minulla on tämmönen ongelma. ostin cs soursen, asensin sitä koneelle, tuo viiminen "steam"
lataus jumas kun cs :sourse oli 97% kohal, half-life2: deadmach 100%, half-life: lost coast 99%, day of defeat: sourse 51%.
eli pitääkö noi kaikki ladata että counter-strike sourse toimii?
ja pitääkö mun poistaa noi kaikki tosta, siin lukee että " tämä poistaa counter-strike: sourse koko sisällön tietokoneesta, peli säilyy omat pelit luettelossa mutta jos haluat pelata sitä tulevaisuudessa, sinun on ladattava sisältö uudelleen"
eli tolla kaikki pois ja kaikki uudelleen lataukseen vai pelkkä cs sourse?
counter-strike sourse!!!
4
178
Vastaukset
- Brent Four
tarvitse, olet ostanut paketin johon kuuluu useampi eri peli. Niitä kaikkia pelejä ei tarvitse ladata kerralla, lataat vaan sen mitä haluat nyt heti pelata elin css:n. Riittääkö kiintolevyllä tilaa? Kokeilitko käynnistää Steamia uudelleen? Mulla jumahti yks lataus toissapäivänä kanssa, ja käynnistys auttaa siihen, jatkaa siitä kohdasta mihin jäi.
p.s CSS maksaa nyt viikonlopun tarjouksena vain vitosen- shfhjhjsf
mulla on joka servulla ping (viive) 80 niin miten saan sen pienemmäks?
mulla on soneran mokkula 3,6mbps
cs sourse siis - Brent Four
shfhjhjsf kirjoitti:
mulla on joka servulla ping (viive) 80 niin miten saan sen pienemmäks?
mulla on soneran mokkula 3,6mbps
cs sourse siisEi toi 80 ole paha kun servut tuppaa olemaan muualla kuin suomessa, 10-50 olen päässyt jos serveri on suomi/viro -akselilla, mokkulalla pelaaminen muutenkin nostaa pingiä kun on tukiasemasta kiinni enemmän kuin sijainnista/omasta koneesta.
- Anonyymi
Geforce rtx 4070 Ti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993