Hei,
kone alkoi kitisemään virtuaalimuistin loppumisesta ja ihmekös tuo kun pääkovalevy oli käytännössä täynnä. Olisko mahdollista asettaa tuo virtuaalimuisti jollekin erilliselle yksittäiselle laitteelle eli eri kovalevylle tai peräti USB-muistitikulle? Kuulemma virtuaali fyysisen muistin koko ois suositeltavaa olla 1.5-2.5 kertaa fyysisen muistin määrä. Tuolla logiikalla 4-8 gigan USB-muistitikku riittäisi varsin hyvin, kun fyysistä muistia on 2 gigatavua.
USB-tikku virtuaalimuistiksi?
usbvirtmem
3
696
Vastaukset
- yksvastaaja
se tikkuhan on käyttiksen kannalta periaatteessa kovalevy, paitsi että se on siirrettävä sellainen mutta en ole kokeillut mutta mun logiikan mukaan sitä vois kyllä käyttää virtuaalimuistinakin.
- Mika++
Jos sulla on Vista tai 7 niin onnistuu. 4 gigan tikku on passeli. Formatoit sen FAT32:ksi. Katot vaan että tikku on Readyboost yhteensopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225449Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3591825- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 67769
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 35678