Onko kokemuksia DAP-haihduttimen käytöstä ja uuden vuoden mökästä? Aika kallis vempain... Jos olette käyttäneet, niin miten kauan, raketteja aletaan meillä päin ampua (luvatta siis) jo vk ennen uutta vuotta ja räsikitään vielä vk sen jälkeenkin. Ohjeen mukaan tehoaisi jopa 6 vk???
Uusivuosimeteli
2
291
Vastaukset
- diibu
Toimii varmasti hyvin, ainakin hyvänä tukena muille toimille tässä. Jos raaskit ostaa, pistä heti toimintaan eli se pistorasiaan laitettava haihdutin. Vaatii oman aikansa ennen kuin aine on muodostanut "ilmapiirinsä" tilaan.
Itsellä oli spraypullo, eli sumutettava versio. Sitä voi suhautella koiran suosimiin petipaikkoihin tai muualle missä se viettää aikaansa -huomioi materiaalin kestävyys alkoholijohdanteita silmälläpitäen. Ei siis ehkä muovisiin ja kumisiin esineisiin tai suoraan puupinnoille. - kanssa meillä
Meillä ei ollut ainakaan minkäänlaista tehoa , yhtä tyhjän kanssa ainakin meillä.
DAP-vempain on nyt kaapin perällä käyttämättömänä . Voisitko saada "koekäyttöön "
kyseisen laitteen ettei mene rahasi myös ihan hukkaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242441Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472057Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121052Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2838