Onko Phtoshop Elementsissä (2.0) toimintoa, jolla voisi poistaa kuvasta kaikki muut värit paitsi yhden tms.?
Eli kun skannaa värillisen sarjakuvan, ja haluaisi tulostaa siitä pelkät ääriviivat, olisiko mahdollista? Monta eri toimintoa olen kokeillut, saan vain väreistä eri harmaan sävyjä...
Ongelma ei ole englannin kieli vaan se, että tuossa on niin paljon tavaraa, ettei sieltä mitään löydä! Kiitos, jos joku antaisi hyvän vinkin!
Miten Photoshop Elementsissä?
2
386
Vastaukset
- Hobbes
Ei tule mieleen suoraa toimintoa, mutta esim. näin:
- image/mode/grayscale
- valitse työkaluksi taikasauva (magic wand)
- aseta tolerance 10 (riippuen kuvasta)
- klikkaa taikasauvalla jotain täysin mustaa aluetta
- valitse select/similar
- select/inverse (valitaan kaikki muuta paitsi musta)
- paina delete
Ainakin mun testisarjakuvan (randomilla googlesta) sai muutettua tuolla tavalla aika näppärästi viivapiirokseksi.- näin
Väreihin pääset käsiksi näin:
Layer --> new adjustment layer --> levels
Siellä pääset käsiksi RGB-kanavan väreihin. Veivaa niitä säätöjä siellä ees taas ni pääset jyvälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574