Minun hyvin palvellut Acer-merkkinen kannettava hajos nyt ihan yht'äkkiä.
Tässä pari aamua sitten käynnistin eikä tapahtunut mitään kuin että valot tuli mutta näyttöön ei ollenkaan mitään kuvaa. Tänään käytin huollossa, sieltä sitten olivat tyrkyttämässä uutta tilalle kun heidän mielestä vika on emolevyssä jota ei kannata vaihtaa kun maksaa uuden koneen hinnan...
No, huokaisin helpotuksesta kun muistin että onhan minulla kotivakuutus joka ehkä korvaa sen.
Onko näin? Vai alkaako ne siellä vittuilemaan että tämä on tälläistä normaalia tietokoneessa jossa jo takuu ummessa tai muuta paskaa ettei vaan tarttis maksaa...
Vai pitäisikö tuo suoraan heittää "vahingossa" parvekkeelta, muka vahingossa särkyi tms.
Kone hajos, korvaako vakuutus?
4
3398
Vastaukset
- sitä maksa.
jos heität parvekkeelta ja onnistut huijaamaan vakuutusyhtiöö, niin se vähentää iän mukaan sen hintaa omavastuu. sulle voi jäädä ehkä satanen.
läppäreiden elinkaari on n 2-3 vuotta. sen kanssa on vaan elettävä. alle kolmevuotias se läppäri, mielellään reilusti, niin emolevy on sen verran tärkeä kulumaton osa että se pitää korvata myyjän ja valmistajan virhevastuuna. Jopa huonomaineisessa Acerissa... Niin ja asiakkaan pitää vaatia virhevastuukorjausta myyjältä tarvittaessa kuluttajaviranomaisella uhaten, tarjota sitä ei vastapuolen tarvitse, kuten huomasit.
Kotivakuutus ei yleensä korvaa muita kuin ulkoisesta syystä aiheutuneita vikoja. On kyllä olemassa muita vakuutuksia, jotka voi korvata.kotivakuutuksesta (pykälä "äkillinen rikkoutuminen") tonnin hintaisesta Asuksesta 450,-. Takuu (2v.) oli loppunut just. Jos löytyy sisukkuutta, niin noudata Repen neuvoa.
- horto
saankohan mä vakuutuksen ku tietokoneen näyttö meni rikki!!???????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927