Sori, että oon olemassa ja sori että kysyn tämmöstä mutta miten esim. nuo puhelimen mukana tulleet http://www.nokia.fi/tuotteet/lisalaitteet/kaikki-lisalaitteet/kuulokkeet/kannettavat-hf-t/nokia-stereokuulokkeet-wh-205 kuulokkeet saa pysymään korvissa ilman että ne pulpahtaa sietlä heti tai päätä kallistettaessa pois? :D
työnnän noita eri kokoja miten vain tonne korvaan nii mikkää ei pysy :p
in-ear...
11
7938
Vastaukset
- Ei mullekkaa
yks mahollisuus on heittää veke nuo kumiosat. Eihä se oo nii kivaa, mutta joillekin ei vaan sovi nuo tuollaiset.
- korviin
Tollaset in-ear -kuulokkeet kuuluu tunkea tosi syvälle korvaan, ikäänkuin korvatulpat. Nokian malleista nyt en tiedä, itse olen käytellyt lähinnä samantapaisia Creativeja. Mutta kun kuulokkeet on kunnolla korvissa, ne tuntuu melkein nielussa asti ja ääni on silloin bassojenkin osalta hyvä!
- fdhglokdhlöfg
Jotta tuollaisen tulppakuulokkeen saa riittävän syvälle, kannattaa vetää korvalehdestä samalla kun painaa tulppaa korvaan. Se. mistä kohdasta vetää, selviää kokeilemalla.
- ear-in
joo nyt sain homman toimimaan siltä osin että kuulokkeet menevät korviin ja pysyvätkin siellä
mutta mitäs oon nyt sitten tehnyt väärin kun kävellessä töminä kuuluu korvissa tums tums tums, ja taki pikkuisenkaan osuvan kuulokkeiden muoviosaan kuuluu takin kahina niin, että se haittaa musiikin kuuntelua?- ...
Tuolle nyt ei voi mitään :D
Askeleet tömisee ja tuuli suhisee muttei mitään voi tehdä (Paitsi hiipiä ja pistää kädet kuulokkeiden päälle tuulensuojaksi, mutta näin saat nopeasti kylähullun leiman). - suhinatpois
Tuulen suhinat ja ja muut johtojen mukana tulevat häiriöäänet saa hyvin pois, kun tuo johdot korvien taitse. Siis johdot nousee kaulalta korvien taakse ja kääntyy sitten alaspäin niin että saa ne kuulokkeet tungettua korviin.
Askelten töminää tämä kikka ei poista.
- villem555w748274rw2
mulla pysyy kyll iha yvin eikä tuulikaan suhise
- In-Ear Time
Itse tilasin in-ear kuulokkeet netistä ja voin sanoa että itsekkään en saanut ensimmäisellä kerralla pysymään noita korvissa. Mutta kiitoksia tämän keskustelun osaan käyttää näitä, ensimmäisellä kerralla ne särkevät korviin mutta kun niitä käyttää tarpeeksi usein alkaa tottua niihin :)
- Ärsyyntynyt
NO mitä vittua! Vaikka kuinka veän korvasta ja samaan aikaan työnnän in-ear kuuloketta korvaan ni se vaa ei mene!? ET mitä teeen? :/
- Anonyymi
Tuo auttoi
- Anonyymi
Ei noita varmaan käytettyinä uskalla ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453