Animation Shopin krakkia?

tubu.

Onko tietoa mistä voisi löytää krakatun version Animation Shopista? Haluan nimenomaan tuon ohjelman, ei kannata ehdottaa MS Gif Animatoria. Se ei toimi Vistassa, kokeiltu on.

11

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Älä kysele täältä neuvoja miten voit varastaa.

      Sulle on varmasti helpompi hankkia sorkkarauta ja käydä liikkeen aukioloajan ulkopuolella hakemassa se kaupasta. Tosin noin taidoton jää siitäkin kiinni.

      • tubu.

        niin olisin kuule jo aikoja sitten ostanut ihan virallisen version ko. ohjelmasta. Mutta kun Jascille ei voi maksaa kuin luottokortilla ja luottokorttia en voi saada koska olen pätkätyöläinen. Vakityöstä ei kannata edes tällä iällä haaveillakaan. Niin, eikä edes kenelläkään tutulla ole luottokorttia että sitäkään keinoa ei voi käyttää. En ole vielä löytänyt yhtään suomalaista verkossa toimivaa ohjelmistokauppaa jonka valikoimista löytyisi Animation Shop.


      • fyffendal
        tubu. kirjoitti:

        niin olisin kuule jo aikoja sitten ostanut ihan virallisen version ko. ohjelmasta. Mutta kun Jascille ei voi maksaa kuin luottokortilla ja luottokorttia en voi saada koska olen pätkätyöläinen. Vakityöstä ei kannata edes tällä iällä haaveillakaan. Niin, eikä edes kenelläkään tutulla ole luottokorttia että sitäkään keinoa ei voi käyttää. En ole vielä löytänyt yhtään suomalaista verkossa toimivaa ohjelmistokauppaa jonka valikoimista löytyisi Animation Shop.

        ainakaan tuo Animation Shopin kakkosversio, kandee ostaa (jos fyrkkaa tarpeeks) Flash.


      • 1stMacFinn
        fyffendal kirjoitti:

        ainakaan tuo Animation Shopin kakkosversio, kandee ostaa (jos fyrkkaa tarpeeks) Flash.

        Corel on lopettanut tämän kehittämisen eikä kolmosversiokaan toimi Vistassa. Hinta ei olisi paha, 19 taalaa.

        tubu voi pistää mun tilille 50 € niin voin sen vaikka ostaa ladattavana versiona ja polttaa CD:lle. Heh, jenkkilästä sais 19 taalalla mutta eurooppalaiset saa maksaa 47 €...


      • tubu.
        1stMacFinn kirjoitti:

        Corel on lopettanut tämän kehittämisen eikä kolmosversiokaan toimi Vistassa. Hinta ei olisi paha, 19 taalaa.

        tubu voi pistää mun tilille 50 € niin voin sen vaikka ostaa ladattavana versiona ja polttaa CD:lle. Heh, jenkkilästä sais 19 taalalla mutta eurooppalaiset saa maksaa 47 €...

        Ei kai tässä auta muu kuin alkaa kyhätä HTML:llä jotain koodinpätkää jolla saisi gif-animaatioita aikaiseksi. Piirtämiseen olen käyttänyt ihan vain PowerPointtia ja Animation Shoppia käyttänyt vasta siinä varsinaisessa animointivaiheessa. Ei olisi pitänyt sittenkään luopua vanhasta pöytäkoneesta kun siinä olisi ollut Animation Shopin lisäksi vielä tosi hyvät kuvankäsittelyohjelmat.


      • 1stMacFinn
        tubu. kirjoitti:

        Ei kai tässä auta muu kuin alkaa kyhätä HTML:llä jotain koodinpätkää jolla saisi gif-animaatioita aikaiseksi. Piirtämiseen olen käyttänyt ihan vain PowerPointtia ja Animation Shoppia käyttänyt vasta siinä varsinaisessa animointivaiheessa. Ei olisi pitänyt sittenkään luopua vanhasta pöytäkoneesta kun siinä olisi ollut Animation Shopin lisäksi vielä tosi hyvät kuvankäsittelyohjelmat.

        Mä olen tavannut asentaa/siirtää vanhan koneen ohjelmat uuteen. Mutta kukin tyylillään.


