Corolla on suosituin

korola

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/12/1013252

Yleisin auto on vuoden 2005 Corolla, mutta vuosien 1988-1990 Corollat ovat myös kahdeksan suosituimman joukossa. Pohjois-Savossa, Kainuussa ja Pohjois-Karjalassa vuoden 1988 Corolla on suosituin ajopeli. Vuoden 1989 Corolla hallitsee ykkössijaa Keski-Suomessa, Etelä-Karjassa, Lapissa ja Satakunnassa.

Vanhat Corollat sinnittelevät myös suosituimpien autojen joukossa.

70

3912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladailijamiekkonen

      Toyota on ottanut Ladalta paikan Suomen suosituimpana autona... Työväestö on sankoin joukoin hankkinut Toyotaa. Mielestäni Lada oli näistä parempi, että sinänsä sääli.

      • Keskinen suuttui

      • Varokaa oikeasti

      • et aja porolla

        Kyllähän se vähän ladankorvike on.... lähes yhtä idioottivarma. :)


      • ongelmajäte!

        Samat sanat. Tässä keskustelussa ei puhuta AUTOISTA, vaan ongelmajätteestä nimeltä Corolla!


      • ladaton tojoton..

        kestävyydestä kun oikeesti puhutaan lada ja tojo ne kestää suomen oloissa.Ladaa meil oo koskaa ollu, nuoruudessa tojo oli mutta ei enää ikinä tuu tojoja meille, ei meillä naapureillakaan tojoja oo.Tunsin erään vanhan jo edes menneen miehen hänellä oli ladoja, kerran naureskellen läksin sitten ladan kyytiin marjaan ja ladahan pomppelehti poukkoisia metsäauto teitä kun mikäkin ja surrasi perille päästiin oli 25v vanha peli.Talvella lähtenyt käyntiin ilman lämmityksiä jne.Ja itäsuomessa tunnetusti kovat pakkaset.Sen jälkeen lada on luotettavin auto ollut mun mielessä ja tojotkin ne kestää.Mutta muista syistä en autoa silti huolis.

        Muistan aikaa kun työmiehellä oli karvahattu ja lada tai tojo.Nyt täällä uudella maalla suomessa tojolla ajaa mihin ammatti ryhmään kuuluva tahansa.Ei enää vain työläiset kuten ennen.Maailma on muuttunut eriarvoiseksi mutta autojen kanssa ollaan menty toiseen suuntaan.Tietysti ne oikein rikkaat joilla varaa maksaa autojen korjaus ylläpito kustannukset ostaa kalliit merkit mutta ei välttämättä parhaita, ihan muista syistä näyttääkseen.Mutta ollaan ihmisiä ja ajetaan millä ajetaan auto on tärkeä kulkuväline töihin harrasteille pakko päästä kauppaan..jne.marjaan:-).


    • neekerijeesus

      corolla on autojen lauantaimakkara. kyllä se asiansa ajaa mutta mitään elämyksiä siltä on turha odottaa.

      • mt

        samaa mieltä, mitään erikoista siinä ei tod. ole. Mutta eihän tavis sellasia ajattelekkaan! Se ajattelee et millä pääsis kohtuu yleis taloudellisesti ja kohtuu vaivattomasti paikasta A paikkaan B ja tojo on myynyt ittensä taviksille mm. luotettavuudellaan.


      • 800e

        Olen ajanut 91vuoden corollalla yli 100tkm ilman isompia korjauksia. Ei mitään herkkua mutta sitä ei tarvinnut varoa. naarmu sinne tänne.
        Toistasen on näitten uusien kanssa. naarmusta menee yöunet......


      • Hehehhee
        800e kirjoitti:

        Olen ajanut 91vuoden corollalla yli 100tkm ilman isompia korjauksia. Ei mitään herkkua mutta sitä ei tarvinnut varoa. naarmu sinne tänne.
        Toistasen on näitten uusien kanssa. naarmusta menee yöunet......

        Omalla toyotalla ajanu 100tkm eikä ole iskareitakaan tarvinnu vaihtaa. Yhteensä 310tkm joten kyllä on japsit osannu oikein tuon tekniikan suunitella.
        Eikä todellaakaan tarvii mitään kolhuja pelätä kuin ois joku Volvo tai Bemari jota sittten jännittää joka kadun parkiksessa että joku tekee siihen kolhun.


      • harvoin.
        800e kirjoitti:

        Olen ajanut 91vuoden corollalla yli 100tkm ilman isompia korjauksia. Ei mitään herkkua mutta sitä ei tarvinnut varoa. naarmu sinne tänne.
        Toistasen on näitten uusien kanssa. naarmusta menee yöunet......

        näkee enään 80 luvun lopun corollaa liikenteessä,koska ne on jo paalattu aikoja sitten uusiokäyttöön,sama pätee myös 90 luvun alun malleihin. Jos autoon olisi jo alunperin laitettu kunnon pellit,olisi corolla kestänyt pidempään hapantumatta.Sama vika kaikissa japanilaisissa halppisautoissa ja taitaa nämä uudetkin toyotat olla yhtä lahoja.


      • nn
        mt kirjoitti:

        samaa mieltä, mitään erikoista siinä ei tod. ole. Mutta eihän tavis sellasia ajattelekkaan! Se ajattelee et millä pääsis kohtuu yleis taloudellisesti ja kohtuu vaivattomasti paikasta A paikkaan B ja tojo on myynyt ittensä taviksille mm. luotettavuudellaan.

        Näin se totuus vaan on, että jos haluat hyvän, luotettavan auton kannattaa hankkia Corolla.
        Kyllähän sen jo näkee kaikista katsastus tilastoista ja korjaus tilastoista, että Corolla on luotettava.
        Voihan tietty hankkia jonkun ranskalaisen tai vastaavan jos haluaa kannattaa korjaamoja.
        Autojen hinnoissakin kyllä Corollat pitävät hintansa hyvin esim. verrattuna johonkin ranskalaiseen Citroeniin tai Renaultiin ym. -05 Citroen C5:sta saa 8900:- mutta katsoppa mitä maksaa Corolla -05.


      • Redracer
        Hehehhee kirjoitti:

        Omalla toyotalla ajanu 100tkm eikä ole iskareitakaan tarvinnu vaihtaa. Yhteensä 310tkm joten kyllä on japsit osannu oikein tuon tekniikan suunitella.
        Eikä todellaakaan tarvii mitään kolhuja pelätä kuin ois joku Volvo tai Bemari jota sittten jännittää joka kadun parkiksessa että joku tekee siihen kolhun.

