Corolla 2005 vm pimeni ajotietokone. Ei toimi radiot eikä siis muutkaan. Konsoli pimeänä. cd:n sylki ulos onneksi. Uusi maksaisi tonnin jos vika on konsolissa. Kyselen täältä aluksi kun tojo autokorjaamoon on matkaa... Voiko vika olla sulakkeen palamisessa? Vai millä todennäköisyydellä koko paska menee uusiksi. Harvinainen vika ilmeisesti, mutta paska fiilis ajella ilman radioo ja soitinta. Noi yhistelmä systeemit on - joo tiijätte varmaan mitä mieltä olen.
Ajotietokone pimeeksi
8
4959
Vastaukset
- adadadaadada
joskus samalla lailla, sain muistaakseni päälle kun pidin sitä vasenta nappulaa tarpeeksi kauan alaspainettuna. En edes tiennyt että sen saa kokonaan pimeäksi.
- Akun vaihtaja
Moi, onko radiossasi varkaudenestokoodi? Oletko irrottanut autostasi akkua viimeaikoina? Meinaan vaan ettei autosi radiojärjestelmän varkaudenesto ole aktivoitunut? Ainakin omassa autossa pimeni kaikki audiolaitteet ja ajotietokone kun jouduin vaihtamaan akun. Onneksi sen sai tosiaan resetoitua.
- Raato 05
kiitoksia vastauksista. Juu olen pitänyt radio nappulaa alhaalla painettuna eikä ole tullut. Akkua en ole vaihtanut tai irrottanut eikä autossa ole varkaudenestolaitetta. MUTTA, sainpa vinkkejä mitä kokeilla ennenkun ajan 150km päähän näyttämään autoa. Irrotankin akun kaapelit ja katson vaikka vempele ilahtuisi siitä!!
Kaikkea kannattaa kokeilla.. virta siihen ainakin tulee kun cd asema krohisee jotain koko ajan sen jälkeen kun sain ejectillä ceedeen pois laitteesta.
- Raato 05
Noniin, masiina alkoi sitten toimimaan ihan itsestään!! Joku oikkari.
- Anonyymi
Mulla alko sekoilemaan kanssa, vedin ulkopuolisen maadotuksen siihen ja alko toimimaan, eli johto auton rungosta siihen härvelin kuoreen. Se ei muuten saa maita kun liittimen kautta.( siis miinusta )
- Anonyymi
Tojotissa on yleensä kaikki "pimeenä".
- Anonyymi
Sitä olikohan 10-napasta liitintä katsottaessa oikeaan yläkulmaan tulee+ aina (vih-kel), seuraava vas. tulee virtalukolta (harmaa), oik. alakulma on mittarivalot,ja alhaalla keskellä on maa (rusk). mittaa ne plussat jos se maadotus ei auta.
- Anonyymi
Salora kuvaputki näytöt alkavat pätkimään pian.👍
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882