miksi mua luullaan homoksi?

ahdistaa

en ole ihan varma minne tää olis pitänyt kirjottaa, mutta mulla on sellanen ongelma, että mua tosi usein luullaan homoksi tai vihjaillaan sitä. en pidä itseäni homona enkä neitimäisena, vaan ihan perus tyyppinä. mä en ymmärrä että mitä sellaista mä teen kun mua luullaan homoksi ja kun olen kysynyt että "miksi luulit näin?" niin vastaus on ettei tiedä. mä en edes tietääkseni pukeudu mitenkään homomaisesti? tää on alkanut ahdistaa aika perkeleesti, koska en halua että mua luullaan homoksi. asia ei varmaan olisi ongelma jos olisin homo. olen tosin yrittänyt alkaa katselemaan miehiä jotta saisin tietää olenko sitten homo kun mua siksi luullaan mutta homous ei tunnu omalta jutulta vaan vähän oudolta ajatukselta. mulla on siis kysymys, että olenko mä homo enkä vaan ite tajua sitä, ja mitä ihmettä mä teen sellaista että mua luullaan homoksi niin usein? asia vaivaa todella paljon ja oon alkanut muuttua vähän sulkeutuneeksi kun en halua että mua taas luullaan homoksi. saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta mulle tää on oikea ongelma. luullaanko muita heteroita usein homoiksi? millä perusteella? luuletteko te muita usein homoiksi ja millä perusteella?

34

5935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parikybänen jäbä

Ehkä kyse on joistakin sun eleistä, ilmeistä tai puhetyylistä, näitä ne syyt yleensä on. Ehkä ne on sulla sellaisia, jotka yhdistetään tyypillisesti homoihin. Omia eleitä voi olla aika vaikea huomata itse ja arvioida kriittisesti, varsinkin silloin jos kyse on jostain ominaisuudesta, johon suhtautuu negatiivisesti, kuten tilanne näyttää sun kohdalla olevan.

Siitä päästäänkin seuraavaan kysymykseen: miksi sua ahdistaa, että sua luullaan homoksi? Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on? Et suoraan sanonut, mikä sun suhtautuminen homoseksuaalisuuteen on, mutta tekstisi perusteella ei ainakaan kovin positiivinen. Itselläni on eräs kaveri, jolla oli vähän sama ongelma kuin sulla ja hän myös valitti siitä samaan tapaan. Ei tuntunut hirveän kivalta, kun kaveria oikein tuntui vituttavan, että sitä luullaan homoksi. Siinä vaiheessa tunsin itteni jotenkin aika arvottomaksi, kun itse olin jotain sellaista, mikä sai kaverissa aikaan noin negatiivisen tunteen. Kehotan siis miettimään vähän millä tavalla avaudut asiasta esimerkiksi kavereillesi, saatat tietämättäs pahoittaa jonkun mielen aika tehokkaasti.

Minkä ikäinen muuten olet? Tarkoitukseni ei oo mitenkään provosoida, mut tää lause "olenko mä homo enkä vaan ite tajua sitä" vähän ihmetytti mua. Jos oot jo sanotaanko kahdenkympin paremmalla puolella, tuskin tollasia pohdit. En usko, että kukaan tietää sua paremmin mistä ite tykkäät pelkän ulkonäön tai käytöksen perusteella.

Oli miten oli, kehotan ettet missään tapauksessa ala muuttaa käytöstäsi jotenkin "heterompaan" suuntaan, eli lisätä olemukseesi jotain tosi äijämäisiä maneereja, jotka ei oo sulle ominaisia. Se jos mikä on itsepetosta. Ole mitä olet ja muut luulkoot mitä luulevat, voit tarpeen tullen korjata olevasi hetero, jos koet sen tarpeelliseksi. Väitän, että ihmiset vois luulla susta jotain paljon pahempaakin.

