Naureskelija pyytää äten anteeksi kailkilta kaikki
tyhmät kirjoituksensa.
Hävettää itseäkin lueskella niitä nyt kun näen maailmaa
tervein silmin.
Anteeksi!
Pyytää anteeksi
34
386
Vastaukset
- 15+20
Pakolla ja kaukaa haettuna tunnustuksena : Et ole asialla liian aikaisin !
- manipuloituko?
Mitä tarkoittaa tuo "tervein silmin" katseleminen?
- ekopost
älä kuseta,sen verran olet täällä kirjoittanut kakkaa,että ensimäisenä ei tule mieleen,ottaa vastaan sinun anteeksi pyyntö.pitää ekana osoittaa olevansa sen arvoinen
- naureskelija.
Minähän en paskasakilta anteeksi pyytele, varsinkaan kun siihen ei ole mitään aihetta. Punaniskaiset, krapulahikiset munattomat pikkunatsit saavat halveksuntani jatkossakin. Korkeintaan naureskelen moisille pikkuihmisille..
- kun taas
pääsi tuo virta pääkopista katkeamaan ja löi iha npimeäksi.
noh onneksi äitimamma huomasti tukalan tilanteeni ja
kiiruhti antamaan lääkitykseni pelastaen tällä kertaa
pahimmalta mutta kuten olette rakkaat lukijani saaneet
havaita, niin todella lukemattomia kertoja tilanne on ollut
toinen ja piru on päässyt hatarassa pääkopassani irti
harhojen saatua täydellisen vallan.
vielä kerran, tuhannet ja taas tuhannet anteeksipyyntöni
kun minä surkea kurja retale taas annoin sairaudelleni
vallan.
anteeksi kaikilta.
HEH HEH, Vuoden vitsi.
Kuten huomaatte, minulta onnistuu myös huumori muuten niin asiapitoisten tekstieni ohella.
Ja toinen HEH HEH tähän väliin. Apinalla petti jälleen hermot ja siksi leikkii naureskelijaa. Samalla lailla aikoinaan paine kasvoi apinan pääkopassa liian suureksi ja se joutui leikkimään Suden ystävää (minua). Minulla ja myöskin naureskelijalla sen sijaan paineensietokykyä riittää. Meillä ei tiukassa tilanteessa ala kädet vapisemaan eikä hikikarpalot valu selkärankaa pitkin. Hyvä osoitus petopelkurin paineensitokyvystä saadaan jo siitä, kun lahkeeseen lirahtaa niin helposti mömmöä alettaessa puhumaan susista.- Anuslaatikko
Kuten edellä olevasta viestistäni huomaatte, olen täysin pihalla oleva jakaantunut persoona. Hullu, mikä hullu.
- Ootko ite
Ja sekin, jotta sinä päästelet omituisia ja hirveitä höräyksiä yhtä äkkiä, ja sitten oot täysin hiljaa vähä aikaa, ja taas uuvestaan sama äänekäs höräys, ja lopuksi vetäset pari kolome kertaa nokkaontelostasi sisäänpäin, , vaikkei kukaan oo puhunu mitää.
- että pitää
OLLA NÖYRÄ!
- Susianalyytikko.
Tunnustan olevani täysi kusipää! Ja tämä tarina on tosi.
- Emme sitä jo olisi
Susianalyytikko. kirjoitti:
Tunnustan olevani täysi kusipää! Ja tämä tarina on tosi.
Satojen dingdongpingpong-kommenttiesi perusteella aikaa sitten todenneet ???
- 22
tänään sukupuuttoon tapettavien listalla, kerro vaan ihan rohkeesti kyllä me kestämme kuunnella
- susianalyytikko?