        ...ovat minun kokemuksieni mukaan aivan hemmetin laadukkaita tekniikan kestävyyden suhteen. Tojo Corolla ja Nissan Sunny. Ainoastaan pellit tahtoo ruostua pois ympäriltä. Hitsisaumaa ja massaa kehiin ja taas mennään. Ajoin 1989 tynkäperäisellä Corollalla yli 200 000 vain vuosittaiset öljynvaihdot tehden. Mittarissa oli 520 000 kun laitoin auton kiertoon. Kai sillä joku vieläkin ajelee. Maksoin 400 euroa ja sain myydessä 200. Bensan kulutus motarilla vajaat 7l/100km. Halpoja oli kilsat.

        Sanovat 1999 Corollan olleen viimeisiä laatucorollia. Sen jälkeen on ko. merkki elänyt vain vanhan maineen avulla. Ansiottomasti. Onko näin ?


      • timppathy
        harvoin. kirjoitti:

        näkee enään 80 luvun lopun corollaa liikenteessä,koska ne on jo paalattu aikoja sitten uusiokäyttöön,sama pätee myös 90 luvun alun malleihin. Jos autoon olisi jo alunperin laitettu kunnon pellit,olisi corolla kestänyt pidempään hapantumatta.Sama vika kaikissa japanilaisissa halppisautoissa ja taitaa nämä uudetkin toyotat olla yhtä lahoja.

        olet väärässä...itsellä 89....timantti !


      • Redracer
        harvoin. kirjoitti:

        näkee enään 80 luvun lopun corollaa liikenteessä,koska ne on jo paalattu aikoja sitten uusiokäyttöön,sama pätee myös 90 luvun alun malleihin. Jos autoon olisi jo alunperin laitettu kunnon pellit,olisi corolla kestänyt pidempään hapantumatta.Sama vika kaikissa japanilaisissa halppisautoissa ja taitaa nämä uudetkin toyotat olla yhtä lahoja.

        ...maksaa henkilöautoon noin 600-800 euroa. Jos sen tekee heti auton ollessa uusi, ja uusii viiden vuoden välein. Kestää pellit ihmisiän.

        Puhkiruostumistakuu ei ole ruostumistakuu.


      • never
        Redracer kirjoitti:

        ...maksaa henkilöautoon noin 600-800 euroa. Jos sen tekee heti auton ollessa uusi, ja uusii viiden vuoden välein. Kestää pellit ihmisiän.

        Puhkiruostumistakuu ei ole ruostumistakuu.

        toi ota kun et muuta saa


      • kyuoyo

        Niitä makkaroita. Ja lisäksi aina rikki.


      • mt kirjoitti:

        samaa mieltä, mitään erikoista siinä ei tod. ole. Mutta eihän tavis sellasia ajattelekkaan! Se ajattelee et millä pääsis kohtuu yleis taloudellisesti ja kohtuu vaivattomasti paikasta A paikkaan B ja tojo on myynyt ittensä taviksille mm. luotettavuudellaan.

        Lattaraudat ja rautakanget sun muut macho autot tarvitsevat merkki huoltoa , huoltokirjan kertoman välein . Corollaan uudet öljyt ja taas mennään , jälleen myyntiarvon kärsimättä .


      • katsojan silmässä
        nn kirjoitti:

        Näin se totuus vaan on, että jos haluat hyvän, luotettavan auton kannattaa hankkia Corolla.
        Kyllähän sen jo näkee kaikista katsastus tilastoista ja korjaus tilastoista, että Corolla on luotettava.
        Voihan tietty hankkia jonkun ranskalaisen tai vastaavan jos haluaa kannattaa korjaamoja.
        Autojen hinnoissakin kyllä Corollat pitävät hintansa hyvin esim. verrattuna johonkin ranskalaiseen Citroeniin tai Renaultiin ym. -05 Citroen C5:sta saa 8900:- mutta katsoppa mitä maksaa Corolla -05.

        Kun vertaa noita käytettyjen hintoja, kannattaa katsoa myös kilometrejä. 2005vuoden C5 ja Corolla ovat suurinpiirtein samanhintaisia saman verran ajettuna.

        Aikoinaan minulla oli koeajossa samanhintaiset Corolla ja Xantia. Kilometrejä suurinpiirtein saman verran. Niiden ero oli niin suuri, että päädyin ostamaan ensimmäisen Sitikkani. Makuasiahan se on, mutta näin pääsi käymään. Nyt on menossa juuri tuollainen 2005 vuoden facelift C5. Samanlaisista pyydetään näköjään noin 12500e tänään. Hinta on tippunut kahdessa vuodessa noin 6000e.

        Onhan siinä rahaa palanut hinnan alennuksena, mutta onpahan ollut rahalla vastinettakin. Ilmeisesti nämä minulla olleet ovat olleet poikkeuksia, sillä minulla ei ole ollut niiden kanssa murheita yhtään enempää kuin aikaisemmilla japeilla ja saksalaisilla. Saa nähdä mikä on se seuraava. Taas Toyota vai mikä?

        Corolla tai Avensis ovat autoja, mitkä kannattaa ostaa uutena. Joku maksaa aina vähän käytetystä melkein uuden hinnan. Sitikka kannattaa taas ostaa vähän käytettynä. Saa puoleen hintaan autoa koko rahalla.


      • uk

        lihasata lauantaita..


      • #%¤
        800e kirjoitti:

        Olen ajanut 91vuoden corollalla yli 100tkm ilman isompia korjauksia. Ei mitään herkkua mutta sitä ei tarvinnut varoa. naarmu sinne tänne.
        Toistasen on näitten uusien kanssa. naarmusta menee yöunet......

        Mul onki 92vm Honda Monkey! On japsit osannu senki suunnitella :)


      • hevosia
        Redracer kirjoitti:

        ...maksaa henkilöautoon noin 600-800 euroa. Jos sen tekee heti auton ollessa uusi, ja uusii viiden vuoden välein. Kestää pellit ihmisiän.

        Puhkiruostumistakuu ei ole ruostumistakuu.

        on helppo myöntää toyotalle. Takuu varmasti ruostuu puhki!


