Onkohan olemassa hyvää liittymää?
Mitä täälläkin lueskelee liitymistä niin kaikki on paskoja huijari firmoja, varokaa sitä ja tätä.
Ei niin kelpaa mikään, mihinkään ei olla tyytyväisiä.
Jos liittymää meinaatte vaihtaa ei täältä kannata lukea mitään, otatte vain sen ja kokeilette, on se sitten hyvä tai huono MIELESTÄNNE.
"Voi kun olis kesä ja kova pakkanen" :)
Onkohan olemassa
3
225
Vastaukset
- vaikea Heikki
Hyviä ja erilaisia liittymiä joka lähtöön on. Osa viesteistä on pelkkiä provoja. Sitten on niitä tyyppejä, jotka ei perehdy sopimuksiin ja velvoitteisiin ja syyttää kaikista asioista operaattoria. Eli ei mitään uutta miltään rintamalta.
- qeijhtinpbakmvvdf
jos haluat oikeasti hyvän liittymän ja ei tarvis kantaa murheita ni suosittelisin lautausliitymää.. itse lataiilen aina 20€ joka kk eikä tarvi pelätä et paskalaskui tipahtaa postiluukust ja saa soitella johonki aspaan mikä maksaa.. dna arvo latausliittymä on itselläni joka on yhtä halpa kuin laskutusliittmä ja oman numeron siirto onnistuu. Itse puhelin kannattaa aina ostaa käteisellä. Jollei tälläne yksinkertaisuus kelpaa niin suosittelen ottaa elisan kytkyliittymän ja kärvistelet megalaskuil seuraavat 24kk :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091