työntekijöilleen vastineeksi työpaikkojen säilymisestä
Danfoss ehdottaa palkanalennuksia
9
1137
Vastaukset
- älliäkin
Duunarit ei tietystikkään Ymmärrä parastaan
- TD
vastaavia ja ne työpaikat ei silti säily. Seuraavaksi tulee kuitenkin uudet YT:t ja
ensiksi tietty potkaistaan ne pois, jotka eivät suostuneet palkanalennuksiin
ja seuraavissa YT:issä lähtee sitten armotta lopuista vanhimmat, ne joille on
ehtinyt vuosien myötä kertyä suurempi palkka.- 987uu
Tää palkat ja edut olis kohdallaan (ei tietysti koskaan riittävät)
vaan maksaja puuttuu!
Olisko Suomalaiset hinnoitellu itensä pihalle markkinoilta.
Palaispa Neuvostoliitto ja ostais meiltä kaiken ylihintaisen paskan. - pohjasakkaa
987uu kirjoitti:
Tää palkat ja edut olis kohdallaan (ei tietysti koskaan riittävät)
vaan maksaja puuttuu!
Olisko Suomalaiset hinnoitellu itensä pihalle markkinoilta.
Palaispa Neuvostoliitto ja ostais meiltä kaiken ylihintaisen paskan.Aika vaikea kysymys toi palkanalennus. Palkkoja pitäis pudottaa halpamaiden tasolle
jos tähen lähetään. Esim. puola, unkari, venäjä, viro, yms. palkat kolmannes suomen palkoista. Ei muutoman prosentin alennuksilla mitään työpaikkoja säästetä, ainoastaan herrat ottavat itselleen korotukset. Mikähän show siitäkin alkaisi jos metallin palkkoja pudotettaisi esim. 30 % vois olla tunkua siivoojan tai kassatädin paikoille. Eikös hoitajat jo ilmoittaneet aikoinaan (viime lakossa), että elävät nälkäpalkalla. Tosin matallimiehen palkka ei tuolloin ollut yhtään sen parempi. Mitä tähen voi sanoa?
- kun rahvas lyö
Se on rahvas josta kaikki on kiinni ja kuka määrää. porvarit vaietkoot ikuisesti jos eivät rahvaan arvoa oivalla. ei tämä maailma ilman rahvaita vaan pyöri. =simppeliä!
- sdfghjkl
joskaan laatukaan ei ole ihan Suomen tasoa, mutta sehän on sivuseikka .Pääasia ,että jotain paskaa saa halvalla laitettua maailmalle.
- Teräsnyrkki.
Mulle tuli kans joku kekkuli ehdottelemaan palkan alennuksia. Sanoin sille heti että elä poika enää tuu ehdottamaan tollassia, sillä nyrkinisku naamaan on usein tuskallinen kokemus. Kaveri luikki karkuun naama punasena.
- Anonyymi
Max 11e noin helposta työstä.
- Anonyymi
Kierrän kaukaa paskaduunit, kuten tekee 90% täysjärkisistä duunareistakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374