PlayStation 2 äänet ei kuulu

äänetön peli

Hommattiin PlayStation 2, mutta ei olla onnistuttu saamaan ääniä toimiin. Muuten toimii ok. Neuvokaa minua.

10

1798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöttäjä222

kaikki liittimet kiinni...?

:)

• öööppå

Miten ootte kytkeneet sen telkkuun?

• onkohan oikein

Punaisella,keltaisella ja valkoisella johdolla, ei muuta. onkohan sitten tehty oikein.

• öööppå
        onkohan oikein kirjoitti:

Punaisella,keltaisella ja valkoisella johdolla, ei muuta. onkohan sitten tehty oikein.

Itse kytkin samoin (en tiedä noiden liittimien nimiä) ja värit olivat kadoksissa. Kun ostin adapterin johon nuo kolme liitintä kytketään ja adapteri sitten television SCART liittimeen niin tuli värit ja kaikki ok.

Kannattaa kokeilla tuota adapteria jolla PS:n saa SCART liittimeen.

• olisiko asetuksissa
        onkohan oikein kirjoitti:

ostettiin käytettynä olisiko vaikka asetuksissa pielessä, jos niin miten ne asetukset löytyy?

• öööppå
        olisiko asetuksissa kirjoitti:

ostettiin käytettynä olisiko vaikka asetuksissa pielessä, jos niin miten ne asetukset löytyy?

System configuration, sieltä muistaakseni äänijutut löytyy. Adapteri on kokeilemisen arvoinen, ei maksa paljoa.

• Hommaa PS3, siinä on myös ääni vakiovarusteena.

• öööppå

Älä ole ilonpilaaja. PS2 on hyvä konsoli ja ostos, paljon edullisia pelejä. Itse harkitsen PS3:n ostoa vain BluRayn vuoksi.

• Skkrebba Huajfdfjj
        öööppå kirjoitti:

Älä ole ilonpilaaja. PS2 on hyvä konsoli ja ostos, paljon edullisia pelejä. Itse harkitsen PS3:n ostoa vain BluRayn vuoksi.

joo ps2 on vieläkin erittäin hyvä konsoli ja hyviä pelejäkin löytyy uusinakin. Äänet toimii kun laittaa ne johdot oikein kiinni telkkariin, tai sitten siinä on johto rikki tai konsoli itse on rikki.

• Anonyymi

Tarkista että AV liitin on kunnossa sekä ps2 että tv jos ei toimi laita optical

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe