Voisiko joku kertoa tuon ensimmäisen Artemis Fowl -kirjan tiivistetyn juonen pääpiirteet? Tämä siksi, koska fantasia ei oikein ollut mun juttu ja pitäisi muutamaan kirjaan liittyvään kysymykseen vastata.
Olen erittäin kiitollinen kaikille vastaajille. :)
Artemis Fowl.
3
517
Vastaukset 3
- -Aloittaja-
Vähän epäselvästi kirjotin, tarkoitan että kertoisitte tiivistetyn juonen tosta kirjasta. :)
- autan sua
1. luku: Artemis on poika.
2. luku: Keijut on keijuja.
3. luku: Artemis on nero rosvo mutta onneton kun iskä kateis ja äippä dingdong.
4. luku: Henkivartija on kaappi.
5. luku: Keijutkin on neroja.
6. luku: Vähän aikaa jännää että ketä on neroin.
7. luku: Artemis voittaa oveluudella.
Loppusanat: Keijuja vähän pännii ja kultakin meni.
Toivotavasti selviät kokeista! Onea! Tsempiä! Oot ranka! - lisäys
autan sua kirjoitti:
1. luku: Artemis on poika.
2. luku: Keijut on keijuja.
3. luku: Artemis on nero rosvo mutta onneton kun iskä kateis ja äippä dingdong.
4. luku: Henkivartija on kaappi.
5. luku: Keijutkin on neroja.
6. luku: Vähän aikaa jännää että ketä on neroin.
7. luku: Artemis voittaa oveluudella.
Loppusanat: Keijuja vähän pännii ja kultakin meni.
Toivotavasti selviät kokeista! Onea! Tsempiä! Oot ranka!Lähes täysin samat tuli mulla mieleen ihan heti! Paitsi etten mietteny luku luvulta vaan ihan numeroittain. Lisään kuitenkin vielä että keijut on melko useasti lyhyitä (siis ihan vaan sen takia että saan lisätä jotain).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509