Siinä visat vikisee ja muuli kun maksun aika koittaa.Materialismi on a ja o muuleille jotka vaeltaa päämärkänä kaupasta toiseen ja vetävät muuli kuormaa.Joupukki on päättänyt ola käyttämättä poroja tulevaisuudessa koska tilalle on löytynyt runsain määrin paksuniskaisia muuleja.Kyllä ei muuleilta työt lopu joulunakaan.
Nyt on lähdetty joululahja kaupoille.
4
108
Vastaukset
- Von Tuulari
Vain tyyffny itse ei tajua, että häntä kupataan koko vuokrasuhteen pituisella julmalla sauvalla. Omistusasujat vetävät vuokralaista edestä ja takaa ja heittävät asunnon maksettuaan lurkin ojanpohjalle korisemaan.
Tätä on elämä, ilman luusereita ei ole voittajia, niin se vaan menee!!!- .
kyllä nyt on omistusasuminen paljon kalliimpaa, jos 10v tähtäimellä ajattelee, sitä en tiedä jos ajattelee 40 vuoden aikana,
sillä yksi renmppa ei tyule maksetuksi vuokrakuluina 10 v aikana ja niiden myynti takkuilee pahasti.
tulee putkirempaa, julkisivuremppaa, kattoremppaa salaojaremppaa,
useista -80 -90 luvun taloista tulee 2 kertaa kalliimpia remontin myötä 15 v aikana kuin että ostaisi nyt uuden.
meilläkin tehdään jo täydellisiä putkiremppoja tuossa naapurissa 1986-1988 rakennettuihin täystiilitaloihin ja
kaiken huippu,
1975 rakennetuissa täystiilitaloissa aiotaan uusia koko tiilipinta kaikissa taloyhtiön taloissa,
poistamalla se ja laittamalla jotain kevyt vaahtoa ja ruiskupinta,
tiiliä on alkanut tippuman 2-3 vuodessa et sillei, viimeksi 2 m päähän kulkijasta.
- 98
mutta ihmeen edullista on nyt Joulun alla,
on erittäin hyviä tarjouksia , koskaan enne ei ole ollut näin edullista,
edullisinta on ollut helmikuun lopulla ja heinäkuun lopulta elokuun loppuun,
kuinkahan halpa on tulevana keväänä, varmasti halvempaa,
onhan muualla Euroopassa kaikki halvempaa kuin suomessa.
Tyhmempi voi vaikak seurata millä Lidl myy tavaroita,
on taatusti samaa, kaikki muualla 10-30 % halvempaa, Nykyihmisellä on romua nurkat täys. Pitäskö viel ostaa lisää.Kyl maar on lapsellista touhua.
Me ei nyt osallistuta tohon leikkiin.Kyllä on tyhmää porukkaa. Jossain kuollaan nälkään ja
täällä vaan mässätään. HÄVETKÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1282243
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201578- 271377
- 511027
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34863