Tarkoitus on rakentaa ennen kesähelteitä kahden auton autokatos jonka päähän tulisi n. 18 neliön betonilattiainen varasto/verstas. Verstas käytön takia päätyosaan on tarkoitus tehdä myös viemäröinti ja vesipiste.
Minkälaista edullista perustusratkaisua suosittelisitte? Aion tehdä mahdollisimman paljon itse.
Autokatos/varasto
3
2159
Vastaukset
- ööö
Ainakin kaava-alueella jonkinlainen lupa tarpeen.
Ja lupaa varten tarvitaan suunnitelmat, suunnittelija voisi käydä tontilla ja katsoa miten se perustetaan.
Jos taas et tarvitse lupia niin aja vaikka sepeliä muutama kuorma ja pystytä katos ja varasto harkkojen varaan sepelin päälle.
Harkot voi latoa alle ilman muurausta ja anturaa kustannusten säästämiseksi.- Eero
Vaikka voisitkin rakentaa ilman lupaa niin suosittelen valamaan betonianturan lujalle pohjalle ja muuraat siihen harkoista sokkelin päälle. Nukut paljon paremmin yösi kun ei tarvi pelätä kahden auton jäävän sortuvan katoksen alle...
- konnari
kova pohja jos et tee anturaa. Jos et kalliolle rakenna, niin tee antura.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745