Terve.
Kämppääni on laitettu kohtuullisen laadukasta laminaattia(alan liikkeestä ostettua) Mistä johtuu että silti jossain paikoissa sauman tuntee selvästi sormella? Ei nyt häiritsevästi koholla, mutta jossain paikoissa tätä "ongelmaa" (saumaa) ei kuitenkaan tunne niin hyvin.
Saumat ja laminaatin reunat imuroitiin aina ennen kiinni asennusta, että ei pitäisi olla töhkääkään saumojen välissä... Muovimaton päälle laminoitiin ja solumuovi välissä.
Laminaatin saumat?
4
755
Vastaukset
Saumat nousevat "koholle" jos saumoistaan kiinni olevaa laminaatia vielä yritetään kiristää lyömällä esim. vasaralla..
- sormet pontissa
hämärää jos ei pientä naputtelua vasaralla kestä!itellä muutaman kerran käyny samoin mutta toinen vaihtoehto asialle on että asenna ilman vasaraa ni jo on kohta joka toinen sauma auki ja sitä myöten täynnä paskaa että kyllähän se näin on ketä kulkee kämpässä sormi lattiassa niin koitahan konttaamista välillä ni tuloo imureerattua samalla.hyvää joulua ja laminaatti asentajille/valmistajille miettiliästä uutta vuotta!
- kertakäyttökulttuuri
sormet pontissa kirjoitti:
hämärää jos ei pientä naputtelua vasaralla kestä!itellä muutaman kerran käyny samoin mutta toinen vaihtoehto asialle on että asenna ilman vasaraa ni jo on kohta joka toinen sauma auki ja sitä myöten täynnä paskaa että kyllähän se näin on ketä kulkee kämpässä sormi lattiassa niin koitahan konttaamista välillä ni tuloo imureerattua samalla.hyvää joulua ja laminaatti asentajille/valmistajille miettiliästä uutta vuotta!
Olen törmännyt laminaatteihin joita ei voi asentaa ilman että pontti nirskahtaa pystyyn.
Yksinkertainen syy on se että tavara on paskaa.
Pontti on millin sadasosan liian ahdas.Onhan näitä asenneltu valitettavasti.
Laminaatteja löytyy jokalähtöön on kohtuullista ja täyttä sontaa.
Hyvään laminaattiin en ole vielä 25v urallani törmännyt. - jalkaan
kertakäyttökulttuuri kirjoitti:
Olen törmännyt laminaatteihin joita ei voi asentaa ilman että pontti nirskahtaa pystyyn.
Yksinkertainen syy on se että tavara on paskaa.
Pontti on millin sadasosan liian ahdas.Onhan näitä asenneltu valitettavasti.
Laminaatteja löytyy jokalähtöön on kohtuullista ja täyttä sontaa.
Hyvään laminaattiin en ole vielä 25v urallani törmännyt.lopeta käsilläkävely.käänny "oikein"päin ei tunnu sormissa saumoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701