Pyhäjoelta, häntä oli kiusattu Kainuun prikaatissa, simputettu, oli täynnä vihaa kai sitten,
häntä ei tunnettu paljoa Kauhajoella.
Jos ois ollu Kauhajokisia, niin poliisikin olisi tuntenut hänet
ja vanhempansa.
Ei ehkä olisi päässy yllättämään noin pahasti.
Kouluampuja Matti Saari oli kotoisin jostain pohjoisesta
10
444
Vastaukset
- niintai näin
ihminen jota sääli koskee
- sinä
säälit?
Minä säälin niitä uhreja ja heidän omaisiaan. - tämäpäivä
sinä kirjoitti:
säälit?
Minä säälin niitä uhreja ja heidän omaisiaan.sekä että.
Nuorta joka ajautui noin radikaaliin ratkaisuun, että niitä nuoria jotka joutuivat uhreiksi. sinä kirjoitti:
säälit?
Minä säälin niitä uhreja ja heidän omaisiaan.ampujaakin voi sääliä...Joku hänen elämässään meni pieleen ja ajautui sitten noin kauheaan tapahtumaan...
Tuollainen voisi sattua kenelle tahansa...- ____________________
mii-su kirjoitti:
ampujaakin voi sääliä...Joku hänen elämässään meni pieleen ja ajautui sitten noin kauheaan tapahtumaan...
Tuollainen voisi sattua kenelle tahansa...Hän oli käynyt kotopuolessaan pohjoisessa Pyhäjoella ampumista edeltävänä viikonloppuna,
jossa häntä oli kiusattu kouluaikana ja lukiossa, hän oli jättänyt lukion kesken ja mennyt Pyhäjoen ammattikouluun, jossa oli myös kiuattu,
sitten Kainuun Prikaatissa oli simputettu niinpaljon, että se jäi kesken, sitte Kauhajoelle, jossa yritti seurustella, mutta tytöt eivät halunneet.
Oli vielä tarjonnut viimeistä illallista kahdelle poikakaverilleea kotoaan pyhäjoelta
Kauhajoelle palattuaan, mutta kaverit eivät tulleet mukaan, meni sitten yksin viimeiselle ehtoolliselleen, seuraavana aamuna meni kouluun pyssyn kanssa ja ampui 10 ihmistä ja itsensä. - ja se että
____________________ kirjoitti:
Hän oli käynyt kotopuolessaan pohjoisessa Pyhäjoella ampumista edeltävänä viikonloppuna,
jossa häntä oli kiusattu kouluaikana ja lukiossa, hän oli jättänyt lukion kesken ja mennyt Pyhäjoen ammattikouluun, jossa oli myös kiuattu,
sitten Kainuun Prikaatissa oli simputettu niinpaljon, että se jäi kesken, sitte Kauhajoelle, jossa yritti seurustella, mutta tytöt eivät halunneet.
Oli vielä tarjonnut viimeistä illallista kahdelle poikakaverilleea kotoaan pyhäjoelta
Kauhajoelle palattuaan, mutta kaverit eivät tulleet mukaan, meni sitten yksin viimeiselle ehtoolliselleen, seuraavana aamuna meni kouluun pyssyn kanssa ja ampui 10 ihmistä ja itsensä.sai raivokohtauksia juotuaan ja ehkä juomisen jälkeen,
kun verensokeri silloin laskee jyrkästi.
Ei hänen kohtauksiaan voinut kestää kukaan.
sekö on syy ampua siwullisia?
paskapuhettaSiksi protestoinkin kiivaasti, kun joku säälitteli häntä ja sanoi, että "kuka tahansa olisi voinut tehdä niin".
En olisi voinut, en voi myöskään hyväksyä, oli syy mikä tahansa.
Alkoholi heiluttaa tosi jyrkästi verensokeria laskuhumalan jälkeen, se luullakseni voisi olla syynä hirmutekoon.satu kirjoitti:
Siksi protestoinkin kiivaasti, kun joku säälitteli häntä ja sanoi, että "kuka tahansa olisi voinut tehdä niin".
Alkoholi heiluttaa tosi jyrkästi verensokeria laskuhumalan jälkeen, se luullakseni voisi olla syynä hirmutekoon.EN SAA SIITÄ HYWÄKSYTTÄWÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA MITÄ KIRJOITAN?
EI WERENSOKERILLA OLE MITÄÄ TEKEMISTÄ MURHIIN?
JOS OLISI KUOLISI SUOMESSA SATOJA ELLEI TUHANSIA IHMISIÄ JOKA WIIKONLOPPU :=)
NAKKIKIOSKIJONOISSA :=)
EIKÄ TÄÄ OLE HUUMORIA WAAN IRONIAA :=/satu kirjoitti:
Siksi protestoinkin kiivaasti, kun joku säälitteli häntä ja sanoi, että "kuka tahansa olisi voinut tehdä niin".
Alkoholi heiluttaa tosi jyrkästi verensokeria laskuhumalan jälkeen, se luullakseni voisi olla syynä hirmutekoon.sekoita kahden eri ihmisen viestejä!!Minä en kirjoittanut alkoholista enkä verensokerista.Ajattelin oman asiani niin,että kenellä tahansa meidän elämässämme olisi voinut olla sellaisia ongelmia elämässään,että siten ajautuisi sitä myöten isompiin vaikeuksiin.Kaikilla ihmisillä ei ole elämä ruusuilla tanssimista ja joidenkin psyyke on heikompi kuin toisten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136