Saisinko mielipiteitä pelistä, itsellä ei ole (ollut ainakaan vielä "lupaa") hankkia ps3:sta joten pitää tyytyä toistaiseksi vielä ps2:seen. mutta niin, kannattaako hankkia CMR2005, itselläni on CMR04 joka on mielestäni oikein hyvä peli ollut, alkaa vaan radat ja autot käymään liiankin tutuiksi.. kysymys siis kuuluu että onko CMR2005 paljonkin parempi,realistisempi ja onko paljon täysin uusia pätkiä paljon vai onko TAAS osa kopioitu vanhaoista CMR peleistä? kertokaa rehellisesti mielipiteitänne, ja jos.. tai siis mitä pelissä on mielestänne miinuksia ja plussia. ps. saako siinä (CMR2005) pelissä asetuksista valittua niin että auton pystyy hajoittamaan täysin käyttökelvottomaksi?? (kuten vanhassa kunnon Richard Burns Rallissa sai). olen kiitollinen jos jaksatte vaivautua lukemaan tämän tekstin ja vielä vastaamaankin jotain.. Kiitoksia kaikille jo etu käteen.
Colin McRae 2005 PS2
7th Gear =)
2
741
Vastaukset
- colinmcrae2005
Se on todella hyvä peli ja on grafiikkaakin parannettu vähän mutta jos haluat täysin realistisen niin kannattaa hankkia DiRT pelejä mutta on cm2005 kanssa hyvä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225639- 643990
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453626Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342369En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132216- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101634