Etsimme LAPSINÄYTTELIJÖITÄ Periferia Productionin tuottamaan ja Hanna Maylettin ohjaamaan lastenelokuvaan!
Miinan kesä kertoo lapsuudesta. Ajasta, jolloin kaikki on mahdollista, todellisuus ja leikki sekoittuvat ja syntyvät taikuudeksi.
Miina on 9-vuotias tyttö. Hän elää lapsuuden ja esi-teiniyden rajalla. Onko Miina valmis ottamaan seuraavan askeleen ja luopumaan lapsuudestaan? Vai haluaako hän vielä olla ”pieni”? Lapsuus on aikaa, jolloin ei ole rajoituksia mielikuvitukselle ja taika voi olla totta. Miinan kesässä Miina päättää pysyä lapsena, ainakin vielä yhden kesän ajan.
Etsimme tällä hetkellä erityisesti toista pääosan esittäjää, Villeä (n. 8-12v), mutta koekuvaukset käynnissä myös muihin lasten rooleihin. Haemme siis myös Miinaa (n.2-3 lk) ja isosiskoja Lauraa ja Emmaa (n.5-7 lk) sekä ”sirkustaitoja” osaavaa Joonasta (n.16-20v), kesä-heinäkuussa 2010 kuvattavaan lastenelokuvaan. Et tarvitse välttämättä aikaisempaa esiintymiskokemusta, kiinnostus ja reipas mieli riittävät.
Järjestämme koekuvauksia Helsingissä 22.12. asti. Ota yhteyttä ja ilmoittaudu mukaan!
Lisätietoja ja ilmoittautumiset:
Johanna Salmi, 046-6159215
Periferia Production
[email protected]
Lapsinäyttelijöitä etsitään!
miinan kesä
2
1283
Vastaukset
- innostunut-M
Moikka täällä 9.v tyttö. minä tykkään näyttelemisestä ihan sika paljon se on mun intohimoni, mutta onko liian myöhäistä ilmoittautua?
- innostunut-M
niin siis siihen Miina osaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900