PIMPELIPOMPELI

Joulu on tulossa. Joulurauhaa kaikille fiksuille.

Sen sijaan metsästäjäperheissä voi kohta olla helvetti valloillaan. Kaapit ovat täynnä aseita ja viina virtaa. Akkakin nalkuttaa ja lisäksi ympärillä vaanivat kuvitteelliset pedot aiheuttavat tuskaa ja paineita. Liipasinsormi voikin olla tosi herkässä näin jouluriehan aikaan. Minä toivon, jotta naureskelija ei saisi linkittämisen aiheita joulupyhinä, mutta pelkään pahinta.

PPP = pyssyt pois paskasakilta

6

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on hiljentymisen

      juhla, ei mikään rieha.
      Ruuaksi mm. itse metsästettyä hanhea.
      Hyvää Joulua sinullekin, vaikka maailmankuvasi on kovin vääristynyt ja luonnosta vieraantunut.

      • sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.


      • messina
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.

        ihan vesi tulee kielelle,kun muistelee viime joulun ruoka listaa:paistettua hanhea,kylmäsavustettua hirvenlihaa,umpisuolattua hirvenlihaa,pekonilla vuorattua metson täkkää,hirvenvasan maksasta tehtyä pateeta,karhun kämmenistä ja hirven turvasta itse tehtyä maalaishyytelöä, ja paljon muuta metsäneläimistä tehtyä herkku ruokaa.juomana maito. maistuis varmaan analyytikolle ps hyytelön valmisohjeet saat kun kysyt reilusti


      • näkjä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.

        luonnonsuojelija asialla, lipeäkala meinaan tehdään turskasta, ja kuinka ollakkaan turska on tonnikalan ohella yksi uhanalaisimmista ja ylikalastetuimmista kalalajeista. Kuinka se onnistuukin tämä meitin Paskamaisterj aina ja joka kerta valitsemaan esimerkikseen näitä edellemainittuja lajeja. Kyllä meinnaan pöljyyksiä mainostaessasi mainosta ihan itteäs, sulla ei ole paskankaan hajua mikä on tällä hetkellä tilanne. Sulle riittää kunhan siinä ei ole karvoja niin ne voi tappaa sukupuuttoon ilman tunnontuskia.


      • mutta sitä
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sitä etukäteen ajatellaan ja teoretisoidaan. Käytännössä joulu on kuitenkin varsinkin metsästäjäeinareitten kodeissa ihan jotain muuta. Lisäksi pöljyytesi tulee esiin jo ruokavaliossasi. Opettelisit syömään vaikkapa lipeäkalaa, mutta se taitaa olla liian eksoottista tuommoselle hanhiaivolle.

        lipeäkalaa ei ole, kun kukaan ei siitä tykkää.
        Maistettu on kyllä.
        Mutta tapettu se kalakin on. Ei sitä elävältä syödä.


    • analyylikko

      joululahjaksi perspyyhkeitä koko repullinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe