Virkamies Nissinen on meidän kaupungissa melko hotshot. Viime keväänä minä olin kaupungintalolla työharjottelussa. Jouiduin työskentelemään jonkin verran myös Nissisen kanssa. Meillä oli ollut pientä silmäpeliä tulostani asti. Kolmantena työharjotteluni päivänä olin hänen toimistossaan lajittelemassa postia, kun hän yhtäkkiä tuli sisään (siis ovesta). Hän sulki oven ja taisi pistää sen lukkoonkin. Hän katsoi minua pitkään kasvoillaan himoava ilme. Tiesin mitä hän himoitsi, samaa asiaa mitä minä himoitsin hänelle antaa. Virkamies Nissinen astui luokseni ja tarttui minuun. Annoin hänen ymmärtää, että ymmärrän antaa. Suutelin hänen kaulaansa ja työnsin käteni hänen housuihinsa. Hänen kalunsa oli yhtä iso ja kova kuin hänen poliittinen vaikutusvaltansa. Väkivaltaisesti hän veti paitani ja rintsikkani päältäni ja asetti minut makaamaan työpöydälleen. Kuvittelin olevani tärkeä paperi, jolle hän uhraa aikaansa. Naurahdin mielessäni, että harvoin on hyvä asia, että tärkeä paperi on märkä. Nissinen riisui solmionsa ja laski housunsa. Hän näpräsi minun housuni auki ja työnsi kovan kalunsa pilluuni. Voihkaisin tuskasta. Hän nussi minua vähän aikaa, mutta kyllästyi. Hän työnsi kalunsa naamani eteen ja käski minun nuolla sitä. Se oli suurin kalu, jota olen koskaan nuollut. Nissinen sulki silmänsä ja ähki. Hänen hengityksensä tiheni tihenemistään kunnes hän laukesi suuhuni. Nielin kaiken, vaikka sitä oli paljon. Nussimme uudestaan pari päivää myöhemmin viimeisenä työharjottelupäivänäni.
Luovasti pintaa syvemmältä...
Jaana
2
3591
Vastaukset
- Mahe
No tämä nyt oli jo aika kuivakka;) Ihan jees, mutta se jälkkärijuttu oli kyllä parempi.
- Juups
Eikös virkamies nissinen ole naimisissa?
Jos halusit tunnistamisen välttää, niin ei olisi kannattanut noin helposti tulkittavia merkkejä jättää.
t: saman kaupungin tyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031836
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,881606Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse331228Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si591108Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s2671020Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi72937En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.57844Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l40822Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58809Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua61732