Auto on Vectra 2,2 elegance -01. Kauppareisulla loppui akku kuin seinään, tuuppimalla käyntiin ja merkkikorjaamon pihaan. Vaihtoivat autoon akun mutta hakiessamme autoa huomasimme että kojetaulussa palaa korjaamo valo. Siis se missä on auton kuva ja jakari poikittain. Poistivat sen liikkeessä mutta käynnistäessä se tulee uudelleen. Vika koodi PO602. Auto ollut jo kaksi kertaa pajalla (merkkikorjaamossa)ja edelleen valo palaa.jotain on kuulemma ohjelmoitu uudestaan vaan ei auta. Lisäksi autoa ei pysty käynnistämään uudelleen ellei ota virtaavaimia pois virtalukosta välillä. Onko kellään tietoa.
Missä vika
Jakarit autossa
2
412
Vastaukset
- pauli57
Mitään osia enne kun akku meni tyhjäksi? Mulla vaihdettin kerran ajovalokytkin uudempaan malliin, niin tämä tyhjeksi akun auton parkissa ollessa. Ei keksineet muuta kuin vaihtoivat vanhan mallinen kytkimen takaisin. Onneksi osasin itse mitata missä vika.
- mitään
Osia vaihdettu ennen. akku oli vaan 'hajonnut' .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049