Iltapäivän taikaa

Mahe

Oli perjantaiiltapäivä. Ruotsin tunti oli juuri alkanut, päivän viimeinen tunti. Tarkoituksenamme oli parin kaverin kanssa lähteä koulun jälkeen juomaan pussikaljaa jonnekin hyvään mestaan.

Ruotsinopettajamme oli todella kaunis ja nuori brunetti, Katja. En tiennyt hänen ikäänsä, mutta veikkaisin alle kolmenkymmenen. Hänellä oli kaunis pitkä ruskea tukka ja isot kiinteät rinnat, jotka näyttivät todella houkuttelevilta villapaidan läpikin. Silmälasit saivat hänet näyttämään mielestäni vieläkin seksikkäämmältä.

Tunti loppui, mutta minä jäin vielä luokkaan tekemään muistiinpanoja... Katja puuhaili jotain opettajan pöydän takana ja minä vilkuilin häntä salaa. En voinut mitään sille, että etumukseni alkoi turvota pelkästä ajatuksesta, mitä kaksistaan voisimme Katjan kanssa tehdä. Menin pyytämään Katjaa kahville, mutta Katja sanoikin: ''sinulla taitaa olla vähän toisenlaiset kahvikekkerit mielessä''. Minä vähän hämmästyin, mutta mieleni rohkaistui, koska Katja hymyili salaperäisesti ja iski silmää. Kävin sulkemassa luokan oven ja otin Katjan syleilyyni suudellen häntä kiihkeästi. Hän vastasi suudelmiini. Hieroin Katjan takamusta hänen kireiden farkkujensa läpi. Ai että hänellä oli mukavan tuntuinen takapuoli! Aloin hieroa hänen rintojaan ja Katja alkoi hieroa housujeni etumusta. Kun Katja huomasi sen olevan todella pullistunut, hän vapautti elimeni tuskastaan avaten vetoketjun ja imaisi koko komeuden samantien suuhunsa. Katja imi hellästi ja ai että se tuntui taivaalliselta. Meinasin tulla samantien, mutta Katja painoi terskaani niin ettei lasti päässytkään vielä lentämään. Avasin Katjan housut ja vedin ne nilkkoihin. Katja meni opettajan pyödälle makaamaan haarat levällään ja minä aloin heti nuolla hänen klittaansa. Katja huohotti ja tiesin että hän nautti oikeasti, sillä minä jos kuka osaan käsitellä naista;) Hieroin hänen klittaansa sormella ja nuolin kosteita häpyhuulia. Katjan tuoksu sai minut entistäkin hullummaksi ja kysin saanko panna häntä takaapäin. Katja vastasi siihen pyörähtämällä lattille pyllistämään ja minä aloin lykkiä kuin ori ikään! Katja huohotti ja tiesin hänen olevan orgasmin partaalla. Vedin kuitenkin kaluni pois ja iskin sen Katjan suuhun. Katja imi posket lommolla ja pian valtava lastini lensi Katjan kurkusta alas. Aloin vielä nuolemaan ja hieromaan Katjaa nänneistä ja pimpistä ja ei kulunut kauaa kun hänkin sai valtava orgasmin. Mahlaa vaan valui pimpsasta kun molemmat huohotimme ihanan aktin jälkeen. Olimme melko uupuneita ja ehdotin Katjalle, että mentäiskö nyt kahville. Katja sanoi että hänen tekisi nyt mieli enemmän kylmää olutta, ja niinpä suunnistimme kaksistaan lähimpään kuppilaan huurteisille...

5

3169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syväporaaja

      Hehee..;D No joo olihan toi ihan hyvä, kiva että sait mun tarinasta inspiraation. :D No mut yks asia, miten alaikänen voi suunnistaa kuppilaan huurteiselle? :D

      • Mahe

        Tietääkseni tavallisten kaljapubien ikäraja on yleensä 18, ja lukiossa on tietääkseni 18 täyttäneitäkin.


      • syväporaaja
        Mahe kirjoitti:

        Tietääkseni tavallisten kaljapubien ikäraja on yleensä 18, ja lukiossa on tietääkseni 18 täyttäneitäkin.

        mutta, mahe hyvä. lukeeko tarinassasi että ollaan lukiossa? ei, ei lue. joten opetteleppa kirjoittamaan kunnon tarinoita


      • Mahe
        syväporaaja kirjoitti:

        mutta, mahe hyvä. lukeeko tarinassasi että ollaan lukiossa? ei, ei lue. joten opetteleppa kirjoittamaan kunnon tarinoita

        Ei mielestäni ''kunnon tarinassa'' tarvitse määritellä sen tarkempaa ollaanko lukiossa vai esikoulussa;)


      • MINÄ VAAN
        Mahe kirjoitti:

        Ei mielestäni ''kunnon tarinassa'' tarvitse määritellä sen tarkempaa ollaanko lukiossa vai esikoulussa;)

        syväporaaja on vaa kade ku sen oma tarina on ihan perseestä XD HAHAHAHAHAH


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe