Mitä nuo tarkoittavat? Mistä voi selvittää mikä oma soopeli on (tietysti kasvattajalta, mutta muualta)?
Dominantti-soopeli,
6
688
Vastaukset
- härä
- ap
Jos soopelin sukutaulusta löytyy trikki 6 sukupolven takaa, kaikki muut sen jälkeen soopeleita, niin kumpiko se silloin on? Eli missä kulkee raja, isovanhemmissa, missä???
- joten kuten
ap kirjoitti:
Jos soopelin sukutaulusta löytyy trikki 6 sukupolven takaa, kaikki muut sen jälkeen soopeleita, niin kumpiko se silloin on? Eli missä kulkee raja, isovanhemmissa, missä???
dominantti soopeli on soopeleista vaalein. trikolour tekijäisessä esiintyy mustia pisteitä/rajauksia. ja jos kaksi trikolour tekijäistä yhdistää, voi tulla trikolour pentu. vaikka molemmat vanhemmat olisivat soopeleita. en vain ihan ymmärtänyt tuota kysymystä "viilaan vielä pilkkua jne"...
- kalat 2
joten kuten kirjoitti:
dominantti soopeli on soopeleista vaalein. trikolour tekijäisessä esiintyy mustia pisteitä/rajauksia. ja jos kaksi trikolour tekijäistä yhdistää, voi tulla trikolour pentu. vaikka molemmat vanhemmat olisivat soopeleita. en vain ihan ymmärtänyt tuota kysymystä "viilaan vielä pilkkua jne"...
Mun eka collie on kahden donantantti soopeli collien yhdistelmän tulos. Pentuja tuli 8 ja kaksi niistä oli trikkiä ja toinen minun 13v trikki narttu. Toinen oli uros.
- 9+4
kalat 2 kirjoitti:
Mun eka collie on kahden donantantti soopeli collien yhdistelmän tulos. Pentuja tuli 8 ja kaksi niistä oli trikkiä ja toinen minun 13v trikki narttu. Toinen oli uros.
Kun kerran on trikkejä syntynyt. Tai sitten isästä ei ole oltu rehellisiä, tai toinenkin uros on onnistunut astumaan.
- sivusta seurannut
9+4 kirjoitti:
Kun kerran on trikkejä syntynyt. Tai sitten isästä ei ole oltu rehellisiä, tai toinenkin uros on onnistunut astumaan.
sitä on sanottu kirjassakin ettei dominantti yhdistelmästä vois tulla trikkiä. koira, missä on tummia kohtia voi tulla. enkä ole netissä viä huomannut sitä dominantti yhdistelmää, trikkitekijäis yhdistelmän olen nähny, ja trikkejä on tullut jo useampia kuin 2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3341325Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68971
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26822Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799