Hommattiin PlayStation 2, mutta ei olla onnistuttu saamaan ääniä toimiin. Muuten toimii ok. Neuvokaa minua.
PlayStation 2 äänet ei kuulu
10
1798
Vastaukset
- hölöttäjä222
kaikki liittimet kiinni...?
:) - öööppå
Miten ootte kytkeneet sen telkkuun?
- onkohan oikein
Punaisella,keltaisella ja valkoisella johdolla, ei muuta. onkohan sitten tehty oikein.
- öööppå
onkohan oikein kirjoitti:
Punaisella,keltaisella ja valkoisella johdolla, ei muuta. onkohan sitten tehty oikein.
Itse kytkin samoin (en tiedä noiden liittimien nimiä) ja värit olivat kadoksissa. Kun ostin adapterin johon nuo kolme liitintä kytketään ja adapteri sitten television SCART liittimeen niin tuli värit ja kaikki ok.
Kannattaa kokeilla tuota adapteria jolla PS:n saa SCART liittimeen. - olisiko asetuksissa
onkohan oikein kirjoitti:
ostettiin käytettynä olisiko vaikka asetuksissa pielessä, jos niin miten ne asetukset löytyy?
- öööppå
olisiko asetuksissa kirjoitti:
ostettiin käytettynä olisiko vaikka asetuksissa pielessä, jos niin miten ne asetukset löytyy?
System configuration, sieltä muistaakseni äänijutut löytyy. Adapteri on kokeilemisen arvoinen, ei maksa paljoa.
Hommaa PS3, siinä on myös ääni vakiovarusteena.
- öööppå
Älä ole ilonpilaaja. PS2 on hyvä konsoli ja ostos, paljon edullisia pelejä. Itse harkitsen PS3:n ostoa vain BluRayn vuoksi.
- Skkrebba Huajfdfjj
öööppå kirjoitti:
Älä ole ilonpilaaja. PS2 on hyvä konsoli ja ostos, paljon edullisia pelejä. Itse harkitsen PS3:n ostoa vain BluRayn vuoksi.
joo ps2 on vieläkin erittäin hyvä konsoli ja hyviä pelejäkin löytyy uusinakin. Äänet toimii kun laittaa ne johdot oikein kiinni telkkariin, tai sitten siinä on johto rikki tai konsoli itse on rikki.
- Anonyymi
Tarkista että AV liitin on kunnossa sekä ps2 että tv jos ei toimi laita optical
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839