Upo vai Miele astianpesukoneeksi

silence_lover

Palstalla on kovasti kehuttu Mielen pyykinpesukoneita. Itsekin ostin Mielen W 1512 mallin noin 2 1/2 vuotta sitten. Koneeseen olen ollut tosi tyyvyväinen. Pesee ja huuhtoo kunnolla ja linkouskin on ihan riittävän tehokas asunnon saunan pienehkön pesuhuoneen kuivatustiloja ajatellen.

Nyt olisi kohta astianpesukoneen uusinta käsillä. Nykyinen kone UPO 60P alkaa olla pikkuhiljaa tiensä päässä. Nyt kun olen apk:tta uusimassa on yksi tärkeä valintakriteeri kunnollisen pesutuloksen lisäksi laitteen käyttöääni. Ovatko Mielen (ei integroitavat) apk:eet hiljaisia. Vai kannattaisiko minun pysyä UPOn koneissa ja ostaa esim. Pisara D572?

Electrolux -konsernin laitteista on sen verran varoiteltu, että ne kierrän suosiolla kaukaa.

11

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mu-fan

Hei! Molemmat koneet hyviä, koska Upon tiskarit tehdään Ruotsissa ja ovat aika laadukkaita, mutta ehkä sittenkin Miele, ainakin pyykinpesukoneissa se on ehdoton ykkönen ja tosi kestävä ja hyvän pesutuloksen omaava kone, ei varmasti huono tiskarinakaan, kun samalta tehtaalta tulee ja luulen, että hiljaisempi.

• trolli30

vähennettiin markkinointibudjetista !!! LOL

• silence_lover

Kiitos kaikille vastaajille. Käytyäni kodinkoneliikkeessä katsastamassa koneita päädyin nyt sitten kuitenkin UPOn koneeseen. Korit hyvät ja hiljainenkin pitäisi olla. Tuon näkee viikon lopussa kun tiskattavaa on riittävästi.

• Lauripelt.

on ihan hieno, mutta italiasta.

Ruotsinrunkoinen on jees.

G1225SCU on minun valinta, näin alalla olevana.

Siemens/bosch SAKSAlaiset on kanssa hyviä.

• miele 10+

kun haluat parhaan apk. unohda upo .osta miele se kun vaan on paras.

• Lapisko
        miele 10+ kirjoitti:

kun haluat parhaan apk. unohda upo .osta miele se kun vaan on paras.

Lauantai

• silence_lover

Olisi vielä lisäkysymys Mielen astiakoreista. Olen kuullut, että (Arabian Arctica sarjan) lautaset eivät pysyisi alakorissa tukevasti paikoillaan, vaan kilkkaisivat pesun aikana toisiaan vasten. En tiedä, mutta pitääkö tämä paikkansa? Entä millainen ruokailuvälinetaso on käyttää? Onko kauhean työlästä asetella välineitä pidikkeisiin? Mieleähän käsittääkseni saa myös perinteisellä ruokailuvälinekorilla.

• upopopopop
        silence_lover kirjoitti:

Olisi vielä lisäkysymys Mielen astiakoreista. Olen kuullut, että (Arabian Arctica sarjan) lautaset eivät pysyisi alakorissa tukevasti paikoillaan, vaan kilkkaisivat pesun aikana toisiaan vasten. En tiedä, mutta pitääkö tämä paikkansa? Entä millainen ruokailuvälinetaso on käyttää? Onko kauhean työlästä asetella välineitä pidikkeisiin? Mieleähän käsittääkseni saa myös perinteisellä ruokailuvälinekorilla.

Upon korit on ainoat joissa arabian ja pentikin astiat ovat nätisti. Uusimmat upot kannattaa käydä katsomassa livenä kodinkoneliikkeissä. Unohda se D572 ja katsele D90 esimerkiksi. Netissä on kyllä esitteet, mutta parhaiten pääset vertaamaan koneita livenä esim mustassa pörssissä ja gogantissakin. Upon korirakenteelle ei oikeasti ole kilpailijoilla mitään saumaa pärjätä.

• Boshkhi
        silence_lover kirjoitti:

valitettavasti. Mulla on Arctica ja Miele-kolisevat kuin penteleet.

• ei koskaan
        Boshkhi kirjoitti:

valitettavasti. Mulla on Arctica ja Miele-kolisevat kuin penteleet.

upo on huonoin apk mitä koskaan olen joutunut käyttämää

• joka toimii
        ei koskaan kirjoitti:

upo on huonoin apk mitä koskaan olen joutunut käyttämää

aina ja hyvin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      236
      2594
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      60
      1384
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1187
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      100
      1092
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1088
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1068
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1059
    9. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      992
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      985
    Aihe