• ååpoiuytr

olen 25. mua ahdistaa se että mua luullaan homoksi lähinnä siksi etten ole. tätä voisi verrata esim siihen että rock laulua luultaisi tangoksi. tangohan on hieno musiikkityyli, mutta jos kappale on rockia ja sitä luultaisi tangoksi, kyseessä on mielestäni loukkaus kappaleen identiteettiä kohtaan. mä olen kyllä kysynyt et miksi mua luullaan homoksi, mutta en ole saanut vastausta, mitään selkeää. tilanne esim eilen oli sellainen, että poltin tupakkaa röökikopissa ja olin ihan hiljaa kun naispuolinen kaverini kysyi että "katseletko haikaillen jotain miestä?" tää kuulostaa näin kirjotettuna ihan pikkujutulta, mutta se häiritsee silti koska en ymmärrä et miksi se sanoi niin.. mä vaan olin hiljaa ja poltin tupakkaa eli mun eleestä tai puhetyylistäkään ei kai voi vetää mitään johtopäätöksiä? mutjoo, ehkä mä vaan olen homomainen mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.. mä haluisin tietää et luullaanko muitakin homoiksi vaikkei ne olis ja et onko se yleinen ilmiö? ja vielä selvennykseksi ettei mun mielipide homoista ole negatiivinen, koko juttu on okei. ja senkin takia haluaisin käsitellä tätä asiaa, koska enhän halua antaa itsestäni väärää kuvaa. tällä hetkellä mä teen ilmeisesti jotain väärin että mua luullaan homoksi, eli tarkoitan, että tietenkin ihminen haluaa antaa itsestään oikean kuvan. tottakai asia on niin että ihan sama mitä muut luulee, mutta haluan vaan tietää miksi ne luulee, tosi outoa? luultiinkohan 80 luvulla ihmisiä harvemmin homoiksi kuin nykyään ja jos luultiin, niin mikäköhän siihen on vaikuttanut?

• kylläkin gay
        ååpoiuytr kirjoitti:

olen 25. mua ahdistaa se että mua luullaan homoksi lähinnä siksi etten ole. tätä voisi verrata esim siihen että rock laulua luultaisi tangoksi. tangohan on hieno musiikkityyli, mutta jos kappale on rockia ja sitä luultaisi tangoksi, kyseessä on mielestäni loukkaus kappaleen identiteettiä kohtaan. mä olen kyllä kysynyt et miksi mua luullaan homoksi, mutta en ole saanut vastausta, mitään selkeää. tilanne esim eilen oli sellainen, että poltin tupakkaa röökikopissa ja olin ihan hiljaa kun naispuolinen kaverini kysyi että "katseletko haikaillen jotain miestä?" tää kuulostaa näin kirjotettuna ihan pikkujutulta, mutta se häiritsee silti koska en ymmärrä et miksi se sanoi niin.. mä vaan olin hiljaa ja poltin tupakkaa eli mun eleestä tai puhetyylistäkään ei kai voi vetää mitään johtopäätöksiä? mutjoo, ehkä mä vaan olen homomainen mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.. mä haluisin tietää et luullaanko muitakin homoiksi vaikkei ne olis ja et onko se yleinen ilmiö? ja vielä selvennykseksi ettei mun mielipide homoista ole negatiivinen, koko juttu on okei. ja senkin takia haluaisin käsitellä tätä asiaa, koska enhän halua antaa itsestäni väärää kuvaa. tällä hetkellä mä teen ilmeisesti jotain väärin että mua luullaan homoksi, eli tarkoitan, että tietenkin ihminen haluaa antaa itsestään oikean kuvan. tottakai asia on niin että ihan sama mitä muut luulee, mutta haluan vaan tietää miksi ne luulee, tosi outoa? luultiinkohan 80 luvulla ihmisiä harvemmin homoiksi kuin nykyään ja jos luultiin, niin mikäköhän siihen on vaikuttanut?

"mutta haluan vaan tietää miksi ne luulee, tosi outoa?"
        kannattaa kysyä ihan suoraan niiltä sinua homoks luulijoilta, että miks he niin luulee, ja jos kerran olet hetero, niin siihen kysymykseen vastauksen saaminen on oikeutettua, ketäänhän ei saa asiattomilla tavoilla loukata. Ilmeisesti et ole kovin agressiivinen, koska moni on saanut tuollaisilla kysymyksillä ja epäilyillä hyvin äkkiä turpiinsa ja mitä tulee -80 lukuun, niin ei silloin homous ollut "tapetilla" samaan malliin kuin nykyään, nythän sitä tuputetaan joka tuutista ja jo pikkupennutkin haukkuu toisiaan homoiksi, vaikka tuskin edes tietävät mitä koko asia tarkoittaa....niin se meinasi unohtua, että jos et vaikka seurustele kovinkaan näkyvästi kenenkään naisen kanssa, niin sellainen herättää kyllä tänä "pakollisen parisuhteen" aikakautena tiettyjä epäilyjä ja jos et työpaikalla varsinkaan ole kiinnostunut naispuolisista työkavereista pienen flirtinkään suhteen??

