http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,91360.0.html
Skymen Oy talousvaikeuksissa?
1 viesti - 1 kirjoittaja - Viimeisin viesti: 10 tuntia sitten
Skymen Oy näyttää päätyneen Kauppalehden protestilistalle Verohallinnon toimesta, joka perää saataviaan (veronpidätykset ja alv-erät) n. 5800 euron edestä. ...
www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,91360.0.html - 10 tuntia sitten
---------
Onko tuo Skymen joku palstan pääjehu kun kaikesta muusta
palstalla saa puhua mutta Skymenia koskevat asiat sensuroidaan?
FLIGHTFORUM.Fi SENSUURI
2
2480
Vastaukset
- K_P2
Totta...Hyvä kysymys?!? Asiassahan ei ollut mitään asiatonta, joten olisi kiva kuulla miksi aihe on poistettu?
Skymen Oy:stä sen verran, että ei ihmekään sillä palvelun tasolla, että huonosti menee! - ismolento
On jo pitkän aikaa ollut menossa tyyli,että ko. yhtiön asioista ei saa puhua.Kaikenlainen arvostelu on heti sensuroitu ja vain sieltä tuleva teksti on julkaisukelpoista.Toki kunnia pitkäaikaiselle toiminnalle mutta
asiat asiana,jos ei homma toimi ,pitää myös sietää kritiikkiä.Tuskin kukaan haluaa painaa ketään alas,kaikki me toimitaan saman homman parissa.Taloudellinen tilanne saa monet muutkin vastaavassa toiminnassa olevat nikottelemaan,reilun pelin säännöt olisi silti hyvä muistaa.Jokaiselle on varmasti tilaa,eikös homma kuitenkin ole niin että kaveria ei jätetä....mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351