      • Auris´
        harvoin. kirjoitti:

        näkee enään 80 luvun lopun corollaa liikenteessä,koska ne on jo paalattu aikoja sitten uusiokäyttöön,sama pätee myös 90 luvun alun malleihin. Jos autoon olisi jo alunperin laitettu kunnon pellit,olisi corolla kestänyt pidempään hapantumatta.Sama vika kaikissa japanilaisissa halppisautoissa ja taitaa nämä uudetkin toyotat olla yhtä lahoja.

        Katteleppa mitä tahansa 20 vuotta vanhaa autoa, niin väitätkö että se pelleliltään on muka moitteettomassa kunnossa? Ei se ruostuminen pelkästään Corollan ongelma ole, kyllä monet muut merkit tuon ikäisinä ovat aivan läpimätiä jos ylipäätään ovat liikenteessä, turha jauhaa skeidaa. Katteleppa vaikka 90-luvun Opeleita; aivan helvetinmoisia matolaatikoita kaikki tyyni, ja taitaa niitä sama vaivata vieläkin. Sitäpaitsi, oletko koskaan kuullut ruostesuojauksesta? Jos aikoo pitää autoa pidempään niin suosittelen. Appiukolla on 180 tkm ajettu vm-87 Corolla ja voin sanoa että ON hienossa kunnossa; meni ex tempore katsastamaan sen ja leima tuli ilman huomautuksia. Suomessa ollaan vaan niin helvetin tyhmiä ja kuvitellaan että auton pitäisi kestää toistuvia suolakylpyjä seuraavat 30 vuotta.


      • ykknvk
        katsojan silmässä kirjoitti:

        Kun vertaa noita käytettyjen hintoja, kannattaa katsoa myös kilometrejä. 2005vuoden C5 ja Corolla ovat suurinpiirtein samanhintaisia saman verran ajettuna.

        Aikoinaan minulla oli koeajossa samanhintaiset Corolla ja Xantia. Kilometrejä suurinpiirtein saman verran. Niiden ero oli niin suuri, että päädyin ostamaan ensimmäisen Sitikkani. Makuasiahan se on, mutta näin pääsi käymään. Nyt on menossa juuri tuollainen 2005 vuoden facelift C5. Samanlaisista pyydetään näköjään noin 12500e tänään. Hinta on tippunut kahdessa vuodessa noin 6000e.

        Onhan siinä rahaa palanut hinnan alennuksena, mutta onpahan ollut rahalla vastinettakin. Ilmeisesti nämä minulla olleet ovat olleet poikkeuksia, sillä minulla ei ole ollut niiden kanssa murheita yhtään enempää kuin aikaisemmilla japeilla ja saksalaisilla. Saa nähdä mikä on se seuraava. Taas Toyota vai mikä?

        Corolla tai Avensis ovat autoja, mitkä kannattaa ostaa uutena. Joku maksaa aina vähän käytetystä melkein uuden hinnan. Sitikka kannattaa taas ostaa vähän käytettynä. Saa puoleen hintaan autoa koko rahalla.

        saanut vaihdettua 150 tkm ajetun 2005 corollan uuteen 9500 euron välirahalla.
        minusta aika hyvin, mutta jäi kauppaan koska haluaisin farmarin.


    • Läme

      Kupla voittaa, mennen tullen.

      • j0n1z

        itelläni ollut muutamat corollat eikä ole tielle jättänyt ikinä! eikö se kerro auton laadusta jo jotain että moottorina 1.3 12v kaasari ja mittarissa hitusen yli 400tkm ja kenkää sai lähes joka ajossa mutta mitään ei hajonnut :)


      • näkökulmaa
        j0n1z kirjoitti:

        itelläni ollut muutamat corollat eikä ole tielle jättänyt ikinä! eikö se kerro auton laadusta jo jotain että moottorina 1.3 12v kaasari ja mittarissa hitusen yli 400tkm ja kenkää sai lähes joka ajossa mutta mitään ei hajonnut :)

        minäpäs menin kerran erääseen Toyotaa myyvään liikkeeseen katsomaan ja koeajamaan erästä siellä myynnissä olevaa Corollaa, kun auto vaikutti olevan niin sopivan hintainen. Liikkeen automyyjä hieman kyllä varoitteli etukäteen, että "on tainnut olla vähän liian raskas kaasujalka kyseisen auton edellisellä omistajalla"....ilmeisesti oli todella omistajan jalka raskas ollutkin, sillä kun koeajoin auton, niin se lähti huonosti käyntiin, savuutti ihan sikana ja kiihtyi todella hitaasti, joten auton moottori oli ilmeisesti täysin kaput. Kyseisen Corollan mittarinlukema oli 160000km.


      • j0n1z
        näkökulmaa kirjoitti:

        minäpäs menin kerran erääseen Toyotaa myyvään liikkeeseen katsomaan ja koeajamaan erästä siellä myynnissä olevaa Corollaa, kun auto vaikutti olevan niin sopivan hintainen. Liikkeen automyyjä hieman kyllä varoitteli etukäteen, että "on tainnut olla vähän liian raskas kaasujalka kyseisen auton edellisellä omistajalla"....ilmeisesti oli todella omistajan jalka raskas ollutkin, sillä kun koeajoin auton, niin se lähti huonosti käyntiin, savuutti ihan sikana ja kiihtyi todella hitaasti, joten auton moottori oli ilmeisesti täysin kaput. Kyseisen Corollan mittarinlukema oli 160000km.

        tietenkin niitä poikkeuksia löytyy jokaselta merkiltä :D se oli sitten vaan saanut liikaa kenkää luultavasti... onha tuolla netissä videoita ku räkänokat oikein yrittämällä yrittää rikkoa tuollasta 1.3 12v corollaa kaataa akku vettä öljykorkista sisään ja saman aikasesti tiiliskivi polkimella jne


    • toiottaa

      aj 115tkm ja pelaa kuin junan vessa eikä vie menovettä paljon 6l/100 ja pysyy hereillä ajaessa ei ole näjetsen niin hiljanen ku uutet corollat eikä ole vikoja hanaa vaan sano räikkönen!

