M-Kar

terveisin: ihailija

Sinulta tuntuu löytyvän vastaus ongelmaan kuin ongelmaan. Kerro itsestäsi, kuinka kauan olet käyttänyt linuxia ja mistä kartuttanut kaiken tiedon.

13

399

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "mistä kartuttanut kaiken tiedon"

Se on vaan M-Kartuttanut ;D

• ddgghhjjj

riittänyt Energyä, jolla M-Kartoittaa mitä nyt kartoitettavissa on. Toiset ne nääs tietää vaan muita enemmän, ja ovat muita päätä pidempiä. Niin se vaan on.

Ole nääs käynyt linux-koulua, joka sijaitsee Linuxilassa, tuolla Linux-tuntureiden takana, liki Linuxlandian kylää, jossa jo - ennekuin oli häviöön mennyt - aaltoili teräinen vilja.

• ddgghhjjj kirjoitti:

riittänyt Energyä, jolla M-Kartoittaa mitä nyt kartoitettavissa on. Toiset ne nääs tietää vaan muita enemmän, ja ovat muita päätä pidempiä. Niin se vaan on.

Ole nääs käynyt linux-koulua, joka sijaitsee Linuxilassa, tuolla Linux-tuntureiden takana, liki Linuxlandian kylää, jossa jo - ennekuin oli häviöön mennyt - aaltoili teräinen vilja.

Minä olen muita päätä lyhyempi joten tämä ei koske minua ;D

• Asian tuntia
        exergy kirjoitti:

Minä olen muita päätä lyhyempi joten tämä ei koske minua ;D

Minä:
        B=============================================)

Exergy:
        B===========================)

M-Kar:
        B===============)

Pentti Nelonen:
        B-

• Vanhoja-kattelen
        Asian tuntia kirjoitti:

Minä:
        B=============================================)

Exergy:
        B===========================)

M-Kar:
        B===============)

Pentti Nelonen:
        B-

Pentti on saattanut olla aika viisas kaveri ihan oikeesti, ilmeisesti yhteisön suvereeninen asiantuntija.

• Sanoisin, että tasapainottava tekijä tietotekniikka palstoilla. Varsinkin kun tiedämme tämän vähemmistöjoukon kiihkon.

• Työttömällä

on aikaa lueskella nettiä.

• sdfghjklöä'ölkjhgf

fanaattinen räyhääjä parin kolmen vuoden kokemuksella

• Järki käteen...

Eiköhän jätetä henkilökohtaisuudet.

• Nichya

aikalailla Ubuntu orja, mutaa tulee sieltä kuiteskin ihan hyviä neuvoja. Exergy on kanssa oikea tietosanakirja, jos ongelmia on :)

Itsellä on yli 5 vuotta ollut pelkästään linux pohjainen käyttis, mutta käytän niin vakaata jakelua, että harvoin tarttee apua ja mielummin tappelen itse ongelmien kanssa ja varahermot käskyttää sitten viimeisenä kysymään neuvoa.

Kyllä M-Kar, Exergy ja Miksuh on lahjoja täällä! Ei ole ruskea kieli ;)

Hyvää illan jatkoa poijille ja muille kanssa! :)

• Nichya

mutta. Mutaa :)

• Uninen

"Kyllä M-Kar"

Kyllähän siltä joku kai apuja saa, mutta kaverilla on pahemman laatuinen asenneongelma. Voisi melkein verrata tuolla sodat palstalla riehuvaan nimimerkittömään idioottiin joka alkaa riehua/uhkailla/solvata heti jos sanoo yhdenkin negatiivisen asian säälittävästä linuxista :)

• tyrjhsdertjhsdrtyjr
        Uninen kirjoitti:

"Kyllä M-Kar"

Kyllähän siltä joku kai apuja saa, mutta kaverilla on pahemman laatuinen asenneongelma. Voisi melkein verrata tuolla sodat palstalla riehuvaan nimimerkittömään idioottiin joka alkaa riehua/uhkailla/solvata heti jos sanoo yhdenkin negatiivisen asian säälittävästä linuxista :)

Ei sullakaan kyllä kaikki kohdillaan ole päänupissa, olisi hyvä jos tosiaan poistuisit palstoilla kuten viimeyönä sanoit riehuessasi jälleen eräällä palstalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      795
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      475
    9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      472
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. 21
      392
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      366
    Aihe