Puheenjohtaja käytti oman käden oikeutta eroamalla puheenjohtajan tehtävistä kun vain 2 oli samaa mieltä arvon Hyvärisen kannalla. Näin demokratia toimii. Jatkan tehtävässä jos olette samaa mieltä kanssani, jos ette eroan. Onko kyseinen henkilö jatkanut tehtävässä kun JSN jäsenet ovat aikaisemmin olleet puheenjohtajan kanssa samaa mieltä?
Julkisen sanan neuvosto..
2
538
Vastaukset
- 12**18
Hyvärinen teki ainoan oikean johtopäätöksen, mitä ko. tilanteessa pitääkin tehdä.
Kun 1970 luvulla palkatut YLE:n stalinistit yrittivät kammeta pääministeriä virastaan todistamattomalla väitteellä, niin kuinka JSN sen olisi voinut puheenjohtajansa kanssa hyväksyä, jos hän ei halua kuulua samoihin Stalinisteihin.- Hanskaan meni....
kyseistä asiaa ei ole keksitty vaan Pääministeri on saanut kyseiset "lautaerät" mutta ne ovat menneet sukulaiselle ei päämionisterin asuntoon, joten mitään ei löytynyt. Naurettava kuva oli O. J. Simpsonin oikeudenkäynnissä missä esitettiin hanskaa joka ei sopinut syytetyn kätennn, jolloin syytetyn täytyy olla syytön. (IF) I DID IT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991