Terve.
Kämppääni on laitettu kohtuullisen laadukasta laminaattia(alan liikkeestä ostettua) Mistä johtuu että silti jossain paikoissa sauman tuntee selvästi sormella? Ei nyt häiritsevästi koholla, mutta jossain paikoissa tätä "ongelmaa" (saumaa) ei kuitenkaan tunne niin hyvin.
Saumat ja laminaatin reunat imuroitiin aina ennen kiinni asennusta, että ei pitäisi olla töhkääkään saumojen välissä... Muovimaton päälle laminoitiin ja solumuovi välissä.
Laminaatin saumat?
4
755
Vastaukset
Saumat nousevat "koholle" jos saumoistaan kiinni olevaa laminaatia vielä yritetään kiristää lyömällä esim. vasaralla..
- sormet pontissa
hämärää jos ei pientä naputtelua vasaralla kestä!itellä muutaman kerran käyny samoin mutta toinen vaihtoehto asialle on että asenna ilman vasaraa ni jo on kohta joka toinen sauma auki ja sitä myöten täynnä paskaa että kyllähän se näin on ketä kulkee kämpässä sormi lattiassa niin koitahan konttaamista välillä ni tuloo imureerattua samalla.hyvää joulua ja laminaatti asentajille/valmistajille miettiliästä uutta vuotta!
- kertakäyttökulttuuri
sormet pontissa kirjoitti:
hämärää jos ei pientä naputtelua vasaralla kestä!itellä muutaman kerran käyny samoin mutta toinen vaihtoehto asialle on että asenna ilman vasaraa ni jo on kohta joka toinen sauma auki ja sitä myöten täynnä paskaa että kyllähän se näin on ketä kulkee kämpässä sormi lattiassa niin koitahan konttaamista välillä ni tuloo imureerattua samalla.hyvää joulua ja laminaatti asentajille/valmistajille miettiliästä uutta vuotta!
Olen törmännyt laminaatteihin joita ei voi asentaa ilman että pontti nirskahtaa pystyyn.
Yksinkertainen syy on se että tavara on paskaa.
Pontti on millin sadasosan liian ahdas.Onhan näitä asenneltu valitettavasti.
Laminaatteja löytyy jokalähtöön on kohtuullista ja täyttä sontaa.
Hyvään laminaattiin en ole vielä 25v urallani törmännyt. - jalkaan
kertakäyttökulttuuri kirjoitti:
Olen törmännyt laminaatteihin joita ei voi asentaa ilman että pontti nirskahtaa pystyyn.
Yksinkertainen syy on se että tavara on paskaa.
Pontti on millin sadasosan liian ahdas.Onhan näitä asenneltu valitettavasti.
Laminaatteja löytyy jokalähtöön on kohtuullista ja täyttä sontaa.
Hyvään laminaattiin en ole vielä 25v urallani törmännyt.lopeta käsilläkävely.käänny "oikein"päin ei tunnu sormissa saumoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483