Onko kokemuksia DAP-haihduttimen käytöstä ja uuden vuoden mökästä? Aika kallis vempain... Jos olette käyttäneet, niin miten kauan, raketteja aletaan meillä päin ampua (luvatta siis) jo vk ennen uutta vuotta ja räsikitään vielä vk sen jälkeenkin. Ohjeen mukaan tehoaisi jopa 6 vk???
Uusivuosimeteli
2
306
Vastaukset
- diibu
Toimii varmasti hyvin, ainakin hyvänä tukena muille toimille tässä. Jos raaskit ostaa, pistä heti toimintaan eli se pistorasiaan laitettava haihdutin. Vaatii oman aikansa ennen kuin aine on muodostanut "ilmapiirinsä" tilaan.
Itsellä oli spraypullo, eli sumutettava versio. Sitä voi suhautella koiran suosimiin petipaikkoihin tai muualle missä se viettää aikaansa -huomioi materiaalin kestävyys alkoholijohdanteita silmälläpitäen. Ei siis ehkä muovisiin ja kumisiin esineisiin tai suoraan puupinnoille. - kanssa meillä
Meillä ei ollut ainakaan minkäänlaista tehoa , yhtä tyhjän kanssa ainakin meillä.
DAP-vempain on nyt kaapin perällä käyttämättömänä . Voisitko saada "koekäyttöön "
kyseisen laitteen ettei mene rahasi myös ihan hukkaan ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 36756
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52719
- 49629