Virkamies Nissinen on meidän kaupungissa melko hotshot. Viime keväänä minä olin kaupungintalolla työharjottelussa. Jouiduin työskentelemään jonkin verran myös Nissisen kanssa. Meillä oli ollut pientä silmäpeliä tulostani asti. Kolmantena työharjotteluni päivänä olin hänen toimistossaan lajittelemassa postia, kun hän yhtäkkiä tuli sisään (siis ovesta). Hän sulki oven ja taisi pistää sen lukkoonkin. Hän katsoi minua pitkään kasvoillaan himoava ilme. Tiesin mitä hän himoitsi, samaa asiaa mitä minä himoitsin hänelle antaa. Virkamies Nissinen astui luokseni ja tarttui minuun. Annoin hänen ymmärtää, että ymmärrän antaa. Suutelin hänen kaulaansa ja työnsin käteni hänen housuihinsa. Hänen kalunsa oli yhtä iso ja kova kuin hänen poliittinen vaikutusvaltansa. Väkivaltaisesti hän veti paitani ja rintsikkani päältäni ja asetti minut makaamaan työpöydälleen. Kuvittelin olevani tärkeä paperi, jolle hän uhraa aikaansa. Naurahdin mielessäni, että harvoin on hyvä asia, että tärkeä paperi on märkä. Nissinen riisui solmionsa ja laski housunsa. Hän näpräsi minun housuni auki ja työnsi kovan kalunsa pilluuni. Voihkaisin tuskasta. Hän nussi minua vähän aikaa, mutta kyllästyi. Hän työnsi kalunsa naamani eteen ja käski minun nuolla sitä. Se oli suurin kalu, jota olen koskaan nuollut. Nissinen sulki silmänsä ja ähki. Hänen hengityksensä tiheni tihenemistään kunnes hän laukesi suuhuni. Nielin kaiken, vaikka sitä oli paljon. Nussimme uudestaan pari päivää myöhemmin viimeisenä työharjottelupäivänäni.
Luovasti pintaa syvemmältä...
Jaana
2
3677
Vastaukset
- Mahe
No tämä nyt oli jo aika kuivakka;) Ihan jees, mutta se jälkkärijuttu oli kyllä parempi.
- Juups
Eikös virkamies nissinen ole naimisissa?
Jos halusit tunnistamisen välttää, niin ei olisi kannattanut noin helposti tulkittavia merkkejä jättää.
t: saman kaupungin tyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583032Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402013
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki691777Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608