• bi, hetero tai homo

multakin on kysynyt jo aika moni baarissa että oonko homo? mutta siis kai mä vaan oon sitten hyvännäkönen. homot on yleensä hyvännäkösiä ja sen näkösiä yleensä saatetaan luulla homoiksi, varsinkin jotkut rumat äijät jotka saattaa olla lieviä kaappihomoja. eihän ne kai muuten tulis kyselee...

mun ongelma on enempi se että mä en edes tiedä olenko homo vai en, vaikka on mullakin ikää jo pitkälti yli 20. se on jonkinlainen ongelma jos oot 50/50 bi niin... tiedätte varmaan mitä se voi aiheuttaa elämässä.

• still hurt you

No mitä se sit aiheuttaa? Kaikki mun tuntemat bisset ovat tiukasti naimisissa, perheellisiä ja moni pomppii sit salaa miesten kanssa sängyssä. On kuulemma ihanteellinen järjestely eikä sitten yhtään ongelmallinen. Biseksuaalisuus on rikkaus, kun sen oikein ymmärtää :D

• heteromies 42 v
        still hurt you kirjoitti:

No mitä se sit aiheuttaa? Kaikki mun tuntemat bisset ovat tiukasti naimisissa, perheellisiä ja moni pomppii sit salaa miesten kanssa sängyssä. On kuulemma ihanteellinen järjestely eikä sitten yhtään ongelmallinen. Biseksuaalisuus on rikkaus, kun sen oikein ymmärtää :D

No ei se ihan ihanteellinen ole, jos se salaa pitää tehdä...

• mmmguys

Uuu Juu mie menin tuohon lankaan ainakin osittain. Mulla streotypia vaik siihe jos käyttää pinkkiä nii tavallaan lemaat itsesi.. Mut se et homot ois juuri hyvännäköisiä mut sit ku tää yks olikin hyvännäköinen ja hetero lol

• Anonyymi

Tuo yleistäminen, että homot olisivat automaattisesti hyvän näköisiä on jokin elokuva fantasia.

• still hurt you kirjoitti:

Rikkaus pettää aviovaimoa? Niinkö bissemiehet ajattelee? Vai onko tää yksittäistapaus?
        Niin eihän vaimon petäminen ole mitään, mutta auta armias jos vaimo laukkaa vieraissa!
        Ja aina syyllistetään homoja.

• Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

Rikkaus pettää aviovaimoa? Niinkö bissemiehet ajattelee? Vai onko tää yksittäistapaus?
        Niin eihän vaimon petäminen ole mitään, mutta auta armias jos vaimo laukkaa vieraissa!
        Ja aina syyllistetään homoja.

Ja homoista kumppanin pettäminen on ihan ok

• Anonyymi kirjoitti:

Ja homoista kumppanin pettäminen on ihan ok

Et tainut ymmärtää mitä kommentoin.

"still hurt you
        2009-12-11 09:20:11

No mitä se sit aiheuttaa? Kaikki mun tuntemat bisset ovat tiukasti naimisissa, perheellisiä ja moni pomppii sit salaa miesten kanssa sängyssä. On kuulemma ihanteellinen järjestely eikä sitten yhtään ongelmallinen. Biseksuaalisuus on rikkaus, kun sen oikein ymmärtää :D"

Ei tässä homo petä ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo yleistäminen, että homot olisivat automaattisesti hyvän näköisiä on jokin elokuva fantasia.

Ei minun mielestäni ole fantasiaa , kaikki homot mitkä minä tunnen ovat todella hyvän näköisiä , joten eräät yhdistää kai hyvän näköisyyden sittten homoksi.

Mutta että mennään kyselemään päin naamaa on mielestäni sivistymätöntä. Seuraavan kerran kun joku kysyy niin sano suoraan että haluat tietää mikä sinussa antaa sen vaikutuksen kysyjälle, ja miksi hänen pitäisi tietää yleensäkään asioita toisista ihmisistä.

• nyt homo

Mullekin on käyny niin et moni nainen on sanonu ot oon homo, kerran baarissa yx nainen tuli ja kysyi päin naamaa et oonko homppeli, on sitä saanu kuulla eri työpaikoissakin ja kerran yx tyttö väitti et tykkään kikkelistä ja hän kuulemma tietää musta yhden jutun ja paras oli kun kaverini 5v muksu huuti mulle et oon homo sillon se sattu. mut nyt kun oon ajatellu asiaa ni mähän oon alkanu tykkäämään kikkelistä, kai niillä ihmisillä on jonkunlainen vaisto et tietää kuka on ja kuka ei, jos ei sitä viel ite tiedä.

• joo just nii

Kun olin nuori, ihmettelin miksi naiset tuijotteli. Vasta nyt ymmärrän, että minussa oli jotain, mikä viehätti niitä. Pohdihan, voisiko olla, että se nainen baarissa ihmetteli, miksei hänellä ole chansia sinun suhteen. Hän siis kysyi oikeastaan: etkö yhtään ole kiinnostunut minusta tai jostain naisesta täällä baarissa? Jotkut kyselevät epäsuoraan. Yksi naistuttuni ihmetteli kun oli järjestänyt pojalleen yo-juhlat ja seuraavana päivänä poika sanoi "ei paskemmat", kun äiti kysyi, mitä pidit juhlista. Äiti loukkaantui. Minua vaivasi nuorena kun minua tuijoteltiin mutta nyt vasta ymmärrän miksi. Silloin se ei tullut mieleenkään. Varmaan siksi etten ollut kiinnostunut tytön seurasta. Ymmärrän kyllä että ne kysymykset harmittavat. Keksi joku hyvä vastaus. Vaikka:"Mitä vittua se sulle kuuluu" tai muuta. Tai vaikka: "Emmä sua koskis tikullakaan, niin älä utele".

• 17+4

Homoksi leimataan kaikki miehet jotka eivät käytöksellään jatkuvasti korosta olevansa heteroita. Ala siis kehumaan itseäsi jatkuvasti, kerro kaikille miten hyvän perseen näit matkalla kouluun ja muista vihjailla kaikille myös kuinka sait seksiä viikonloppuna. Homottele toisia ja käyttädy agressiivisesti tarpeen tullen. Ala käyttämään rumia vaatteita ja haise vanhalta hieltä toisinaan. Älä ikinä ole iloinen tai naura.

Vaihtoehtoisesti voit vain vähät välittää koko jutusta ja lohduttautua tiedolla että homottelijat eivät vieläkään ole kehittyneet henkisesti 16-vuotiasta pidemmälle.

• Anonyymi

Hieno avaus.
        Tuo hetero esitys söisi pahemmin energiaa kuin vähät välittävä.

• heteromies 42 v

Mulla on ihan sama juttu. Vieläkin tulee tuollaisia kysymyksiä. Teininä se rassasi, mutta nyt se on musta lähinnä huvittavaa. Vakiovastaus on, että "eiköhän me kaikki olla vähän" (tykkään jättää kysyjän epätietoisuuteen) tai kysyn "kuis niin?". Paras selitys oli, että epäilys heräsi, kun en kohteliaana miehenä ollut edes vilkuillut naisen rintoja hänelle puhuessani. Joskus naisilta tulee tuollaista provoa kun ne on kiinnostunut ja/tai haluaa huomiota.

Vittumaisimpia tapauksia on känniset homofobit, jotka käy rinnuksille sanoi mitä tahansa. Miellyttävimpiä tapauksia taas on oikeat homot, kun huomio lähinnä imartelee. :)

• äijä90238u

Nykyajan nuoret (jos nyt olet nuori) niin ovat kyllä useimmat aika homomaisen oloisia. Miehekkäitä jätkiä saa näinä päivänä oikein hakea eikä meinaa löytyä. Ei millään pahalla enkä väitä että sinä olisit, enhän ole edes nähnyt sinua

• agadgjsfhyjk

Määrittele miehekäs. Mitä se pitää sisällään?

• Outoa jos ei tiedä
        agadgjsfhyjk kirjoitti:

Määrittele miehekäs. Mitä se pitää sisällään?

