laihat sydämet
huokaavat yhdessä
huojuvan pöydän äärellä
simvastatiiniliuska
saa käyttämättömänä lojua
laatikon pohjalla
aasinsillalta katsoja
voi havaita
kuinka sukulaiset
ahmivat luumuja piirakasta
joka ei koskaan ollut
lähelläkään uunia
Jouluahmatti:)
8
285
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Mitä on simvastatiiniliuska? evt. lyö tyhjää... jumsjums....
mutta kysyvä ei eksy,,paitsi,,,köhöm.. kojahtelee...auts... :\ joo-oh...
Mutta tuon -ah-matin tajuan....sehän on.... ;þ
Lentosuukkoja ja halukxia niin sydämetkin liiiihoooo!!! 'röyh' :•D- Minanoita
Anteeksi myöhäinen vastausajankohta, elän nykyään muutaman päivän viiveessä
melkein jokaisessa asiassa.Mutta sanotaanhan parempi myöhään kuin ei milloinkaan..
Enivei simvastatiini on kolesterolilääke ja se jos mikä sopi mielestäni tähän kuin liuska myös
verensokerimittariin, heh:)
Halauxii myös sinulle sinne ja paljoooooooon kiitoksia:)))
Tää olis kyllä pitänyt arvata!!
Et sitten laittanut lappua päälle, että luumut Kapteenskalle,
kun ne on sen herkkua. Piste.
Ei sinnuunkaan voi yhtään luottaa.....mutta tiijj'n kyllä syynkin
miks tälleen kävi, että luumut meni ekana....
Saat olla koko joulun itekses ja nauttia talitinteistä yksinäs,
kun muu juhlaväki jonottaa puuceehen:)))
Tosi näppärästi hoidettu homma, sanon vaan.
Ja runostas sanon, että onkos sekoboltzimbaa ihan äskö nähty:)))
(Ei ole, mut zopii siun uutee imakoo oikein hyvite)- Minanoita
Tokihan salaa ajattelin juurikin näin:)
Sielun pensseli maalasi karmean jonon puuceehen
tällaisilla nimenomaisilla pakkasilla, ja mä saan käpertyä yksin ja rauhassa
nauttimaan takkavalkean loistosta ja hyvästä kirjasta:))))
Tost zekoboltsista mä oon eriävää mieltä (katsoo sinne päin ja nyökyttelee)
Juu ja kiitosta sullen:)))
- verditti
Realistinen tarina joulun alta.
Leikin tietäväni mitä liuskalla simvastatiinia tehdään.
Elämää täynnänsä.- Minanoita
Mä pökerryn kohta .....taisit tykätä mun runosestani:))))
Juu ja simvastatiinin selitinkin tuolla edellä:))))
Kiitoksii :)))))
- Mysteriet
Mun ei ollukka yhtää nälkä tänää... :P
Simvastatiinin saat tunkee takas apteekin hyllylle, mää otan tuikun konjakkia =)
Hemmetin hyvä runo tää - mää tykkään ku sää oot tommonen!!!- Minanoita
Kyllähän sää tiiät kuin hullu mää haluun toisinaan olla,
uskothan tämä oli kuitenkin sieltä kesytetyimmästä päästä...en
viitsinyt esitellä kokohulluuttani:))))
Sinnuu kiittää tää:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435