22 kirjoitti:
tänään sukupuuttoon tapettavien listalla, kerro vaan ihan rohkeesti kyllä me kestämme kuunnella
vaikka
22 kirjoitti:
en nyt tiedä ihan sukupuuttoon asti, mutta vaikkapa irrallaan olevat porot joutaisi raadella teitten varsilta. Tästä asiasta ollaan susien kanssa samaa mieltä. Samaten metsästyskoirat joutaisi raadella viimeistä myöten. Tässä näin aluksi tapettavien eläinten listaani. Voin toki pyydettäessä mainita lisääkin turhia elukoita.
että pitää kirjoitti:
OLLA NÖYRÄ!
nöyrä ja ylistä minua ja nuole vaikkapa varpaanvälini. Ja tee se nöyrällä asenteella (nöyristelijäeinari). Minä voin tämän jälkeen leipoa sua lättyyn ja sitten nöyrällä asenteella yrittää sivistää sinua ressukkaa.
- sinä vaan
Susianalyytikko kirjoitti:
en nyt tiedä ihan sukupuuttoon asti, mutta vaikkapa irrallaan olevat porot joutaisi raadella teitten varsilta. Tästä asiasta ollaan susien kanssa samaa mieltä. Samaten metsästyskoirat joutaisi raadella viimeistä myöten. Tässä näin aluksi tapettavien eläinten listaani. Voin toki pyydettäessä mainita lisääkin turhia elukoita.
pössyttelyyn kerrostaloyksiössäsi,äläkä puutu asioihin,jotka eivät sinulle kuulu ja joista et todellisuudessa ymmärrä pätkääkään.
Valuma päästäsi,jota itse luulet järjeksi,on varmasti aiheuttanut susille suuremman vahingon kuin pelkkä yleinen mielipide.Jos kuitenkin jatkat valitsemallasi linjalla,katso peiliin ja näet sieltä todellisen susien vihamiehen.
Jos olet ylpeä itsestäsi,luuletko oikeitten susien suojelijoiden olevan sinusta ja tuotoksistasi?Koeta vastata tähän kysymykseen rehellisesti,tosin rehellisyys kohdallasi on täysin tuntematon käsite! - Nöyryyttä
nöyrä ja ylistä minua ja nuole vaikkapa varpaanvälini. Ja tee se nöyrällä asenteella (nöyristelijäeinari). Minä voin tämän jälkeen leipoa sua lättyyn ja sitten nöyrällä asenteella yrittää sivistää sinua ressukkaa.
Nöyryyttä!
sinä vaan kirjoitti:
pössyttelyyn kerrostaloyksiössäsi,äläkä puutu asioihin,jotka eivät sinulle kuulu ja joista et todellisuudessa ymmärrä pätkääkään.
Valuma päästäsi,jota itse luulet järjeksi,on varmasti aiheuttanut susille suuremman vahingon kuin pelkkä yleinen mielipide.Jos kuitenkin jatkat valitsemallasi linjalla,katso peiliin ja näet sieltä todellisen susien vihamiehen.
Jos olet ylpeä itsestäsi,luuletko oikeitten susien suojelijoiden olevan sinusta ja tuotoksistasi?Koeta vastata tähän kysymykseen rehellisesti,tosin rehellisyys kohdallasi on täysin tuntematon käsite!Vaikka en yleensä harrasta tätä juttua, niin nyt pitää laittaa viestisi näkyviin, kun niin kirjaimellisesti siihen vastaan. Näin lukijat voivat verrata sanomaani sinun jokellukseesi:
"Keskity sinä vaan pössyttelyyn kerrostaloyksiössäsi,äläkä puutu asioihin,jotka eivät sinulle kuulu ja joista et todellisuudessa ymmärrä pätkääkään.
Jos olet ylpeä itsestäsi,luuletko oikeitten susien suojelijoiden olevan sinusta ja tuotoksistasi?Koeta vastata tähän kysymykseen rehellisesti,tosin rehellisyys kohdallasi on täysin tuntematon käsite!"
MINUN OSUUS
Minä en pössyttele enkä asu kerrostaloyksiössä ja todellakin puutun niihin asioihin, joista ymmärrän keskivertotallustelijaa huomattavasti enemmän.
Järkeni (valuma päästäni) ja looginen ajattelukykyni on aiheuttanut susille pelkkää hyvää. Tästä on olemassa selvää dokumenttia. Jos minä katson peiliin, voin nähdä sieltä todellisen susien suojelijan. Voin jopa nähdä sudenkaltaisen olennon.
Minä olen ylpeä itsestäni, vaikka tiedän, että työtä on vielä tehtävä. Oikeat luonnon ja suden ystävät ovat täysin rinnoin tukenani. Rehellisyys on yksi vahvimpia osa-alueitani, jolloin minun on helppo kyykyttää epärehellisyyteen sortuvaa pelokasta apinaa.Nöyryyttä kirjoitti:
Nöyryyttä!
NÖYRÄ, niin sittenhän voisit vielä nuolla vaikkapa takapuoleni. Näinhän kunnon koira tekeekin, jos apina ymmärrät mitä tarkoitan. Susi ei nuoleskele kuin omia pentujaan. Se raatelee saalista.
- Totuus on mukava
Vaikka en yleensä harrasta tätä juttua, niin nyt pitää laittaa viestisi näkyviin, kun niin kirjaimellisesti siihen vastaan. Näin lukijat voivat verrata sanomaani sinun jokellukseesi:
"Keskity sinä vaan pössyttelyyn kerrostaloyksiössäsi,äläkä puutu asioihin,jotka eivät sinulle kuulu ja joista et todellisuudessa ymmärrä pätkääkään.
Jos olet ylpeä itsestäsi,luuletko oikeitten susien suojelijoiden olevan sinusta ja tuotoksistasi?Koeta vastata tähän kysymykseen rehellisesti,tosin rehellisyys kohdallasi on täysin tuntematon käsite!"
MINUN OSUUS
Minä en pössyttele enkä asu kerrostaloyksiössä ja todellakin puutun niihin asioihin, joista ymmärrän keskivertotallustelijaa huomattavasti enemmän.
Järkeni (valuma päästäni) ja looginen ajattelukykyni on aiheuttanut susille pelkkää hyvää. Tästä on olemassa selvää dokumenttia. Jos minä katson peiliin, voin nähdä sieltä todellisen susien suojelijan. Voin jopa nähdä sudenkaltaisen olennon.
Minä olen ylpeä itsestäni, vaikka tiedän, että työtä on vielä tehtävä. Oikeat luonnon ja suden ystävät ovat täysin rinnoin tukenani. Rehellisyys on yksi vahvimpia osa-alueitani, jolloin minun on helppo kyykyttää epärehellisyyteen sortuvaa pelokasta apinaa.Pari lakia, jotka totisesti pitää paikkansa vähintään yhtä hyvin, kuin auringon nousu.-Nimittäin ne, että "luulet tietäväsi, muttet tiedä luulevasi", ja toinen laki on se, että "joka itsensä korottaa, se alennettakoon".-Mutta sinä oot koittanu vain alentaa, ja mollata muita ihmisiä, joten sulla on eessäsi aikamoinen koulu, sillä joudut putoamaan lähtöruutuun.
- 19+4
Vaikka en yleensä harrasta tätä juttua, niin nyt pitää laittaa viestisi näkyviin, kun niin kirjaimellisesti siihen vastaan. Näin lukijat voivat verrata sanomaani sinun jokellukseesi:
MINUN OSUUS
Minä olen ylpeä itsestäni, vaikka tiedän, että työtä on vielä tehtävä. Oikeat luonnon ja suden ystävät ovat täysin rinnoin tukenani. Rehellisyys on yksi vahvimpia osa-alueitani, jolloin minun on helppo kyykyttää epärehellisyyteen sortuvaa pelokasta apinaa.Vain typerää harhaluuloa. Kykysi on aikaa sitten punnittu ja köykäiseksi havaittu.
- olla aina
NÖYRÄ, niin sittenhän voisit vielä nuolla vaikkapa takapuoleni. Näinhän kunnon koira tekeekin, jos apina ymmärrät mitä tarkoitan. Susi ei nuoleskele kuin omia pentujaan. Se raatelee saalista.
