meksikoon 01/10

Nasperi

Hei,onko ihmisiä suuntaamassa Playa Del Carmeniin 3.1-18.1? Seuraa kaivattaisiin!

11

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelekas

      Harmi, me ollaaan menossa viikko myöhemmin ja myös seuraa kaivattaisiin...,

      • nelekas

        eli voidaan silti liittoutua vaikka toisella viikolla, jos ette ole seuraa löytaneet.....?


    • mexicotar

      Moro!
      Me ollaan menossa mieheni kanssa Playa del carmeniin 3.1. 2010 kuukaudeksi ja asutaan Riu Lupitassa. Olemme toista kertaa menossa samaan mestaan. Olemme nuorekkaita nelikymppisiä ja toimeen ihmisten kanssa tultu eripuolilla maailmaa. Mihin hotelliin majoitutte?

    • Christal2010

      Täällä yksi energinen pääkaupunkiseudulta oleva nainen miettii juuri äkkilähtöä jonnekkin lämpimään,, ja siksi tänne sivuille eksyin kun etsin tietoa juuri tuosta kohteesta,,, voi olla että varaan tuon matkan. Olen tottunut matkustelemaan yksin ja seurassa, mutta kivahan se olisi välillä vaikka porukalla käydä syömässä etc.

      T. tuleva lomalainen

      • Nasperi

        Oon majottuimassa Palador Cubanoon ja olen yksin liikenteessä myöskin. Joten illallis seura yms ois erittäin kaivattua! Oon kanssa kerran ollut aikaisemmin paikan päällä ja sydän jäi kyllä sinne!
        Mitäs kautta ootte reissuun lähdössä?Itse oon Tjäreborgin reissussa.


      • nelekas
        Nasperi kirjoitti:

        Oon majottuimassa Palador Cubanoon ja olen yksin liikenteessä myöskin. Joten illallis seura yms ois erittäin kaivattua! Oon kanssa kerran ollut aikaisemmin paikan päällä ja sydän jäi kyllä sinne!
        Mitäs kautta ootte reissuun lähdössä?Itse oon Tjäreborgin reissussa.

        Meillä myös Tjären reissu ja hotelli Sandos Playacar.


      • Nasperi
        nelekas kirjoitti:

        Meillä myös Tjären reissu ja hotelli Sandos Playacar.

        Päätinpä repästä ja vaihtaa tohon All Riviera Resortiin, toivottavasti on kannattava satsaus.Rupeaa jo matkakuume iskemään, vaikka jännää onkin lähteä yksin reissuun.


      • Christal2010
        Nasperi kirjoitti:

        Päätinpä repästä ja vaihtaa tohon All Riviera Resortiin, toivottavasti on kannattava satsaus.Rupeaa jo matkakuume iskemään, vaikka jännää onkin lähteä yksin reissuun.

        Eilen on sitten matka viimein ostettu, lähes viimeinen ellei ihan viimeinen paikka kyseiselle reissulle. Hotelli on Palador Cubano ja ensimmäinen kerta Meksikossa. Takana erittäin hektinen syksy, joten kaipaan rauhoittumista yksinkin, mutta toki seura esim. retkille paikallisbussilla ja illallisille olisi tervetullut juttu. Ja ainahan on kiva tutustua uusiin ihmisiin:)


      • Nasperi
        Christal2010 kirjoitti:

        Eilen on sitten matka viimein ostettu, lähes viimeinen ellei ihan viimeinen paikka kyseiselle reissulle. Hotelli on Palador Cubano ja ensimmäinen kerta Meksikossa. Takana erittäin hektinen syksy, joten kaipaan rauhoittumista yksinkin, mutta toki seura esim. retkille paikallisbussilla ja illallisille olisi tervetullut juttu. Ja ainahan on kiva tutustua uusiin ihmisiin:)

        Heippa,

        Mulle voi laitella vaikka numeroa tai jotain osoitteeseen [email protected] niin laittelen sitten takas omaani. En viitti mitään laittaa tänne yleiseen jakoon =)
        Hyvää joulua ja uutta vuotta!


      • T&V
        Nasperi kirjoitti:

        Heippa,

        Mulle voi laitella vaikka numeroa tai jotain osoitteeseen [email protected] niin laittelen sitten takas omaani. En viitti mitään laittaa tänne yleiseen jakoon =)
        Hyvää joulua ja uutta vuotta!

        Moi!
        Ollaan hiukan alle kolmekymppinen pariskunta tjäreborgin matkalla ja palador cubanossa asutaan 3.-18.1. Kaivataan kanssa seuraa esim. paikallisten matkanjärjestäjien retkille, koska yleensä retket halvempia ja toki turvallisempia kun on enempi väkeä.


      • N@M
        T&V kirjoitti:

        Moi!
        Ollaan hiukan alle kolmekymppinen pariskunta tjäreborgin matkalla ja palador cubanossa asutaan 3.-18.1. Kaivataan kanssa seuraa esim. paikallisten matkanjärjestäjien retkille, koska yleensä retket halvempia ja toki turvallisempia kun on enempi väkeä.

        Mekin ollaan 28/31 v, Tjären matkalla, mutta siis viikko myöhemmin. Jos ette löydä seuraa ja ette ehdi heti ensimmäisellä viikolla käydä kaikkia paikkoja/retkiä läpi, niin minuun saa ottaa yhteyttä:)
        Minulle saa laittaa sähköpostia [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe