hiivasta taas, tietäjät??

Eli sain jonkun lääkkeen hiivaan ja oli jo menkutkin tossa välissä ja huomasin että eipä ole kadonnut vaiva minnekään ja haavaumiakin on vielä! lääkkeen otosta noin kaks viikkoa. eli mitä pitäis tehdä?hakea uusi lääke vai jotain muuta??
1257
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Itselläni ei ole koskaan ollut hiivasientä, mutta ystäväni tuskailee vaivan kanssa ja näin se vaan on, että se ei välttämättä lähde ensimmäisellä kuurilla. Kannattaa yrittää myös elää niin, että hiivasienellä ei olisi "hyvät" oltavat. eli huolehtia hygieeniasta ja kiinnittää huomiota myös pikkuhousujen materiaaleihin.

Mutta voithan kokeilla myös niitä ilman reseptiä saatavia lääkkeitä, jos se vaikka auttaisi ainakin ensi hätään.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


ewwi kirjoitti:

Eli sain jonkun lääkkeen hiivaan ja oli jo menkutkin tossa välissä ja huomasin että eipä ole kadonnut vaiva minnekään ja haavaumiakin on vielä! lääkkeen otosta noin kaks viikkoa. eli mitä pitäis tehdä?hakea uusi lääke vai jotain muuta??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu