GTA Sa ei enää käynnisty (PC)

gta fani

Mistä johtuu, että SA ei enää suostu käynnistymään vaikka kuinka kliksuttelee käynnistyskuvaketta? Tiimalasi vaan kerran vilahtaa ja se siinä. Viimeksi toissa päivänä pelasin peliä ja tänään yritin, niin eipäs starttaa. Kerkesin jo asentamaan pelin uudestaan, mutta ei auttanut.

14

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gta fani

      GTA SAn Andreas -käyttäjähakemistosta pitikin poistaa eräs "gtaset" -tiedosto, jonka jälkeen peli käynnistyi jälleen. Homma ok.

      • gta fani

        Eli, jos sinulla on ei kyttii koodi, voit joko niinkuin gta fani sanoikin, käynnistä uudestaan TAI laita koodi josta saa Wanted tason nousemaan.
        Ps:gta fani HUOM! laitoin nimimerkkisi koska en ole rekisteröitynyt tähän paikkaan.
        Toivottavasti et pahastu, ja en aijo tehdä näin uudestaan.


      • JK
        gta fani kirjoitti:

        Eli, jos sinulla on ei kyttii koodi, voit joko niinkuin gta fani sanoikin, käynnistä uudestaan TAI laita koodi josta saa Wanted tason nousemaan.
        Ps:gta fani HUOM! laitoin nimimerkkisi koska en ole rekisteröitynyt tähän paikkaan.
        Toivottavasti et pahastu, ja en aijo tehdä näin uudestaan.

        ei suomi24 tarviikkaa rekisteröityä, senkus laitat nimimerkin minkä haluat. ja tosta sun tekstistä ei saanu mitään selvää :D


    • gta sa

      Mulla ei GTAaa toimi. Sitten poistin, melkeen asensin uudelleen mut prkle kun katkas sähköt, jäi sellaseen vaiheeseen että asensi sen verran että tulee se kuvake mutta ei starttaa eikä anna poistaa. AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!

      • mä44444

        Poisto ohjelmaa netistä.


    • irto karkki munakas

      latasin gta santun koneelle ja heti perään gta finland modin pelasin hetken ja lopetin sitten puol tuntii myöhemmi klikkasin gta kuvaketta mutta ei ppästäny pelaa ei tullu mitää erroria tiimalasi vaa vilahti 2 sekan aja? mikäon ongelma?

    • Perkele

      Perkele

    • avutoncartman

      Kun ostin eilen GTA SA steamista se latasi ekan osuuden 100 % jälkeen se ilmoiti ettei sitä ole saatavana alustalleni vaikka kaikki ehdot mun tietokone täyttää se latasi vain 2 kansioo jotka ovat tyhjiä, mitä tehdä?

    • gta fail

      en saa gta sa toimiin kun avaan tulee näyttöön tapahtui virh joudumme sammuttamaan ohjelman

    • Epätoivon alho valta

      Minulla se ei ole koskaan käynnistynytkään. Käyttöjärjestelmä on siis Windows 7 Home premium ja kuusikymmentäneljäbittinen...

      • Eih :(

        Joo sama :S


    • Vajaitaäidinoottekai

      GOOGLETTAKAA VITUN VAJUKIT. ETTE VARMAAN OLE AINOA IHMINEN JOLLA ON SAMA ONGELMA.

    • moi mitä kuuluu

      mitä mun pitää tehä gta ei vaan käynnisty siihen vaan tulee et koneessa ei ooo lövyä sisällä

      • Mää vaan

        Sun pitää laittaa se vitun levy siihen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe