihan tehokkaalta mulle tuntuu, kun edellinen auto oli 1.6 almera :) ilmastointi ja kaikkee muuta sähköhööpeliä siit löytyypi.
On varmasti almeraan taikka 1,6 primeraan verrattuna tykki.
Mutta tosiaan tavalliseen 2,0L verattuna eroa ei juuri ole. Luultavasti erot näkyvät sitten jossain 180km/h jälkeen :)
Itse pidin GT:n penkkejä hieman ahtaina, eritoten selkänojat oudot leveäharteiselle. Hienot penkit kyllä muuten. - Jiiii
Gt:ssä varsinkin on kierroskone. Lähtee vasta kierrosluku viisarin ollessa pystyasennossa. Joten perusajossa norm. 2 litrainen lienee parempi.
- Nassan
Jiiii kirjoitti:
Gt:ssä varsinkin on kierroskone. Lähtee vasta kierrosluku viisarin ollessa pystyasennossa. Joten perusajossa norm. 2 litrainen lienee parempi.
Juu, kyllähän GT perus 2.0:n jättää tuntuvasti ihan jo 0-100km/h kiihdytyksessä kunhan vaan käyttää kierroksia. "Normaali" kierroksilla eroa ei ole.
- P11-GT
1998 GT:ni kovasti. Onhan se jo ulkonäöllisestikin aivan eri kuin perus 2.0. Penkit tosiaan antavat hyvän tuen, kuten "Normaali p11" mainitsikin. Oletan että "-Monica-" on nainen, joten hartioiden leveys ei haitanne? Itse olen tottunut GT:n penkkeihin, vaikka en olekaan luikku-late. Laitoin K&N 57i vapaavirtaus suodattimen ja Marteliuksen pakoputkiston autooni ja voin sanoa, että perstuntumalla meno muuttui paljon. Myös alakierrosten vääntö tuntui kasvaneen! Lissä GT:tä www.dnsf.org tervetuloa -Monica-
- -Monica-
Vanhuksilla on perus primera ja oon kyl sitä mieltä, että eroa on kuin yöllä ja päivällä ulkonäöllisesti! (ja muutenkin)Joo onneks penkkiä saa säädeltyä aika hyvin, kun olen aika pienkokoinen naispuolinen eli hartialeveys ei ole ongelma heh :)
Edellinen omistaja oli laittanut siihen jonkun ränninputken kokoisen putken pään ja nyt on suunnitelmissa aika pikaisesti vaihtaa se pois. Pitää joku päivä kurkata sivuille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046