NÖYRÄ.
NÖYRYYTTÄ
NÖYRYYTTÄ - ekopost
MINUN OSUUS
Minä olen ylpeä itsestäni, vaikka tiedän, että työtä on vielä tehtävä. Oikeat luonnon ja suden ystävät ovat täysin rinnoin tukenani. Rehellisyys on yksi vahvimpia osa-alueitani, jolloin minun on helppo kyykyttää epärehellisyyteen sortuvaa pelokasta apinaa.susien suojelia.et pysty edes vastaamaan minun antamiin kysymyksiin.heti kun minä teen sinulle jonku kysymyksen,niin vaihdat uuteen aiheeseen.sinä pelkäät minua,sinä yrität täällä viisastella ja päteä keskin-kertaisilla tiedoilla ja heti ,kun minä astun kuvioon luikit pakoon.olen sinulle niin paha vastus.tänään ilmestyneessä lehdessä,muuten sanottiin,että susia on kasvatettu ruuaksi jo tuhansia vuosia ja tämä tapa on vielä yleistä kiinassa.tuli vain mieleen,että jos syöttivätkin sinulle sudenlihaa koiran sijaan,silloin kun kehuit siellä käyvän.pelkuri
- anonymous_!!!
vaan koira nuolla pyllyäni, heh heh...
Taidat olla mieleltäsi hyvinkin sairas, jos nautit, kun koira nuolee takapuoltasi.
Tietääkseni tuo eläimiin sekaantuminen on kuitenkin kielletty Suomen laissa. anonymous_!!! kirjoitti:
Taidat olla mieleltäsi hyvinkin sairas, jos nautit, kun koira nuolee takapuoltasi.
Tietääkseni tuo eläimiin sekaantuminen on kuitenkin kielletty Suomen laissa.saastanen koirakaan saa Suomen lain mukaan olla irrallaan. Miksi siis et ole narun nokassa?
ekopost kirjoitti:
susien suojelia.et pysty edes vastaamaan minun antamiin kysymyksiin.heti kun minä teen sinulle jonku kysymyksen,niin vaihdat uuteen aiheeseen.sinä pelkäät minua,sinä yrität täällä viisastella ja päteä keskin-kertaisilla tiedoilla ja heti ,kun minä astun kuvioon luikit pakoon.olen sinulle niin paha vastus.tänään ilmestyneessä lehdessä,muuten sanottiin,että susia on kasvatettu ruuaksi jo tuhansia vuosia ja tämä tapa on vielä yleistä kiinassa.tuli vain mieleen,että jos syöttivätkin sinulle sudenlihaa koiran sijaan,silloin kun kehuit siellä käyvän.pelkuri
taisi tosiaan Nalle Puh ilmestyä tänään. Sinähän pelkäät karhuja, joten taitaa Nalle Puh olla sulle aika jännää luettavaa, heh heh.
- aina ja iäti
vaan koira nuolla pyllyäni, heh heh...
NÖYRÄ!
Muista NÖYRYYS! - lukiessasi
taisi tosiaan Nalle Puh ilmestyä tänään. Sinähän pelkäät karhuja, joten taitaa Nalle Puh olla sulle aika jännää luettavaa, heh heh.
OLLA NÖYRÄ!
- ekopost
tässä tämä nähtiin,minä asiallisesti kysyin asiaa ja analyytikko alkoi puhumaan nalle-puhista.ompa melkoisesti vellit ja puurot sekaisin.minusta tuntuu ,että sekoitat jo fiktion ja faktan keskenään.meinaan kun luulet jo nalle-puhta eläväksi.kaikkia perkelettä se leipä elättää
ekopost kirjoitti:
tässä tämä nähtiin,minä asiallisesti kysyin asiaa ja analyytikko alkoi puhumaan nalle-puhista.ompa melkoisesti vellit ja puurot sekaisin.minusta tuntuu ,että sekoitat jo fiktion ja faktan keskenään.meinaan kun luulet jo nalle-puhta eläväksi.kaikkia perkelettä se leipä elättää
nyt joulutonttu, heh heh...