Vaikea määritellä, se on kokonaisuus. Mutta esim. ei saa olla liian "kaunis", ei saa jatkuvasti huolehtia ulkonäöstään kuten keikistellä peilin edessä, sukia hiuksiaan, puhumattakaan meikkaamisesta. Hiukset kammataan tai harjataan nopeasti siisteiksi, se on miehekästä. Muutenkaan peilin edessä ei vietetä pitkiä aikoja. Puheääni ei saa olla kimittävä tai sössöttävä vaan ihan reilu miehekäs ääni, kävelytyyli ei saa olla sipsuttava tai muuten naismainen, kavereiden kanssa ei saa hiplailla tai näitä halata tai pussailla edes kännissä. Tätä näkee nykypojilla aika usein. Vaatteet tulee olla miehekkäät, eli siistit paita ja housut, ei mitään "muotikuteita", ne ovat pääosin homomaisia.

Tässä jotain, mutta kuten sanottu, miehekäs olemus on kokonaisvaltainen! Sitä on vaikea jakaa pieniin osiin.

• 11+17
        Outoa jos ei tiedä kirjoitti:

Vaikea määritellä, se on kokonaisuus. Mutta esim. ei saa olla liian "kaunis", ei saa jatkuvasti huolehtia ulkonäöstään kuten keikistellä peilin edessä, sukia hiuksiaan, puhumattakaan meikkaamisesta. Hiukset kammataan tai harjataan nopeasti siisteiksi, se on miehekästä. Muutenkaan peilin edessä ei vietetä pitkiä aikoja. Puheääni ei saa olla kimittävä tai sössöttävä vaan ihan reilu miehekäs ääni, kävelytyyli ei saa olla sipsuttava tai muuten naismainen, kavereiden kanssa ei saa hiplailla tai näitä halata tai pussailla edes kännissä. Tätä näkee nykypojilla aika usein. Vaatteet tulee olla miehekkäät, eli siistit paita ja housut, ei mitään "muotikuteita", ne ovat pääosin homomaisia.

Tässä jotain, mutta kuten sanottu, miehekäs olemus on kokonaisvaltainen! Sitä on vaikea jakaa pieniin osiin.

Jos tapaan kauniin/komean miehen joka on myös mukava ei varattu ja
        ei silti lipevä ******* itseään täynnä oleva.. Oletan että hän on homo
        tai enkeli. Ja on aina matkata kotiin nukkumaan jos hän sanoo ettei ole
        homo.. koska jos näkee enkeleitä... On varmasti liian kännissä ja saattaisi
        aamulla kaduttaa.

Olen siis Nainen.. :)

Ja muut "homomaiset" asiat mainittiin hyvin edellisessä kommentissa.

• Anonyymi

Juurihan sen määrittelit kuinka sen itse näet ja miten elokuvat ovat mielikuvaasi muovanneet. Vai oliko isäsi juuri tällainen kuvailemasi henkilö?

Katso joku gangsteri elokuva ja näe tyylikkäitä puhumiehiä. Mustalaismiehet ovat yleistäen tyylikkäitä hiuksista kenkiin. Näyttelijä Denzel Wachington on mielestäni esimerkiksi karismaattinen mies rooleissaan, joka on "betonia".

Tarkoitit kai avautumisessasi macho miehiä?
        "Miehillä ei ole tunteita" on niin typerä lause, sillä ihminen tuntee, mies ja nainen. Ja jos ihminen peittää väkisin tunteensa, ellei huumeilla tai lääkkeillä ole jo niitä turruttanut, tulee joutumaan vähintääkin ammattilaisen käynneille availemaan lukkoja.

• Anonyymi

Hyvin hoidettu mies saa olla kaunis , mikä se hienompaa kun komea mies huolehtii ulkonäöstään.

• Anonyymi

Kuulostaa HOCD:ltä.
      https://moodsmith.com/hocd/

• Anonyymi

Homoseksuaalisuuteen liitetään paljon eri stereotypioita joista suurin osa on täyttä soopaa ja nykynuoriso haukkuu toisia homoiksi ilman mitään syytä, joten älä ota asiaa niin vakavasti.

Sinä olet sinä eikä sinun sovi muuttaa käytöstäsi, pukeutumistasi, puhetapaasi tai mitään piirrettä tämän takia, sillä homot eivät eroa heteroista muussa kuin siinä, että rakastuvat samaan sukupuolen edustajaan. Muuten he käyttäytyvät ja pukeutuvat sekä puhuvat samalla tavalla kuin heterotkin (siis yleisesti, tietysti on sitten näitä ääripäitä jotka pitävät kiinni stereotypioista).

Jos asia sinua häiritsee ja/tai olet epävarma kuka, mitä ja millainen olet niin mene rohkeasti juttelemaan asiasta vaikkapa koulun psykologin kanssa. Ei ole mikään häpeä mennä juttelemaan psykologin kanssa, itse tein niin peruskoulu vuosinani ja se auttoi minua selvittämään kuka oikein olen ja millainen olen.

• Anonyymi

Teetä t paita jossa lukee selässä” olen hetero komeudestani huolimatta”

• Anonyymi

Miesten maailmaan kuuluu naisista puhuminen ja miehen muka kuuluu olla stereotyyppinen naisten mies, tai hän on homo.
      Voin samaistua tekstiisi niin, että jopa hetken luulin sen omakseni. Tuo on kiusallista ja häpeällistä. Yritä miettiä, miten joku kunnioittamasi ihminen voisi suhtautua samaan asiaan? Mieti itseäsi toisesta kulmasta miten muut ottaisi käytöksesi vastaan siinä tilanteessa kun joku ottaa homouden puheeksi. Parasta ehkä vain olla tyynenä eikä puolustautua "en oo homo!" tyylillä, koska se kuuluisasti pahentaisi tilannettasi.

Minä en puhu naisista kuin macho mies. Jännitän kai liikaa aihetta. Sisustan kotiani mieleni mukaan, koska viihdyn siellä. En ole ollut koskaan miehen kanssa intiimimmin tai edes sillein lähellä. BI uteliaisuus voi olla läsnä.
      Muttet ole homo, jos et halua elää miehen kanssa seksuaalisesti kuten naisen kanssa.
      Kaverini on tullut kaapista ulos, ei se haittaa, sama ihminen se silti on.

Mikä tärkeintä, elä itsellesi! Sitten jaa sitä niille, jotka kunnioittaa sinua.

• Anonyymi

Juu niin on totta että miesten maailmaan kuuluu naisista puhuminen sain kuunnella työpaikalla ainoana naisena ” sitä puhumista”
        Niin että kunnon mies ei puhu naisestaan erikoisesti , jos joku kysyy niin korkeintaan huomauttaa että hänellä on tyttöystävä

• Anonyymi

Mun miehellä on löysähköt ranteet, söpöt piirteet, miehille ei osaa olla jämäkkä, jännittää, sopertelee, ja vaan alistuu... ja naisporukoissa viihtyy oikein hyvin rentoutuen niissä.. On myös muita juttuja..

• Anonyymi

Usein jos miehellä on kauniit kasvot niin ihmiset tekee omia päätöksiään, joten ole mitä olet äläkä välitä mitä toiset luulee koska itse tiedät parhaiten kuka olet.

• Anonyymi

Homot leimaa heikkoja yksilöitä tarkoituksellisesti homoiksi peittäen näin omaa homouttaan. Haistata niille pitkät vi --tut. Työpaikkallani paljastui homoksi tällainen leimari ja sehän oli kaikille lievä järkytys. Elä vain lannistu ole ylpeä hetero ja jatka lisääntymistä.

• Anonyymi

Homot haluaa sodomisoida muita miehiä. Tämä oli ennen kielletty lailla, vaikka koko konsepti ei koske suostumuksellista homoseksiä ja siten koko homoseksi on jouduttu määrittelemään sodomiaksi koska homot on niin venkuloita.

• Anonyymi

Siitäkin voi saada vaikutelman että olet homo kun oikein homokeskusteluun tulet kysymyksellä, se nyt ei ole varmaan heteromaista.

• Anonyymi

Kyllä on luultu homoksi myös minua. Se oli haukkumanimeni vaasan lyseon lukiossa. Myös tytöt solvasi sillä. Jotkut sekoittaa vaikka kynsien lakkaamisen siihen että olisi homo. Siis jos tekee jotain samoja asioita mitä usein vain naiset tekee niin joku voi solvata homoksi.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3465
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe