http://www.vauvatalojohanna.fi/tuote/yhdistelma_rattaat/emmaljunga/edge/index.htm
Onko kellään näitä?
Millaisia kokemuksia? Esim. saako niihin kääntyviä etupyöriä (käsitin ettei ja se olisi harmi)? Tai miten vaunut mahtuvat eri paikkoihin kuten autoon jne (käsittääkseni Emmaljungat yleensä aika isoja?)?
Ja saako tätä mallia ( väri) enää mistään (oletko nähnyt myytävän jossain liikkeessä tai yksityisesti?)?
Emmaljunga - Edge Duo Combi - beige - 07-malli kai
6
2716
Vastaukset
- ...............
emmaljungallamallit pysyysuht samana vuodesta toiseen muttavärit muuttuu. joskus oon törmänny viimevuoden väreihin liikkeissä ja ne on hieman halvempia. joo kyllähän nuo vaunut on melko isoja.ite suosittelisin city crossia ja city koppaa se on hieman pienempi ja kevyempi malli.
http://www.huuto.net/kohteet/upeat-emmaljunga-duo-edge-2008-yhdistelmat-sport-rungolla/122005740?ref=gl
tuossa näkyis olevan myynnissä sama väri - ....
Me ostettiin ko. vaunut lastentarvike -liikkeestä.
Vielä ei ole käytössä, mutta mielestäni nuo vaunut palvelevat meitä varmasti parhaiten :)
Halusin vaunut jotka kulkevat hyvin sohjossakin.. Ja yhdistelmät halusin.. Isothan noi on, ja aina vaunujen toinen osa (koppa tai ratasosa) tarvitsee säilytystilaa..
Autoon nuo vaunut menivät ihan hyvin, kun pyörät irrottaa, tai sitten kopan irrottaa ja laittaa rungon ensin ja sit kopan perässä.. Autona meillä on honda accord ´08 sedan malli..
Kovin useasti vaunuja ei tarvitse autolla edes varmaan kuskata.. Itse tulen kävelemään vauvan kanssa paljon, koska meillä vaan yksi auto ja se on miehellä käytössä työnsä vuoksi..
Isothan noi on kyllä, eli siis tilavat vauvalle :) eivät varmaan ole parhaimmat esim. shoppailua ajatellen.. Itse asun suht pienessä kaunpungissa.. Joten täällä uskon mahtuvani vaunujen kanssa joka paikkaan :)
Hintaa oli 680€.. Ja kauppaan kuului vaunut sporttirungolla, jossa siis heittoaisa, ja värinä 2009 vuoden platina.. Nimen omaan juuri tuon värin halusin ja se väri ei ole 2010 enää mallistossa.. Lisäksi kauppaan saatiin saman sarjan saman värinen hoitolaukku.. Ja sadesuoja kuului myös.. Ovh tuolle paketille oli lähemmäs 1000€..
Että tämmöstä.. Mutta minä ainakin suosittelen vaunuja lämpimästi, mutta en välttämättä kaupunkikäyttöön.. - Emmaljungat 2009
ja ei ole kun pelkkää positiivista palautetta annettavana :) Tosin yksi miinuspuoli on siinä, että kun vaunuihin on asennettu se intekroitu hyttysverkko, niin se ei pidä niitä hyttysiä poissa. Pääsevät sivuista vaunun sisään, todettiin se siis kesällä/syksyllä :( Ja siksi sitten hommattiin erillinen verkko. Meillä värinä myös tuo vuoden 2009 platina, siis jota ei enää valmisteta.
Vaunut on isot, mutta esim. meillä on toinen autoista Fiat punto vm 2000 ja vaunut menee sinne, koppa osa takapenkillä ja runko-osa "peräkontissa" ja hyvin on jäänyt tilaa vielä toiselle matkustajalle takapenkille.
Hyvin kulkevat lumessa (asumme siis täällä keskisessä suomessa ja täällä perinteisesti sitä riittää) vaikka olisi kuinka paljon lunta. Kevyet työntää ja työntöaisaa pystyy säätään ja heittoaisaa käyttämään tarpeen tullen :)
Suosittelen kanssa lämpimästi :)- emmall
Mitä eroa on sillä sport-rungolla ja tavallisella?
Onko näin, että helpompi liikkua huonoissa olosuhteissa? onko sportit enempi aktiivisille perheelle?
kiitos jos joku osaisi valaista asiaa.. =)
- Mulberi:)
kääntyviä pyöriä. Vaunut on isot ja vaatii farmariauton tai hirmuisen takakontin. Tuota väriä tai ainakin hyvin vastaavaa vaaleaa camo-kuviota joku möi vastikään ennen joulua huuto.netissä n.500e hintaan en tiedä saiko myytyä oli siellä useasti myynnissä. On nyttemmin hävinneet sieltä. Itse paljon autolla liikkuvana ja kaupungissa kuljailevana vaihdoin vuoden käytön jälkeen edget city crossiin jotta sain kevyemmän kokonaisuuden. Olen silti kyllä sitä mieltä että edge-malli on ihan lyömätön jos käyttötarkoitus on ulkoilu ja vaunukävely, vaunuissa nukutus ja kohtalainen autoilu. Ja työntäjä pidempi kuin 155cm.
- Mum&Boys
on tällaiset näkyy huuto.netissä kannattaa ehkä käydä huutaan on siistit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058