Terve.
Kämppääni on laitettu kohtuullisen laadukasta laminaattia(alan liikkeestä ostettua) Mistä johtuu että silti jossain paikoissa sauman tuntee selvästi sormella? Ei nyt häiritsevästi koholla, mutta jossain paikoissa tätä "ongelmaa" (saumaa) ei kuitenkaan tunne niin hyvin.
Saumat ja laminaatin reunat imuroitiin aina ennen kiinni asennusta, että ei pitäisi olla töhkääkään saumojen välissä... Muovimaton päälle laminoitiin ja solumuovi välissä.
Laminaatin saumat?
4
689
Vastaukset
Saumat nousevat "koholle" jos saumoistaan kiinni olevaa laminaatia vielä yritetään kiristää lyömällä esim. vasaralla..
- sormet pontissa
hämärää jos ei pientä naputtelua vasaralla kestä!itellä muutaman kerran käyny samoin mutta toinen vaihtoehto asialle on että asenna ilman vasaraa ni jo on kohta joka toinen sauma auki ja sitä myöten täynnä paskaa että kyllähän se näin on ketä kulkee kämpässä sormi lattiassa niin koitahan konttaamista välillä ni tuloo imureerattua samalla.hyvää joulua ja laminaatti asentajille/valmistajille miettiliästä uutta vuotta!
- kertakäyttökulttuuri
sormet pontissa kirjoitti:
hämärää jos ei pientä naputtelua vasaralla kestä!itellä muutaman kerran käyny samoin mutta toinen vaihtoehto asialle on että asenna ilman vasaraa ni jo on kohta joka toinen sauma auki ja sitä myöten täynnä paskaa että kyllähän se näin on ketä kulkee kämpässä sormi lattiassa niin koitahan konttaamista välillä ni tuloo imureerattua samalla.hyvää joulua ja laminaatti asentajille/valmistajille miettiliästä uutta vuotta!
Olen törmännyt laminaatteihin joita ei voi asentaa ilman että pontti nirskahtaa pystyyn.
Yksinkertainen syy on se että tavara on paskaa.
Pontti on millin sadasosan liian ahdas.Onhan näitä asenneltu valitettavasti.
Laminaatteja löytyy jokalähtöön on kohtuullista ja täyttä sontaa.
Hyvään laminaattiin en ole vielä 25v urallani törmännyt. - jalkaan
kertakäyttökulttuuri kirjoitti:
Olen törmännyt laminaatteihin joita ei voi asentaa ilman että pontti nirskahtaa pystyyn.
Yksinkertainen syy on se että tavara on paskaa.
Pontti on millin sadasosan liian ahdas.Onhan näitä asenneltu valitettavasti.
Laminaatteja löytyy jokalähtöön on kohtuullista ja täyttä sontaa.
Hyvään laminaattiin en ole vielä 25v urallani törmännyt.lopeta käsilläkävely.käänny "oikein"päin ei tunnu sormissa saumoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen866005Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3015322Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503345Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102916Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41675Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211520Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781094