      • ..noissa kiinalaisissa auta mikään ruosteenestokaan. Korkeintaan hieman hidastaa. Ja kovin ovat onnettomia tiloiltaan länsimaiselle 190 senttiselle. Tekniikka vie tietty vaikka kuuhun, mutta se kaikki muu.. Vanha (83-90) Audi satanen ei sen sijaan mätäne millään, tilaa riittää ja kulutuskaan ei kakslitrasena ja manuaalilla ole kuin kasin luokkaa. Ja tilaa on plus tietysti ajomukavuus ihan toista luokkaa. Ihmetellä pitää, mikä noissa mädissä kinkeissä oikein teinejä vetää? Ai hinta? No ei tuollaisen vanhan saksalaisenkaan hintaa enää tuhansissa lasketa....... Tietenkään sellainen ei voi olla taulukoiden ykkösenä, kun niitä lukumääräisesti ei ole kuin murto-osa noista riisikupeista. Ihmetyttää vain, millä noi savolaiset ne Corollansa saa pidettyä katsastuskuosissa.


      • Nippon go go.
        siilisimo kirjoitti:

        ..noissa kiinalaisissa auta mikään ruosteenestokaan. Korkeintaan hieman hidastaa. Ja kovin ovat onnettomia tiloiltaan länsimaiselle 190 senttiselle. Tekniikka vie tietty vaikka kuuhun, mutta se kaikki muu.. Vanha (83-90) Audi satanen ei sen sijaan mätäne millään, tilaa riittää ja kulutuskaan ei kakslitrasena ja manuaalilla ole kuin kasin luokkaa. Ja tilaa on plus tietysti ajomukavuus ihan toista luokkaa. Ihmetellä pitää, mikä noissa mädissä kinkeissä oikein teinejä vetää? Ai hinta? No ei tuollaisen vanhan saksalaisenkaan hintaa enää tuhansissa lasketa....... Tietenkään sellainen ei voi olla taulukoiden ykkösenä, kun niitä lukumääräisesti ei ole kuin murto-osa noista riisikupeista. Ihmetyttää vain, millä noi savolaiset ne Corollansa saa pidettyä katsastuskuosissa.

        Siis eipä siitä mihinkään pääse, jos ostaa corollan siinä todenäköisesti on vähemmän vikaa kun esim. ranskalaisessa tai italialaisessa autossa. Itse pidän Japanilaisten merkkien kuten Toytoan, Hondan ja Nissanin laadusta, itsellä alla nyt nissan alla. Japskit kestää, niitä on helppo kunnostaa, ne kuristavat vähästä paljon voimaa, varaosat ovat halpoja, Japskit yleensäkkin on jokaisen euron arvoisia. Huonoja juttuja esim saksalaisiin verrattuna on pienet rakennustekniset seikat ja epäloogisuudet. Corolla on myös saatanan ruma auto, mutta luotettava kuin junan vessa.

        Tosin jos japskiinkin laittaisi niin paljon rahaa haisee kun ranskalaisiin ja saksalaisiin menee, sillä rahalla lentäis vaikka kuuhun. Saksalainen oli statusauto ja laadukaskin, no siitä on useita vuosia kun niistä tuli tusinatavaraa, tuskin yksikään nykyinen mersu tai bemari kestää miljoonaan kilometriin asti?

        Hyvä käyttöautohan tuo corolla mutta jos tahtoo hieman luksusta ja statusta ostaa suosiolla Honda Accordin. Jos tahtoo vauhtia hankkii Type-R:än vaikkakin saatanan rumahan se on. tai Nissanin urheilumallin, uudet perusmallit on vaan niin saatanan rumia.

        Gyygelwaagenit kanssa on ihan jees saksalainen automerkki, mielummin ottaisin kun mersun.

        GO NIPPON GO!


      • 2xtoyota
        siilisimo kirjoitti:

        ..noissa kiinalaisissa auta mikään ruosteenestokaan. Korkeintaan hieman hidastaa. Ja kovin ovat onnettomia tiloiltaan länsimaiselle 190 senttiselle. Tekniikka vie tietty vaikka kuuhun, mutta se kaikki muu.. Vanha (83-90) Audi satanen ei sen sijaan mätäne millään, tilaa riittää ja kulutuskaan ei kakslitrasena ja manuaalilla ole kuin kasin luokkaa. Ja tilaa on plus tietysti ajomukavuus ihan toista luokkaa. Ihmetellä pitää, mikä noissa mädissä kinkeissä oikein teinejä vetää? Ai hinta? No ei tuollaisen vanhan saksalaisenkaan hintaa enää tuhansissa lasketa....... Tietenkään sellainen ei voi olla taulukoiden ykkösenä, kun niitä lukumääräisesti ei ole kuin murto-osa noista riisikupeista. Ihmetyttää vain, millä noi savolaiset ne Corollansa saa pidettyä katsastuskuosissa.

        tuolla autotallissa vm-92 aj 320 tkm ei ruostetta vaikka ei ole kuin uutena massattu näillä km audit jo romuttamolla


      • CO-rolla
        siilisimo kirjoitti:

        ..noissa kiinalaisissa auta mikään ruosteenestokaan. Korkeintaan hieman hidastaa. Ja kovin ovat onnettomia tiloiltaan länsimaiselle 190 senttiselle. Tekniikka vie tietty vaikka kuuhun, mutta se kaikki muu.. Vanha (83-90) Audi satanen ei sen sijaan mätäne millään, tilaa riittää ja kulutuskaan ei kakslitrasena ja manuaalilla ole kuin kasin luokkaa. Ja tilaa on plus tietysti ajomukavuus ihan toista luokkaa. Ihmetellä pitää, mikä noissa mädissä kinkeissä oikein teinejä vetää? Ai hinta? No ei tuollaisen vanhan saksalaisenkaan hintaa enää tuhansissa lasketa....... Tietenkään sellainen ei voi olla taulukoiden ykkösenä, kun niitä lukumääräisesti ei ole kuin murto-osa noista riisikupeista. Ihmetyttää vain, millä noi savolaiset ne Corollansa saa pidettyä katsastuskuosissa.

        Miten on onko herra länsimainen 190 senttinen kokeillut esim. BMW takapenkin tiloja, jos niitä kehtaa tiloiksi kutsua kun on ahdasta jo pikkulapsellakin toki sellainenkin kelpaa, jos yksin ajelee. Ja mitä Mersuun tulee niin niitten istuimethan ovat yhtä mukavat kuin kirkon penkit ja itse kun en oikein uskovaista sorttia ole niin ei kiitos. Itse sanoin joskus nuorempana ja lapsellisena että en ota corollaa ja vaan sen takia, kun lähes kaikilla kavereilla silloin oli sellainen. Nyt toinen kierrossa ja takaisin en vaihda.


    • Saabisti_

      vm-89, 400 000km mittariin viime kesänä Kilpisjärvellä, 5200km lapin reissu. Muuta tarvinut tehdä kuin öljy ja suodatin vaihto sekä Jakohihna ja kiristinpyörä.

      Viimeset 3kk ajanut arkisin 100km/pv. Hyvä kuntoinen kori, luotettava ja tarvittaessa kuuma kuin helvetti. Ei tarvitse karvalakkia.

      • tyhjä pää

        täälä näköjään kilpaillaan kuka ja mikä kestänyt eniten kolistella pitkin korpiteitä romuillaan...onhan sekin tietty harrastus sekin siinä kuin muutkin masokistiset lajit.ite oon kumminkin ajatellut jotenkin edes nauttia vanhalla autolla ajamisesta,oltava aina hiukka persoonallisuutta sekä sekaan turvallisuutta ja talousajattelua(siis omaa ja kansantalous)japsit ei osta täältä mitään,kunhan valaita ym teurastavat tieteen nimissä..parkkipaikalla tahdon tunnistaa autoni muustakin kuin rekisterikilvestä.täälä pohjanmaalla ei taida ees riittää toi 9 kymmenestä tojotaa...puolet vanhoja kamikaze-hiaceja kerääntynyt tänne afrikan lisäksi ja loput uudempia ,sekaan corollat ja hirveesti avensiksia sekä surmanloukun näköisiä, mitälie ,kääpiötojoja.sitä samaa kuin rinta-joupin vaihtaririvistötkin.silmänkantamattomiin lakeudella koko väriskaalan tojoja vaihdettuina kahvitarjoilun jälkeen uusiin massamalleihin kuten tuulipuvut,crocksit,atrian käristeet ja muut hitti- tuotteet, mitä niillä kuskataan halpa-hallista...


      • toyotafani

        monenlaista kärryä on elämän aikana ollut, eka Corolla tuli kakkosautoksi muutama vuosi sitten. Todella tylsä harmaa väri, ilman delux-juttuja, peltivanteet. Ja kas, kaupassa käydessäni oli tullut lappu että se haluttaisiin ostaa. Vaan en myy. En Suomeen, en ambomaalle. Kyyti ei ole kuin jenkkiautossa, mutta se e i ole temppuillut, siis käy kuin junan vessa. Kesäkumeilla vie jotain 5-6 litraa, nyt talvella siinä 7 pintaan. Ja siitä hyvä, että kukaan ei varasta. Voi huoletta jättää ovet auki :)
        Merkkiä en vaihda, niinkauan kuin noita autoja saa, minun ekoni siihen mahtuu. Eihän sitä maailman turvallisemmaksi autoksi voi sanoa, mutta eipä siinä sen enempi ruostetta ole kuin samassa talossa olevassa saksalaisvalmisteisessa autossa. :)
        Kiitos Toyota! teitte auton tällaiselle pienikokoiselle ihmiselle (ei tarvi tyynyjä penkillä/tai muita viritelmiä, näkyvyys on hyvä. ps: en ole pygmi).
        Tällä 700 euron autosijoituksella olen siis useamman vuoden ajanut, no, olen joutunut vaihtamaan yhden 40 euron nipsun siihen rattiin (valovilkun), kun ei katsastusmies muuta keksinyt. Täytyyhän niiden tilastoihin jotain saada 1988 vuosimallin autosta.


      • Premikka
        toyotafani kirjoitti:

        monenlaista kärryä on elämän aikana ollut, eka Corolla tuli kakkosautoksi muutama vuosi sitten. Todella tylsä harmaa väri, ilman delux-juttuja, peltivanteet. Ja kas, kaupassa käydessäni oli tullut lappu että se haluttaisiin ostaa. Vaan en myy. En Suomeen, en ambomaalle. Kyyti ei ole kuin jenkkiautossa, mutta se e i ole temppuillut, siis käy kuin junan vessa. Kesäkumeilla vie jotain 5-6 litraa, nyt talvella siinä 7 pintaan. Ja siitä hyvä, että kukaan ei varasta. Voi huoletta jättää ovet auki :)
        Merkkiä en vaihda, niinkauan kuin noita autoja saa, minun ekoni siihen mahtuu. Eihän sitä maailman turvallisemmaksi autoksi voi sanoa, mutta eipä siinä sen enempi ruostetta ole kuin samassa talossa olevassa saksalaisvalmisteisessa autossa. :)
        Kiitos Toyota! teitte auton tällaiselle pienikokoiselle ihmiselle (ei tarvi tyynyjä penkillä/tai muita viritelmiä, näkyvyys on hyvä. ps: en ole pygmi).
        Tällä 700 euron autosijoituksella olen siis useamman vuoden ajanut, no, olen joutunut vaihtamaan yhden 40 euron nipsun siihen rattiin (valovilkun), kun ei katsastusmies muuta keksinyt. Täytyyhän niiden tilastoihin jotain saada 1988 vuosimallin autosta.

        Corolla 89 1.3 kone loppu 160 000km. Söi älyttömästi uudesta asti öljyä. Kuulemma normaalia, sanoivat huolossa.


      • jökjök
        Premikka kirjoitti:

        Corolla 89 1.3 kone loppu 160 000km. Söi älyttömästi uudesta asti öljyä. Kuulemma normaalia, sanoivat huolossa.

        itelläni oli muutama vuos takaperin 87 matukan paku.ostaessa mittarissa 370tkm ja siihen kruisailin 100tkm lisää ilman mitään isompia remontteja....europe on päällikkö pirssi


