Suosikki taruolento?

ko-.re

Mikä on sinun suosikki taruolentosi ja miksi juuri se?

13

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesytettynä lepää neitsyeen sylissä.
      Kuvat ovat kauniita. Merkitys tuo neitsyys?!
      Vanhat gopeliinit sen kuvaa.

• Se on tämä "unikakkiainen" huimine yllätysmomentteineen. Hän saattaa käyttää unimaailman sfääreissä jos jonkinlaista hahmoa. Unikakkiainen on luova ja leikkisä olento.
      Muistan nähneeni ikäkausinani kollektiivisia unia. Niihin osallistui omaisiani tuttaviani tai työtovereitani. Tuli vaan myöhemmin ilmi, että muutama uni oli yhteisesti koettua.

• Pullon Henki

Se on mun lempparini. Kakkatemput suuhun aamuisin ei ole kivat, mutta pesemällä hamput olo paranee.

• Spockky

Hiukan verran cool taruolentoja.

• krikatti-tikka

se näyttäytyy vain niille jotka todella uskovat siihen. muiden silmiin se näyttää vain normaalilta hevoselta. jos neitsyt menee istumaan metsän reunaan, voi yksisarvinen tulla ja laittaa päänsä tämän syliin ja nukahtaa. =)
      mutta tätä käytetään usein hyödyksi: neitsyt odottaa yksisarvista ja kun se nukkuu metsästäjät tulevat ja ampuvat sen.
      se on niin kaunis. niin kaunis. rakastan sitä. =')

• The_Evil_Of_Silence

Susi sopisi minun luonteeni ja ehkä ulkonäköökin. Yksinäinen ja kaunaa kantava olento, ainakin omasta mielipiteestäni. Lohikäärme pidetään rohkeuden ja vahvuuden symbolina. Siksi!

• 56765767587576

ei taruolento, vielä ainakaan, mutta olis kyllä jos vaikka poromiehet sais sen päättää.

• Raquel Mona

Keijut varmaan. Koska ne on niin kauniita ja hassuja ja itserakkaita. Niinkuin minä.

• ..Oodi..

Viikate mies tai ehkä minotaurus. Viikate mies on vaan niin cool ja minotaurus on vaan niin siisti!!

• ufoista

Uskon satiiriin ja teräkseen. Se jotenkin sopii omaan palapeliin. Olen uskonut ufoihin pienestä pitäen eikä se taru ole vieläkään loppunut.

• Varmaan se on

Sitten Vampyyri. Perustelut: Vampyyrit ovat kauniita, nopeita ja ihania olentoja.

• Herätkää hölmöt
        Varmaan se on kirjoitti:

Sitten Vampyyri. Perustelut: Vampyyrit ovat kauniita, nopeita ja ihania olentoja.

"Vampyyrit ovat kauniita, nopeita ja ihania olentoja. " Noin väittävät AINOASTAAN Twilight kirjat ja leffat!!!!!

• Bad wolf
        Herätkää hölmöt kirjoitti:

"Vampyyrit ovat kauniita, nopeita ja ihania olentoja. " Noin väittävät AINOASTAAN Twilight kirjat ja leffat!!!!!

Kaikki kreikkalaiset

harpyijat, kentaurit, satyyrit, pegasokset, aarnikotkat, faunit,hevosotkat,nymfit , medusa,kuolema ja jne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      157
      4950
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3606
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2597
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2253
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2139
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      28
      2046
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2033
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2003
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1506
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      105
      1406
    Aihe