Minun hyvin palvellut Acer-merkkinen kannettava hajos nyt ihan yht'äkkiä.
Tässä pari aamua sitten käynnistin eikä tapahtunut mitään kuin että valot tuli mutta näyttöön ei ollenkaan mitään kuvaa. Tänään käytin huollossa, sieltä sitten olivat tyrkyttämässä uutta tilalle kun heidän mielestä vika on emolevyssä jota ei kannata vaihtaa kun maksaa uuden koneen hinnan...
No, huokaisin helpotuksesta kun muistin että onhan minulla kotivakuutus joka ehkä korvaa sen.
Onko näin? Vai alkaako ne siellä vittuilemaan että tämä on tälläistä normaalia tietokoneessa jossa jo takuu ummessa tai muuta paskaa ettei vaan tarttis maksaa...
Vai pitäisikö tuo suoraan heittää "vahingossa" parvekkeelta, muka vahingossa särkyi tms.
Kone hajos, korvaako vakuutus?
4
3515
Vastaukset
- sitä maksa.
jos heität parvekkeelta ja onnistut huijaamaan vakuutusyhtiöö, niin se vähentää iän mukaan sen hintaa omavastuu. sulle voi jäädä ehkä satanen.
läppäreiden elinkaari on n 2-3 vuotta. sen kanssa on vaan elettävä. alle kolmevuotias se läppäri, mielellään reilusti, niin emolevy on sen verran tärkeä kulumaton osa että se pitää korvata myyjän ja valmistajan virhevastuuna. Jopa huonomaineisessa Acerissa... Niin ja asiakkaan pitää vaatia virhevastuukorjausta myyjältä tarvittaessa kuluttajaviranomaisella uhaten, tarjota sitä ei vastapuolen tarvitse, kuten huomasit.
Kotivakuutus ei yleensä korvaa muita kuin ulkoisesta syystä aiheutuneita vikoja. On kyllä olemassa muita vakuutuksia, jotka voi korvata.kotivakuutuksesta (pykälä "äkillinen rikkoutuminen") tonnin hintaisesta Asuksesta 450,-. Takuu (2v.) oli loppunut just. Jos löytyy sisukkuutta, niin noudata Repen neuvoa.
- horto
saankohan mä vakuutuksen ku tietokoneen näyttö meni rikki!!???????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453