Minä tiedän, mistä puhun. Otetaanpa tähän yksi esimerkki.
Ollessani pari vuotta sitten Itä-Suomessa eräällä susiuskovaisten ihmisten asuttamalla paikkakunnalla keräämässä aineistoa susianalyysia varten, tapahtui jotain mielestäni huvittavaa. Eräs opettaja ehdotti oppilasnäytelmäksi Puna Hilkkaa. Tästä syntyi kauhea kaaos ja paniikki. Jotkut oppilaiden vanhemmista meni ihan raivoon ja he pelkäsivät hysteerisesti lapsiensa puolesta. Tuossa sadussahan seikkailee kaamea susi raateluhampineen. Kyseinen opettaja joutui välittömästi muiden opettajien syrjimäksi ja hän saikin pikkuhiljaa kenkää. Näkemäni perusteella en ihmettele yhtään, jos joku pelkää lukea Nalle Puhia. Susiuskovaisten harjoittama lastensa aivopesu on fiksusta jotain täysin käsittämätöntä väkivaltaa. (Susianalyysi II:ssa määritellään susiuskovaisuus ja kerrotaan tarkemmin tällaisten hysteerikkojen elämästä)- unelmoidessasi
Ollessani pari vuotta sitten Itä-Suomessa eräällä susiuskovaisten ihmisten asuttamalla paikkakunnalla keräämässä aineistoa susianalyysia varten, tapahtui jotain mielestäni huvittavaa. Eräs opettaja ehdotti oppilasnäytelmäksi Puna Hilkkaa. Tästä syntyi kauhea kaaos ja paniikki. Jotkut oppilaiden vanhemmista meni ihan raivoon ja he pelkäsivät hysteerisesti lapsiensa puolesta. Tuossa sadussahan seikkailee kaamea susi raateluhampineen. Kyseinen opettaja joutui välittömästi muiden opettajien syrjimäksi ja hän saikin pikkuhiljaa kenkää. Näkemäni perusteella en ihmettele yhtään, jos joku pelkää lukea Nalle Puhia. Susiuskovaisten harjoittama lastensa aivopesu on fiksusta jotain täysin käsittämätöntä väkivaltaa. (Susianalyysi II:ssa määritellään susiuskovaisuus ja kerrotaan tarkemmin tällaisten hysteerikkojen elämästä)OLLA NÖYRÄ!
- puskee
Ollessani pari vuotta sitten Itä-Suomessa eräällä susiuskovaisten ihmisten asuttamalla paikkakunnalla keräämässä aineistoa susianalyysia varten, tapahtui jotain mielestäni huvittavaa. Eräs opettaja ehdotti oppilasnäytelmäksi Puna Hilkkaa. Tästä syntyi kauhea kaaos ja paniikki. Jotkut oppilaiden vanhemmista meni ihan raivoon ja he pelkäsivät hysteerisesti lapsiensa puolesta. Tuossa sadussahan seikkailee kaamea susi raateluhampineen. Kyseinen opettaja joutui välittömästi muiden opettajien syrjimäksi ja hän saikin pikkuhiljaa kenkää. Näkemäni perusteella en ihmettele yhtään, jos joku pelkää lukea Nalle Puhia. Susiuskovaisten harjoittama lastensa aivopesu on fiksusta jotain täysin käsittämätöntä väkivaltaa. (Susianalyysi II:ssa määritellään susiuskovaisuus ja kerrotaan tarkemmin tällaisten hysteerikkojen elämästä)silkkaa harhautuneen mielikuvituksensa tuotetta !
pitää piruvie olla kumma heppu, joka tuota tuubaa uskoo kahta tavua enempää !!
- saa anteeksi
vaikkei kukaan muutokseen uskokaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666