Minua salakuunnellaan

Pelottavaa

Olen hakenut eläkettä tuki ja liikuntaelin sairauksien takia. Ne eläkeyhtiössä hylkäsi sen, sanoivat minun olevan työkykyinen.
Nyt olen huomannut että ne on käynyt asentamassa meille poissaolessani kuuntelulaitteita.
revin yhden jo pois, mutta se oli kytketty puhelimeeni ja nyt en voi soittaa.
Onko muilla tälläistä tietoa

7

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ho,hoijaaaaa

      olipa taas yhdenlainen provo.

    • tonttu tomera

      Tontut sua kuuntelee näin joulun alla..

      • ei ei

        en usko tonttuihin. mut kaik on men nii sairaaks, et vakoillaa taviksiaki. niil ei oo muut tekemist tai sit ne hautoo jotain mun pää menoks


      • tontukas
        ei ei kirjoitti:

        en usko tonttuihin. mut kaik on men nii sairaaks, et vakoillaa taviksiaki. niil ei oo muut tekemist tai sit ne hautoo jotain mun pää menoks

        Taitaa ne pikku tontut olla sun pään sisällä,,,,anna niille häätö.


    • pompotettu

      niin kehoitan sinua meneen lääkäriin ja kertomaan mitä epäilet.
      Ikävää, että sait hylkypäätöksen. Mene lääkäriin ja kerro puhelimen salakuuntelu epäilyksestä ja pyydä uusi B- lausunto. Laita uusi eläkehakemus.

      • Lääkärin vastaanotto

        Jep, samaa mieltä.

        Lääkäriin niin pian kuin mahdollista, ja pyydät kuntoutusta sekä lääkehoitoa, sen jälkeen eläkepaperit.
        Kerro salakuuntelusta ja kaikesta muustakin mieltä painavasta asiasta lääkärille, ja oikeastaan jo heti kun tilaat aikaa, jotta ajan varaaja laittaa asiasi heti tietokoneelle ja lääkäri ottaa sinut niin nopeasti vastaanotolle hätätapauksena. Älä anna periksi kuitenkaan, vaikka vastaanottoa yritettäisiin lykätä jouluun tai jopa tammikuun puolelle. Sinnikkäästi vaan.

        Tsemppiä.


      • Tiedän kaiken:
        Lääkärin vastaanotto kirjoitti:

        Jep, samaa mieltä.

        Lääkäriin niin pian kuin mahdollista, ja pyydät kuntoutusta sekä lääkehoitoa, sen jälkeen eläkepaperit.
        Kerro salakuuntelusta ja kaikesta muustakin mieltä painavasta asiasta lääkärille, ja oikeastaan jo heti kun tilaat aikaa, jotta ajan varaaja laittaa asiasi heti tietokoneelle ja lääkäri ottaa sinut niin nopeasti vastaanotolle hätätapauksena. Älä anna periksi kuitenkaan, vaikka vastaanottoa yritettäisiin lykätä jouluun tai jopa tammikuun puolelle. Sinnikkäästi vaan.

        Tsemppiä.

        mukaan lääkärille. Keräät muovikassillisen piuhoja, johdonpätkiä, adaptereita, töpseleitä ja sanot, näin paljon on asuntooni asennettu salakuuntelua. Epäile SuPoa, epäile Kelaa. Pääasia että pidät asian tapetilla. Ehdota myös lääkärillesi, että menette yhdessä, heti, tekemään rikosilmoituksen jonkun tunkeutumisesta asuntoosi. Pyydä poliisit paikalle heti poistamaan kaikki web ym kamerat. Huomaat että tuet alkavat juosta kuin hullulle halkopino.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe