GTA Sa ei enää käynnisty (PC)

gta fani

Mistä johtuu, että SA ei enää suostu käynnistymään vaikka kuinka kliksuttelee käynnistyskuvaketta? Tiimalasi vaan kerran vilahtaa ja se siinä. Viimeksi toissa päivänä pelasin peliä ja tänään yritin, niin eipäs starttaa. Kerkesin jo asentamaan pelin uudestaan, mutta ei auttanut.

14

1298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gta fani

GTA SAn Andreas -käyttäjähakemistosta pitikin poistaa eräs "gtaset" -tiedosto, jonka jälkeen peli käynnistyi jälleen. Homma ok.

• gta fani

Eli, jos sinulla on ei kyttii koodi, voit joko niinkuin gta fani sanoikin, käynnistä uudestaan TAI laita koodi josta saa Wanted tason nousemaan.
        Ps:gta fani HUOM! laitoin nimimerkkisi koska en ole rekisteröitynyt tähän paikkaan.
        Toivottavasti et pahastu, ja en aijo tehdä näin uudestaan.

• JK
        gta fani kirjoitti:

Eli, jos sinulla on ei kyttii koodi, voit joko niinkuin gta fani sanoikin, käynnistä uudestaan TAI laita koodi josta saa Wanted tason nousemaan.
        Ps:gta fani HUOM! laitoin nimimerkkisi koska en ole rekisteröitynyt tähän paikkaan.
        Toivottavasti et pahastu, ja en aijo tehdä näin uudestaan.

ei suomi24 tarviikkaa rekisteröityä, senkus laitat nimimerkin minkä haluat. ja tosta sun tekstistä ei saanu mitään selvää :D

• gta sa

Mulla ei GTAaa toimi. Sitten poistin, melkeen asensin uudelleen mut prkle kun katkas sähköt, jäi sellaseen vaiheeseen että asensi sen verran että tulee se kuvake mutta ei starttaa eikä anna poistaa. AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!

• mä44444

Poisto ohjelmaa netistä.

• irto karkki munakas

latasin gta santun koneelle ja heti perään gta finland modin pelasin hetken ja lopetin sitten puol tuntii myöhemmi klikkasin gta kuvaketta mutta ei ppästäny pelaa ei tullu mitää erroria tiimalasi vaa vilahti 2 sekan aja? mikäon ongelma?

• Perkele

Perkele

• avutoncartman

Kun ostin eilen GTA SA steamista se latasi ekan osuuden 100 % jälkeen se ilmoiti ettei sitä ole saatavana alustalleni vaikka kaikki ehdot mun tietokone täyttää se latasi vain 2 kansioo jotka ovat tyhjiä, mitä tehdä?

• gta fail

en saa gta sa toimiin kun avaan tulee näyttöön tapahtui virh joudumme sammuttamaan ohjelman

• Epätoivon alho valta

Minulla se ei ole koskaan käynnistynytkään. Käyttöjärjestelmä on siis Windows 7 Home premium ja kuusikymmentäneljäbittinen...

• Eih :(

Joo sama :S

• Vajaitaäidinoottekai

GOOGLETTAKAA VITUN VAJUKIT. ETTE VARMAAN OLE AINOA IHMINEN JOLLA ON SAMA ONGELMA.

• moi mitä kuuluu

mitä mun pitää tehä gta ei vaan käynnisty siihen vaan tulee et koneessa ei ooo lövyä sisällä

• Mää vaan

Sun pitää laittaa se vitun levy siihen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6182
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4684
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3294
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3091
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      359
      1703
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1498
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1391
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1308
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1189
    Aihe