Sig Sauer Mosquito

MMMnnn

Moro,
kyselen viisaammilta, kun en itse ole keksinyt ratkaisua, eikä sitä löytynyt tehtaaltakaan. Mulla on 22 Sigi ja se ei toimi ollenkaan. Tekee häiriöitä jatkuvasti. Kymmenestä lippaallisesta saattaa yksi toimia ilman häiriötä, tai sitten ei. Se oli tehtaalla takuukorjauksessa ja jotain osia olivat siihen vaihtaneet, mutta remontin jälkeenkin vika esiintyy samalla viisiin. Ennen korjausta eka paukku lähti, mutta seuraavat kaksi eivät menneet pesään, vaan tuli vinosyöttö. Korjauksen jälkeen luisti ei jaksa mennä eteen asti, vaan jää vähän raolleen. ( jos laittaa jäykemmän jousen, niin tulee vinosyöttöjä)Alkaa harmittamaan kohtapuoliin. Varsinaista käyttöä se ei haittaa, kun supin lopettaminen loukkuun vaatii yhden paukun, mutta poikaa koetan opettaa ampumaan radalla ja siinä se ei pelaa. Keskittyminen katoaa, kun pitää häiriöitä poistaa. Mistään aseen paskaisuudesta se ei johdu, patruunoiden vaihdolla vois saada jotain aikaan. (Federal toimii paremmin kuin CC). Yks vaihtoehto on vaihtaa ase, mutta mihin? Walther on liian pieni, joku muu on lelu. Neuvokaa, please.

7

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hk86

      remington thunderbolt on ainoa joka on itselläni pelannut sigissä kokeile niitä.

    • ...

      Vika voi olla lippaassa. Tekeekö syöttöhäiriöitä samalla tavalla täydellä ja vajaalla lippaalla? Oletko puhdistanut lippaan sisälmykset?

    • osta, et kadu

      http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=pistoolit&ID=2894

      Mulla on ollut tuommoinen jo vuosia ja on vieläkin uutta vastaava vaikka on ammuttu paljon.
      Laadukas peli eikä ole nirso paukuille. Tarkkakin mokoma vielä on laisekseen aseeksi. Hinnat näköjää noussu, että voinee kai sanoa omistuksen arvon kasvaneen huomattavasti:)

      • ceeceta

        cz aseita eri kaliipereissa..yksikään paukku ei ole jäänyt lähtemättä, ei latausvirheitä..aikanaan 9mm 75B kokeilin niin joka asennossa lataa olipa ase vaikka alaspäin tai miten vaan..tällä hetkellä cz97B kal.45 ja toimii kuin junan vessa..ne vanhat vessat siis..


    • Hitsari-Sari

      Margolin, Ruger, Browning............. Terästä sen olla pitää eikä mikään tuppervaara.

    • tipiska

      ei ne 22kaliiperi toimi ainakaan jos on pakkasen puolella,aika herkkiä nää muovi aseet tosiaan.

    • nekru retale

      Kyllä se siitä hyvällä lykyllä lähtee pelittämään paremmin, kunhan tarpeeksi ampuu, sanotaan nyt 3000 - 5000 laukausta karsii pahimmat lastentaudit. Sitä ennen saattaa auttaa jos kevyesti öljyää patruunoita. Ei sillä tuonkaan jälkeen radalla mihinkään osu, mutta ainakin toimii supiin paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe