Mitä nuo tarkoittavat? Mistä voi selvittää mikä oma soopeli on (tietysti kasvattajalta, mutta muualta)?
Dominantti-soopeli,
6
739
Vastaukset
- härä
- ap
Jos soopelin sukutaulusta löytyy trikki 6 sukupolven takaa, kaikki muut sen jälkeen soopeleita, niin kumpiko se silloin on? Eli missä kulkee raja, isovanhemmissa, missä???
- joten kuten
ap kirjoitti:
Jos soopelin sukutaulusta löytyy trikki 6 sukupolven takaa, kaikki muut sen jälkeen soopeleita, niin kumpiko se silloin on? Eli missä kulkee raja, isovanhemmissa, missä???
dominantti soopeli on soopeleista vaalein. trikolour tekijäisessä esiintyy mustia pisteitä/rajauksia. ja jos kaksi trikolour tekijäistä yhdistää, voi tulla trikolour pentu. vaikka molemmat vanhemmat olisivat soopeleita. en vain ihan ymmärtänyt tuota kysymystä "viilaan vielä pilkkua jne"...
- kalat 2
joten kuten kirjoitti:
dominantti soopeli on soopeleista vaalein. trikolour tekijäisessä esiintyy mustia pisteitä/rajauksia. ja jos kaksi trikolour tekijäistä yhdistää, voi tulla trikolour pentu. vaikka molemmat vanhemmat olisivat soopeleita. en vain ihan ymmärtänyt tuota kysymystä "viilaan vielä pilkkua jne"...
Mun eka collie on kahden donantantti soopeli collien yhdistelmän tulos. Pentuja tuli 8 ja kaksi niistä oli trikkiä ja toinen minun 13v trikki narttu. Toinen oli uros.
- 9+4
kalat 2 kirjoitti:
Mun eka collie on kahden donantantti soopeli collien yhdistelmän tulos. Pentuja tuli 8 ja kaksi niistä oli trikkiä ja toinen minun 13v trikki narttu. Toinen oli uros.
Kun kerran on trikkejä syntynyt. Tai sitten isästä ei ole oltu rehellisiä, tai toinenkin uros on onnistunut astumaan.
- sivusta seurannut
9+4 kirjoitti:
Kun kerran on trikkejä syntynyt. Tai sitten isästä ei ole oltu rehellisiä, tai toinenkin uros on onnistunut astumaan.
sitä on sanottu kirjassakin ettei dominantti yhdistelmästä vois tulla trikkiä. koira, missä on tummia kohtia voi tulla. enkä ole netissä viä huomannut sitä dominantti yhdistelmää, trikkitekijäis yhdistelmän olen nähny, ja trikkejä on tullut jo useampia kuin 2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282557- 1182176
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1031861- 1231852
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101584Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161421172Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu221042Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987