      • tubu.
        1stMacFinn kirjoitti:

        Mä olen tavannut asentaa/siirtää vanhan koneen ohjelmat uuteen. Mutta kukin tyylillään.

        oli Windows98 ja tässä uudessa on siis Vista. Ja kuten tuossa tuli todettua ettei Animation Shop olisi edes toiminut tässä uudessa koneessa. Eli olisi pitänyt vaan säilyttää koko vanha kone ohjelmineen päivineen. Jos tässä työt vielä jatkuvat ensi vuoden puolella suunnitellusti niin ehkä uskallan satsata isommin ja hankkia sen Flashin.


      • PageMaker.
        tubu. kirjoitti:

        oli Windows98 ja tässä uudessa on siis Vista. Ja kuten tuossa tuli todettua ettei Animation Shop olisi edes toiminut tässä uudessa koneessa. Eli olisi pitänyt vaan säilyttää koko vanha kone ohjelmineen päivineen. Jos tässä työt vielä jatkuvat ensi vuoden puolella suunnitellusti niin ehkä uskallan satsata isommin ja hankkia sen Flashin.

        No siihen ei tosiaan neuvoja tipu. KVG, löytyy nopeesti.

        Mutta noin niin muuten. Tutkaile muuten miten ois päivitys 7 Pro? Tässä toimii XP emuloituna. Passaa siis lähes kaikki vanhat ohjelmat. Ite ajan Directoria ja Flashia, vanhoja versioita tällä. Tarvin niin harvoin, etten ole viittinyt ostaa uudempia.

        Ite jätin koko Vistan väliin, työkoneissa on vieläkin 2000 pro, siihen ei vain enää saa päivityksiä ja virustutkakin pitää olla Comando, kaupallisia ei enää saa.

        On niitä paljonkin ohjelmia, mitkä ei toimi uudemmissa käyttiksissä. Hmmm, ois tossa ostettuna PaintShopPro, yks Corel, WordPerfect ja pirusti mäkki-softia. Niille ei vaan saa koneita mistään enää uutena. Mäkki iteasiassa kaikista tarpeettomin kone. Uuteen ei saa läheskään kaikkia ohjelmia enää, ei esim. Directoria laisinkaan. Ja mitä saa, niin pitää olla uusin käyttis, että saa edes fotarin toimimaan.

        Ai niin, ois ostettuna myös Xeroxin Ventura. Se toimii vain Doss- käyttiksellä. Se maksoi aikanaan käytetyn auton verran... Kirppareillakaan ei ole enää dos.koneita.

        Niin, siis tutkaile tota käyttiksen päivitystä. Mun mielestä melkolailla suurin osa ohjelmista toimii XP:ssä. Tässä on kyllä sellainen juttu, siis seiskan emuloinnissa, tää ei tue 3D:tä... Ei siis vanha studioMax toimi....

        Kokeiles muuten neuvotella verkkokaupan kanssa, kyllä myyjä myy ilman luottokorttiakin, jos on kauppaa tekemässä.


      • joo.
        tubu. kirjoitti:

        Ei kai tässä auta muu kuin alkaa kyhätä HTML:llä jotain koodinpätkää jolla saisi gif-animaatioita aikaiseksi. Piirtämiseen olen käyttänyt ihan vain PowerPointtia ja Animation Shoppia käyttänyt vasta siinä varsinaisessa animointivaiheessa. Ei olisi pitänyt sittenkään luopua vanhasta pöytäkoneesta kun siinä olisi ollut Animation Shopin lisäksi vielä tosi hyvät kuvankäsittelyohjelmat.

        GIF animaatioita tehdä vaikka millä. Muistaakseni jopa Gimpillä.

        Googleta "GIF Animator" tai "GIF Animation tool", tai jotain vastaavaa, eiköhän sieltä löydy.


    • tubu.

      Latasin netistä Animation Shop 3:n ilmaisen trial-version ja se muuten toimii ihan hyvin Vistassakin. Tein kokeeksi yhden animaation ja ei ollut mitään ongelmia. Mistähän lienee peräisin tuo tieto ettei se muka toimisi Vistassa.

      • mjoo.

        Itselläni myös Paint Shop Pron vanhempia versioita, 4, 7 ja 9. Kaikki toimii Vistassa. Tosin Aero teeman se sammuttaa kun niitä käyttää, mutta muuten toimii hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe