Morientes hondalaiset. Olis tarkotus ostaa eka pyöräks hondan enduro. Kertokaa 600 transalpin ja 650 NX:n eroja. Tyyppivikoja mitä kannattas tutkia pyörää katellessa. Kaikenlaisia kokemuksia. Ois aika edullista aikaa ostajalle nimittäin. Aattelin lähinnä tuommosta 94vm pyörää. Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen.
NX vs. XL
5
616
Vastaukset
- umiomu
pyörä on ok, käyttötarkoitus ratkaisee enemmän, esim. tuolla nx:llä ei niinkään matkaa viitsi ajaa mutta ihan hyvä "jokapaikanhöylä".
Tuossa linkkiä aiheeseen enemmän ja foorumin puolelta löytyy kokemuksia&tietoa.
http://www.matkaendurot.net - tseippari
Mulla on hondan 650nx dominatori ja on mukava pyörä joka paikkaa ja matkaakin jaksaa ajaa aivan hyvin,ja metsäpoluilla / metsäteillä vallan mainio laite.
- tseippari
Ja koneethan noissa on melkein ikuisia kunhan muistaa öljyjä vaihtaa !
- transu96
tseippari kirjoitti:
Ja koneethan noissa on melkein ikuisia kunhan muistaa öljyjä vaihtaa !
kts. tästä forumista lisää tietoa Transalpista
- puutuu
perse ja kädet matka-ajossa ja siis pyörä (nx) kyllä jaksaa, minä en!
Itse hommaisin TA:n jos tulisi ajettua matkaa vähänkin enemmän kuin nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342186Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491777Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1221631Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041336Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,531054Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761018- 59915
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54837Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102811- 61793