fj 1200 öljy+vaihto ym

matkalehmä

mitä öljyä porukka on käyttänyt fj 1200:ssa? onko öljyn poisto proppu missä kohti konetta? tankin tilavuus ? plexi (alkuperäinen)aiheuttaa kuulema häiritsevää humputusta kypärään...mutta minkä pituisella kuskilla?

11

2963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wild 1.6

korjaamokäsikirja esim, storm motor liikkeestä, soitto sinne ja ne laittaa sulle pientä korvausta vastaan kirjan josta näät kaiken oleellisen yamaha 1200 ..sta puh.075 3265000

• wild 1.6

löytyy myös opas yamahaan. p.90 7742810

• szeepi
        wild 1.6 kirjoitti:

löytyy myös opas yamahaan. p.90 7742810

Ei pitäisi mainostaa täällä eikä ainakaan alfameria, joka on törkeän kallis. Tuolta saat samat korjausoppaat ja vielä teknisen sanaston kaupanpäälle 10-20 euroa halvemmalla:
        http://www.ago.fi

• ehkä...
        szeepi kirjoitti:

Ei pitäisi mainostaa täällä eikä ainakaan alfameria, joka on törkeän kallis. Tuolta saat samat korjausoppaat ja vielä teknisen sanaston kaupanpäälle 10-20 euroa halvemmalla:

sijoittaa pikkusumma korjauskirjaan.. kaikki olennainen mitä itse voi tehdä on siinä.
        eiköhän sellainen löydy jokaiselta iltalukemiseksi nykyään.

• Yfix
        szeepi kirjoitti:

tuo Alfamerin hinnoittelu, kaikki muut myyvät samoja kirjoja paljon halvemmalla ja vielä Haynesin teknisellä sanastolla. Alfamer koettaa kaupata mukaan omaa sanakirjaansa. Se maksaa paljon ja sisältää käännösvirheitä.

• Y-am-haa
        Yfix kirjoitti:

tuo Alfamerin hinnoittelu, kaikki muut myyvät samoja kirjoja paljon halvemmalla ja vielä Haynesin teknisellä sanastolla. Alfamer koettaa kaupata mukaan omaa sanakirjaansa. Se maksaa paljon ja sisältää käännösvirheitä.

Kilpailu on aina ostajan eli kuluttajan kannalta hyvä asia.

• Turre-W
        Y-am-haa kirjoitti:

Kilpailu on aina ostajan eli kuluttajan kannalta hyvä asia.

Korjausopas on hyödyllinen hankinta osti sen mistä tahansa. Huoltotöitä voi tehdä itse omia kykyjä arvioiden, ja jos vika pääsee ajokaudella yllättämään, helpompaa etsiä apua kirjasta kuin viedä korjaamolle. Ja sieltä löytyy noi keskustelun aloittajankin kaipailemat tiedot, ei tarvitse kysellä netissä öljytilavuuksia.

• delvakkimies

minä ajelen delvakilla ja hyvin toimii. api se tai sf käy hyvin. proppu on pakokäyrien välissa etureunassa koneessa lisäksi pieni proppu suodatinkotelossa.
      polttoainetankki imaisee 22l menovettä.

• Del-Vaak

Samat kokemukset.

• EI delvaak

Huonot kokemukset.

• ssdr

Mikäs delvakissa muka on vikana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe