Laminaatin saumat?

Jonna...

Terve.

Kämppääni on laitettu kohtuullisen laadukasta laminaattia(alan liikkeestä ostettua) Mistä johtuu että silti jossain paikoissa sauman tuntee selvästi sormella? Ei nyt häiritsevästi koholla, mutta jossain paikoissa tätä "ongelmaa" (saumaa) ei kuitenkaan tunne niin hyvin.

Saumat ja laminaatin reunat imuroitiin aina ennen kiinni asennusta, että ei pitäisi olla töhkääkään saumojen välissä... Muovimaton päälle laminoitiin ja solumuovi välissä.

4

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saumat nousevat "koholle" jos saumoistaan kiinni olevaa laminaatia vielä yritetään kiristää lyömällä esim. vasaralla..

      • sormet pontissa

        hämärää jos ei pientä naputtelua vasaralla kestä!itellä muutaman kerran käyny samoin mutta toinen vaihtoehto asialle on että asenna ilman vasaraa ni jo on kohta joka toinen sauma auki ja sitä myöten täynnä paskaa että kyllähän se näin on ketä kulkee kämpässä sormi lattiassa niin koitahan konttaamista välillä ni tuloo imureerattua samalla.hyvää joulua ja laminaatti asentajille/valmistajille miettiliästä uutta vuotta!


      • kertakäyttökulttuuri
        sormet pontissa kirjoitti:

        hämärää jos ei pientä naputtelua vasaralla kestä!itellä muutaman kerran käyny samoin mutta toinen vaihtoehto asialle on että asenna ilman vasaraa ni jo on kohta joka toinen sauma auki ja sitä myöten täynnä paskaa että kyllähän se näin on ketä kulkee kämpässä sormi lattiassa niin koitahan konttaamista välillä ni tuloo imureerattua samalla.hyvää joulua ja laminaatti asentajille/valmistajille miettiliästä uutta vuotta!

        Olen törmännyt laminaatteihin joita ei voi asentaa ilman että pontti nirskahtaa pystyyn.
        Yksinkertainen syy on se että tavara on paskaa.
        Pontti on millin sadasosan liian ahdas.Onhan näitä asenneltu valitettavasti.
        Laminaatteja löytyy jokalähtöön on kohtuullista ja täyttä sontaa.
        Hyvään laminaattiin en ole vielä 25v urallani törmännyt.


      • jalkaan
        kertakäyttökulttuuri kirjoitti:

        Olen törmännyt laminaatteihin joita ei voi asentaa ilman että pontti nirskahtaa pystyyn.
        Yksinkertainen syy on se että tavara on paskaa.
        Pontti on millin sadasosan liian ahdas.Onhan näitä asenneltu valitettavasti.
        Laminaatteja löytyy jokalähtöön on kohtuullista ja täyttä sontaa.
        Hyvään laminaattiin en ole vielä 25v urallani törmännyt.

        lopeta käsilläkävely.käänny "oikein"päin ei tunnu sormissa saumoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe