Hongkong:iin 19.1.2010 lähtiöitä Istanbulin kautta?

msktv

Oliskos ketään lähdössä tuona päivänä Turkish Airlines:lla Istanbulin kautta Hongkong:iin?
Itse olen menossa jo toista kertaa honkkariin, mutta ekaa kertaa Istanbulin kautta ja olis
kiva jos löytys seuraa tuonne lennolle ja erintoten istanbulin kentälle kun odotus aikaa siellä on
se melkein 6,5 tuntia.
Olis kiva tuona aikana jos olis suomalaista seuraa ettei tarviis yksinään koko aikaa haahuilla.
Itse olen 33v mies ja ihan mukavaa seuraa.

6

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 223o

      Odotus Istanbulissa on tosiaan pitkä. Tietääkö kukaan onko mahdollista pistäytyä kaupungilla esim. syömässä vai onko pakko nököttää kentällä? Havas bussilla ehtisi hyvin ajella Sultanahmediin ja taksilla vois päräyttää takasin kentälle pari tuntia ennen Honkkarin koneen lähtöä.

      • msktv

        Kyllähän kentältä saa ulos mennä kun EU alueella ollaan.
        Itse vähän kans olen miettinyt tuota kaupungille lähtöä, kun ei
        kehtais tosiaan tuota reilua 6 tuntia kentällä oleskella.


      • anmerkung
        msktv kirjoitti:

        Kyllähän kentältä saa ulos mennä kun EU alueella ollaan.
        Itse vähän kans olen miettinyt tuota kaupungille lähtöä, kun ei
        kehtais tosiaan tuota reilua 6 tuntia kentällä oleskella.

        Eihän Tuskki vielä ole EU:ssa, joten ei Istanbul ole EU:aluetta. Muuten kyllä varmaan on mahdollista käydä kaupungilla kentältä.


      • msktv
        anmerkung kirjoitti:

        Eihän Tuskki vielä ole EU:ssa, joten ei Istanbul ole EU:aluetta. Muuten kyllä varmaan on mahdollista käydä kaupungilla kentältä.

        Juu, ei ollutkaan, mistähän tommoinen muisti kuva on jäänyt että olis ollut...
        Mutta hakemassa EU:n jäsenyyttä se ainakin on, mutta milloin sitten saakaan.
        No mutta eiköhän siltä ulos pääse jos haluaa käydä kaupungilla.


      • Thaimaaseen jouluna
        msktv kirjoitti:

        Juu, ei ollutkaan, mistähän tommoinen muisti kuva on jäänyt että olis ollut...
        Mutta hakemassa EU:n jäsenyyttä se ainakin on, mutta milloin sitten saakaan.
        No mutta eiköhän siltä ulos pääse jos haluaa käydä kaupungilla.

        Mulla on sama ongelma Istanbulin kentällä pian, odotusaikaa 6,5 tuntia koneen vaihdossa. Kaupungille en varmaan lähde, koska jos on liikenneruuhkaa, metrolakko, tms. tms. niin saattaa myöhästyä jatkolennosta. Riski on myös, että lentoliput häviävät tai pöllitään Istanbulissa ja sitten on kusessa. Pakko kai vaan kiltisti odottaa se 6,5 tuntia kentällä, syödä ja juoda hitaasti ja katsella ihmisiä.


      • tr4
        Thaimaaseen jouluna kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma Istanbulin kentällä pian, odotusaikaa 6,5 tuntia koneen vaihdossa. Kaupungille en varmaan lähde, koska jos on liikenneruuhkaa, metrolakko, tms. tms. niin saattaa myöhästyä jatkolennosta. Riski on myös, että lentoliput häviävät tai pöllitään Istanbulissa ja sitten on kusessa. Pakko kai vaan kiltisti odottaa se 6,5 tuntia kentällä, syödä ja juoda hitaasti ja katsella ihmisiä.

        Mä kyllä lähden Sultanahmetiin syömään ja vähän haukkaamaan happea. Meillä on jatkolento niin myöhään, ettei taatusti ole ruuhkaa. Viimeksi taksimatka kesti keskellä päivää vään yli puoli tuntia. Aivan loistava tilaisuus piipahtaa Istanbulissa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe