Millainen peli ko.peli on, minkä ikäisille sopiva ym ym.
Blackout
3
3233
Vastaukset
- pelle hermanni
Black out, Alga/Brio, 1992, 2- 4 pelaajaa, yli 9 vuotiaille, peli on salamannopea,hauska ja helppo peli. Sinun on keksittävä mahdollisimman monta sanaa annetusta aiheesta.Mutta sanojen on alettava eri kirjaimilla.15 sekunnin kuluttua on seuraavan pelaajan vuoro yrittää eri aiheesta.Ensimmäinen, jonka pelialusta on täynnä, voittaa pelin.Helppoa, vai mitä? Teksti suoraan pelin takakannesta.
Peli sisältää: Ajastimen (mekaaninen),noppa,4 pelialustaa, 4 tarra-arkkia, noin 120 pelimerkkiä,korttipakka (110 kpl. korttia).- satunnainen kulkija
Hello Pelle Hermanni! Olen etsinyt kyseistä peliä ja kysynkin, että onko sinulla se tai oletko jopa siitä luopumassa? tässä olisi kiinnostunut ostaja :)20
- pelle hermanni
satunnainen kulkija kirjoitti:
Hello Pelle Hermanni! Olen etsinyt kyseistä peliä ja kysynkin, että onko sinulla se tai oletko jopa siitä luopumassa? tässä olisi kiinnostunut ostaja :)20
Moi. Otahan yhteyttä niin elämääsi tulee black out.
Terveisin rune.petterson (miukumauku)kolumbus.fi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180