Olen vaihtamassa rotua. Tutustuin rotuyhdistykseen ja siellä on paljon kasvattajia ja kenneleitä mutta voinko pyytää täällä suosituksia ( tai saan pyytää mutta onko luvallista nimetä??) vastuuntuntoisista kenneleistä koska en tunne näistä yhtään. Rotu on Berninpaimenkoira.
Kennelien sivuilla olen käynyt ja muutama vaikuttaa vähän epäilyttävältä...
Haen sellaista kasvattajaa joka harkitsee tarkoin ja perehtyy siihen että jälkeläiset olisivat mahdollisimman terveestä suvusta.
Saanko kennel-suosituksia
Ari K
1
229
Vastaukset
- niuh
Kenneleiden suosittelu ei taida olla sallittua täällä. Ottamalla henkilökohtaisesti yhteyttä saat varmaankin paremman kuvan kasvattajasta kun pelkkien nettisivujen perusteella. Toki se vie aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614168KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122701Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452212Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291863- 241833
- 281556
- 171390
- 621265
- 1141213
- 311178