      • HIIPUVA LUONNONVARA
        toyotafani kirjoitti:

        monenlaista kärryä on elämän aikana ollut, eka Corolla tuli kakkosautoksi muutama vuosi sitten. Todella tylsä harmaa väri, ilman delux-juttuja, peltivanteet. Ja kas, kaupassa käydessäni oli tullut lappu että se haluttaisiin ostaa. Vaan en myy. En Suomeen, en ambomaalle. Kyyti ei ole kuin jenkkiautossa, mutta se e i ole temppuillut, siis käy kuin junan vessa. Kesäkumeilla vie jotain 5-6 litraa, nyt talvella siinä 7 pintaan. Ja siitä hyvä, että kukaan ei varasta. Voi huoletta jättää ovet auki :)
        Merkkiä en vaihda, niinkauan kuin noita autoja saa, minun ekoni siihen mahtuu. Eihän sitä maailman turvallisemmaksi autoksi voi sanoa, mutta eipä siinä sen enempi ruostetta ole kuin samassa talossa olevassa saksalaisvalmisteisessa autossa. :)
        Kiitos Toyota! teitte auton tällaiselle pienikokoiselle ihmiselle (ei tarvi tyynyjä penkillä/tai muita viritelmiä, näkyvyys on hyvä. ps: en ole pygmi).
        Tällä 700 euron autosijoituksella olen siis useamman vuoden ajanut, no, olen joutunut vaihtamaan yhden 40 euron nipsun siihen rattiin (valovilkun), kun ei katsastusmies muuta keksinyt. Täytyyhän niiden tilastoihin jotain saada 1988 vuosimallin autosta.

        Toyotan lämpöpuhallin on mielestäni erinomainen joka taitaa sitä mukaan huonontua kun uuttaa pukkaa.
        Esim -88 kaasari corolla oli tehokkaampi ja nopeampi lämpöisempi puhallin kuin nyk. -91. Mutta jos vertaa jotain -98 bensa autoa esim: Volvo ta Ford niin kyllä kestää lasien sulaminen....


      • Ei palele
        HIIPUVA LUONNONVARA kirjoitti:

        Toyotan lämpöpuhallin on mielestäni erinomainen joka taitaa sitä mukaan huonontua kun uuttaa pukkaa.
        Esim -88 kaasari corolla oli tehokkaampi ja nopeampi lämpöisempi puhallin kuin nyk. -91. Mutta jos vertaa jotain -98 bensa autoa esim: Volvo ta Ford niin kyllä kestää lasien sulaminen....

        Mulla -98 1,6 corolla ja ihan lämmin. Tosin pisteessä A ja B löytyvät lämppäripaikat ja sisä tilalämmitinkin on joskus käytös. Mut siitä huolimatta, ei se oo matka-ajossakaan kylmä vaan OK.


    • ...

      kansa on köyhää ja autot kalliita pohjolan perukoilla.

      Ruotsalaisserkku ostaa uuden volvon joka toinen vuosi ja nauttii autolla ajosta.

      • s90

        Niin ne asiat on ruottalaisilla paremmin !


      • vieras talossa

        heti poliisin jälkeen, kun käy kylässäkin useimmiten, vai?


    • kuuletteko

      Ostakaa hitossa peräkammarinpojille uudemmat autot.

    • en`

      corollaa ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin. Onhan se halpa ja luotettava ei siinä mitään. Mutta eihän se erikoisen näkönen oo eikä varmaan kovin häävi ajaa. Itse en laita autoja paremmuusjärjestykseen pelkän luotettavuuden perusteella. Kyllä siihen muutakin tarvitaan.

      Itse ajelen vm 2001 Renault Lagunalla. Kuinkas monessa vm 2001 korollassa on sumuvalot, ajotietokone, ilmastointi, kauko-ohj. keskuslukitus, vakionopeussäädin, nopeudenrajoitin, 8 turvatyynyä, hätäjarrutehostin, nahalla päällystetty ratti, radion satelliittikaukosäädin, säädettävä tihkupyyhintä, avainkortti ja nappikäynnistys ja upea ulkonäkö sekä hienot ajo-ominaisuudet. Lagunassa on nuo kaikki ja paljon muuta. No joo, onhan se välillä pajalla. Mutta mikäs siinä, kun rahaa piisaa.

      Renault Laguna: Köyhät älkööt vaivautuko, vaan ostakaa corolla

      • ...sitä huudellaan, että tojo on kestäny yli 300tkm. Onko se niinku sitten paljon? -88 Audi satasella menty jo 750tkm ja kun pintakiilto alkoi taannoin hiipumaan, vedettiin uusi väri päälle, eikä tarvinnu paikkailla alle mitään. Siihen aikaan ei ehkä noita avainkortteja ja nappikäynnistyksiä ollut, mutta keskuslukitus, automaatti-ilmastointi, sähkölasit, -peilit, -kattoluukku ja -penkit oli tarjolla. Samoin cruise ja ajotietokone. Nahalla päällystettiin tarvittaessa ratin lisäksi myös penkit ja vaihdekepin nuppi. Airbaginkin sai ruksattua listaan jos halusi. Jopa ne sumuvalotkin, jotka on 2001 Lagunassa, VAU! Ja kun nykyään on pussi välissä, ettei törmää rattiin niin Audissa oli järjestelmä, joka veti ratin alta pois isommassa rytinässä. Puhumattakaan sinkkikorista joka on ihan jotain muuta kuin nämä nykyiset. Audillakin sinkitys heikkeni huomattavasti seuraavassa sukupolvessa. Suomen oloihin mukavia varusteita oli myös lämmitettävät pissapojan suuttimet ja kuinka monesta löytyy vieläkään lämmitettäviä ovenlukkoja? Talviaamuna vain kevyt nosto ovenkahvasta ja avot.... lukko sulaa automaattisesti eikä tarvi lämmitellä avaimia sytkärillä. Miten se muuten mahtaa käydä näiden nykyisten avaimettomien kanssa? Ai niin.....saihan sen vielä nelikkona, lukolla ja ahdettunakin jos halusi.
        Valtaosa autoista tietysti oli vähemmän varusteltuja, kiitos meikäläisen autoverotuksen. Sellaisenkin hinnalla taisi saada puolentusinaa corollaa, mutta kun ne nykyään käytettyinä ovat liki samoissa hinnoissa niin mikä ihme istuttaa ihmisen sen corollan ratin taakse?


      • tiedä

        osta Toyota. Ei se niin huono ajettava ole, eikä seiso jatkuvasti korjaamolla niinkuin ranskanleivät. Ulkonäkö ja 'ajo-ominaisuudet' eivät paljon merkitse siellä.


      • niinpä niin
        siilisimo kirjoitti:

        ...sitä huudellaan, että tojo on kestäny yli 300tkm. Onko se niinku sitten paljon? -88 Audi satasella menty jo 750tkm ja kun pintakiilto alkoi taannoin hiipumaan, vedettiin uusi väri päälle, eikä tarvinnu paikkailla alle mitään. Siihen aikaan ei ehkä noita avainkortteja ja nappikäynnistyksiä ollut, mutta keskuslukitus, automaatti-ilmastointi, sähkölasit, -peilit, -kattoluukku ja -penkit oli tarjolla. Samoin cruise ja ajotietokone. Nahalla päällystettiin tarvittaessa ratin lisäksi myös penkit ja vaihdekepin nuppi. Airbaginkin sai ruksattua listaan jos halusi. Jopa ne sumuvalotkin, jotka on 2001 Lagunassa, VAU! Ja kun nykyään on pussi välissä, ettei törmää rattiin niin Audissa oli järjestelmä, joka veti ratin alta pois isommassa rytinässä. Puhumattakaan sinkkikorista joka on ihan jotain muuta kuin nämä nykyiset. Audillakin sinkitys heikkeni huomattavasti seuraavassa sukupolvessa. Suomen oloihin mukavia varusteita oli myös lämmitettävät pissapojan suuttimet ja kuinka monesta löytyy vieläkään lämmitettäviä ovenlukkoja? Talviaamuna vain kevyt nosto ovenkahvasta ja avot.... lukko sulaa automaattisesti eikä tarvi lämmitellä avaimia sytkärillä. Miten se muuten mahtaa käydä näiden nykyisten avaimettomien kanssa? Ai niin.....saihan sen vielä nelikkona, lukolla ja ahdettunakin jos halusi.
        Valtaosa autoista tietysti oli vähemmän varusteltuja, kiitos meikäläisen autoverotuksen. Sellaisenkin hinnalla taisi saada puolentusinaa corollaa, mutta kun ne nykyään käytettyinä ovat liki samoissa hinnoissa niin mikä ihme istuttaa ihmisen sen corollan ratin taakse?

        vanhassa corollassa ei ole ajotietokonetta, lukkojen lämmitystä ym. "turhaa" joka voisi hajota... ainoa mikä voisi tuosta audista kelvata on tuo galvanoitu kori josta audille iso plussa... en sano sitä että audi olisi mitenkään honompi kun toyota mutta kun on pienen ikänsä puuhaillut vanhojen romujen kanssa niin kai siitä tulee ikään kuin tapa ja siksi luottaa "paskaan"...


      • Corolla_Mies111

        turhia nuo sumarit, ajotietokone, ilmastointi, kauko keskus lukko, vakionopeuden säädin, nopeuden rajotin, nahalla päällystetty ratti, radion satelliitti kaukosäädin, avainkortti ja nappi käynnistys...

        nuo turvatyynyt on ihan ok mutta ei niitäkään tarvii paitsi sitten kun kolari sattuu tulemaan...
        hätäjarrutehostin on ihan ok mutta ei sitäkään tarvii jos kuski on tarkkana...
        säädettävä tuhkupyyhintä on ihan hyvä keksintö joka löytyy jo 87- corollista...

        ja kyllä tuonvuosimallin corollaa saa noilla varusteilla ja on vielä hienompi kuin tuo avaruus sukkulalta näyttävä lagunasi... tämä vain minun mielipide...


    • tojjojjojjojjo

      Ittellä -99 Corolla ollut jo 2 vuotta ilman minkäännäköisiä ongelmia. En vaihtaisi.

    • tojo

      se vaan on.Toyota laatua.Kyllä kansa tietää.Mutta jos on pienet vehkeet niin tarvii ostaa bmw.

      • ja siksi jää

        Köyhillä on köyhien huvit ja autot.


      • mmmmmmmm
        ja siksi jää kirjoitti:

        Köyhillä on köyhien huvit ja autot.

        Osu ja uppos.


      • Örröpallo
        ja siksi jää kirjoitti:

        Köyhillä on köyhien huvit ja autot.

        En tiedä onko rahasta niinkään kiinni tuon corollan hankita ollut, oikeastaan se on siksi että näennäisrikkaus on turhaa. Mitäs väliä jos on paljon velkaa ja lainaa jos on hienoja juttuja? No itse mielummin omistan hienoja juttuja josta ei ole velkaa! Mut kuten sanottua, köhien huvit on parhaita ja halvimpia hupeja.


      • mersulla minä
        Örröpallo kirjoitti:

        En tiedä onko rahasta niinkään kiinni tuon corollan hankita ollut, oikeastaan se on siksi että näennäisrikkaus on turhaa. Mitäs väliä jos on paljon velkaa ja lainaa jos on hienoja juttuja? No itse mielummin omistan hienoja juttuja josta ei ole velkaa! Mut kuten sanottua, köhien huvit on parhaita ja halvimpia hupeja.

        Tojot olivat takavuosina melko hyviä ja varsinkin moottorit kestäviä. Nykymallit ovat hankalia huoltaa ja korjata aina on turvauduttava korjaamojen apuun, lisäksi korimallit ovat menneet rumiksi ovat sellaisia korkeita pönttöjä kuin joskus vuosisadan alussa ikkunalinja korkealla ja lamput kuin saavin pohjia .


      • antitojo
        mersulla minä kirjoitti:

        Tojot olivat takavuosina melko hyviä ja varsinkin moottorit kestäviä. Nykymallit ovat hankalia huoltaa ja korjata aina on turvauduttava korjaamojen apuun, lisäksi korimallit ovat menneet rumiksi ovat sellaisia korkeita pönttöjä kuin joskus vuosisadan alussa ikkunalinja korkealla ja lamput kuin saavin pohjia .

        jos autolta ei vaadi mitään muuta kuin päästä paikasta A paikkaan B varmasti corolla on varmastiki siihen paras ,mutta jos haluat jotain muuta valitse joku muu.


      • toyotar
        antitojo kirjoitti:

        jos autolta ei vaadi mitään muuta kuin päästä paikasta A paikkaan B varmasti corolla on varmastiki siihen paras ,mutta jos haluat jotain muuta valitse joku muu.

        jo toinen UUSI!!! corolla alla, tälläkertaa diesel! kiva peli!! huoleton ja varma ja nätti! vaihdan taas uuteen vuoden kuluttua, saa KÖYHÄT sitte ostaa käytettyjä tästälähin ja väitellä niistä! meikäpoika ostaa UUDEN TAAASS!!!!!


      • hexuli
        toyotar kirjoitti:

        jo toinen UUSI!!! corolla alla, tälläkertaa diesel! kiva peli!! huoleton ja varma ja nätti! vaihdan taas uuteen vuoden kuluttua, saa KÖYHÄT sitte ostaa käytettyjä tästälähin ja väitellä niistä! meikäpoika ostaa UUDEN TAAASS!!!!!

        Heh. miehelläni on ollut 3corollaa
        ensin oli corolla -91
        sitten tuli corolla KE70
        sit tuli corolla -87
        siinä välis oli carina2
        ja sit minul itsel oli mitsu lancer. mut se myytiin corollan eestä pois :D
        Sit ennen ku miehellä oli ajokortti kädes ni oli häl ollu joka honda. mutta jotekki tuntuu et japseja sil sipuli.
        Mut auto ku auto kuha etiäpäi piäsee ja joskus taakse.
        Itse ajan vaikka opelilla jos sellain olis..
        Vanhempien fordeilla tullu joskus ajeltua.
        mut toyota on toyota eikä se mikskää muutu :D


      • 4 v. auto on vanha
        hexuli kirjoitti:

        Heh. miehelläni on ollut 3corollaa
        ensin oli corolla -91
        sitten tuli corolla KE70
        sit tuli corolla -87
        siinä välis oli carina2
        ja sit minul itsel oli mitsu lancer. mut se myytiin corollan eestä pois :D
        Sit ennen ku miehellä oli ajokortti kädes ni oli häl ollu joka honda. mutta jotekki tuntuu et japseja sil sipuli.
        Mut auto ku auto kuha etiäpäi piäsee ja joskus taakse.
        Itse ajan vaikka opelilla jos sellain olis..
        Vanhempien fordeilla tullu joskus ajeltua.
        mut toyota on toyota eikä se mikskää muutu :D

        ootte ilmeisesti molemmat työttömiä ku jaksat kertoo tollasista vanhoista romuista.


      • Hexulin mies
        4 v. auto on vanha kirjoitti:

        ootte ilmeisesti molemmat työttömiä ku jaksat kertoo tollasista vanhoista romuista.

        niinkun avovaimoni jo tuossa mainitsi nuo "romuni"... romuja ne on minunkin mielestä mut eipä tarvii pahemmin aamusin sahailla käyntiin... nykyinen AE82 Corolla 1.6 8venanen ajettu vasta 330t laakista käyntiin 20 asteen pakkasilla... ruostetta on ja paljon eikä varmaan leimastakaan läpi mene mutta eipä tuo haittaa... ja mitä tuohon työttömyyteen tulee niin kyllä olen työtön mutta se ei varmaan sinun elämääsi muuta suuntaan tai toiseen ja vaikka rahaa olis miljoonia niin valintani olisi vanha tojota uskokoon ken haluaa...


      • asefasdf
        4 v. auto on vanha kirjoitti:

        ootte ilmeisesti molemmat työttömiä ku jaksat kertoo tollasista vanhoista romuista.

        Kateellisten ja pikkupilisten bemukuskien panettelua. Ajelehan vaan sillä vikapesäkkeelläsi :D


      • Auris´
        mersulla minä kirjoitti:

        Tojot olivat takavuosina melko hyviä ja varsinkin moottorit kestäviä. Nykymallit ovat hankalia huoltaa ja korjata aina on turvauduttava korjaamojen apuun, lisäksi korimallit ovat menneet rumiksi ovat sellaisia korkeita pönttöjä kuin joskus vuosisadan alussa ikkunalinja korkealla ja lamput kuin saavin pohjia .

        Sanoppas mikä nykyauto on sellainen että sen muka huoltaa ja korjaakin vielä itse? Itse en kyllä menisi ronkkimaan.


    • Ukkoslintu-303

      Pennittömälle peruspertille perusbilikka!

    • Route 66

      Ikinä en ole ajanut paskalla japsilla, enkä aja!

      • absulutisti?

        Mikä siinä Corollassa niin närästää. On minullakin pari sellaista ollut. Ihan hyvä käyttöauto. Kaikkia vaihtoehtoja kannattaa silti kokeilla itse, niin ei tarvitse uskoa kavereiden juttuja sellaisenaan. Kyllä japsia kannattaa kokeilla, jos ei ole sellaisella ajanut, Minäkin olen ollut ihan tyytyväinen niihin. Nykyisin on C5, ja siihenkin olen ollut tyytyväinen. Maailma on täynnä toinen toistaan kivempia autoja.

        Ei kannata jäädä vain yhden merkin tai mallin lumoihin. Voi vielä kuvitella, ettei parempaa olekaan.


    • Jeppe42
      • MK8888

        Tojolla ajettu jotain 15000km ja mersulla 250 000 samassa ajassa..kyllä se nyt vaan on vissi totuus, että Tojolla ajavat ja sitä puolustavat vain ne jotka ei parempaa saa..näin tein minäkin nuorempana, ei siinä mitään. Mutta kun varallisuutta karttuu, harvalla tojo enää pihassa on.


    • wintercorolla

      ylivoimaisesti tylsin ja mitäänsanomattomin auto maan päällä. Kyllä, se vie paikasta toiseen, mutta ajo-ominaisuudet ovat surkeat verrattuna oikeasti hyvää autoon, ruostesuojaus heikohkoa, suorituskyky sitä harmaata keskitasoa mitä suurin osa muistakin normaaliautoista, ulkonäkö ja olemus.. noh ei taida tarvita edes mainita. Autona ei toki läpeensä paska, mutta ei missään maailman nimessä hyväkään. Tylsä, harmaa ja mitäänsanomaton.

      Itselläni -90 corolla on pelkästään talviautona, koska tuota parempaa autoani (joka muuten ei ole japsi) en viitsi ryvettää tiesuolassa, loskassa, ravassa, lumessa enkä jäässä. Corollalla ei ole niin väliä, jos se joskus lahoaa niin samanlaisen saa lähes taskurahalla ja varaosiakin saa puoli-ilmaiseksi. Jotkut vannovat toyotan nimeen vaikka hautaan saakka, mutta minä vaadin autolta jotain enemmän. Minulle tojo on vain ei-mitään-väliä-auto jolla yritän selvitä talven paskasta pilaamatta parempia autoja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      63
      4950
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      53
      3320
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      145
      2492
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2036
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      80
      1662
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1247
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1179
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1155
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      88
      1140
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1116
    Aihe